| Poster |
Message |
Max3,0
|
OD ??????????
Leitsin mina ühe konkreetse topicu overdrive kohta ja tyleb tunnistada ,et nüüd olen segaduses ,sest minu meelest vähemalt (võibolla olen loll) ei saandu seal ikkagi mulle selgex ,et kui ma nüüd lähen ja istun oma Fordi ,ning panen ta käima sõtima alustamiseks eelkõige linnas ,et mis ma siis nüüd tegema pean, kas panema OD või D pääle Tolles topicus mida ma lugesin ei saanud mulle küll selgeks kumb see siis ikkagi kasulikum linnas kasutada ja turvalisem kasti suhtes
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
| 01.03.2004 at 12:24 |
Last edited 01.03.2004 at 12:26 by Max3,0
|
Daniel
|
OD ??????????
linnas ikka D
ja maanteel OD |
| 01.03.2004 at 13:01 |
|
Max3,0
|
OD ??????????
...ja et siis seda võib nagu sõidu ajal ümber lülitada 
____________________________
3,0 rear wd & 3,0 four wd |
| 01.03.2004 at 13:04 |
|
mrtn |
OD ??????????
vabalt, nii ühes kui ka teises suunas: D-OD-D |
| 01.03.2004 at 13:06 |
|
supp |
OD ??????????
kuda maanteel OD, mul võtab OD ühe käigu alla |
| 01.03.2004 at 14:07 |
|
mrtn |
OD ??????????
see nupp on "O/D OFF", muidugi võtab. |
| 01.03.2004 at 14:14 |
|
Fire |
OD ??????????
Minule räägiti, et OD lülitatakse sisse pärast 70km/h ja välja kui kiirus langeb alla selle. Tundub toimivat täiesti normaalselt.
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
| 01.03.2004 at 14:17 |
|
mrtn |
OD ??????????
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2939 |
| 01.03.2004 at 14:24 |
|
Incerror
|
OD ??????????
ei mina teid ei kuula!
mina sõidan igal pool OD-ga ja ei saa aru miks peaks linnas
mootori pöörded kogu aeg laes olema 
Kui teie soovituse järgi D-ga sõita siis 50 - 60 km/h peal
on juba tublisti üle 3000 pöörde näpus - ikka suured mootorid madalad pöörded või ei jaga ma üldse matsu
____________________________
Studebaker '64
ja silm puhkab USAkatel |
| 01.03.2004 at 14:37 |
|
mrtn |
OD ??????????
oma mõistuse kasutamine mõtlemiseks ei ole keelatud, kusjuures. kogu eelnenud kirjatükkide hariv idé oli selles, et loed läbi ja saad aru, miks asjad juhtuvad nii nagu nad juhtuvad, sellest tulenevalt ei pea sa ka 3000+ pöördega sõitma, vaid kasutama ära käigukasti eripärade pakutavat ökonoomsusvõitu. |
| 01.03.2004 at 14:44 |
|
ervin |
OD ??????????
linnas soovitatakse vältida OD-ga sõitu sellel põhjusel, et kiirus ei ole ühtlane ja käiku vahetatakse pidevalt 3da ja 4da käigu vahel. kasti tervisele pole selline asi kuigi kasulik. täpsemat seletust küsige kohaliku automaatkastiässa käest |
| 01.03.2004 at 14:47 |
|
BlueStang
|
OD ??????????
Mis nii keerulist on? Kui OD põhimõttest aru saad, siis valid ise millise reziimi millisel teel valid. Vabalt võib ka OD off ka maanteel sõita, kui on tihe liiklus ja vaja vähe erksamaid liigutusi teha.
Kui tahad linnas sujuvalt kruiisida, siis sobib vabalt OD on reziim.
Ise sõidan tavaliselt pidevalt OD on reziimis ja pole probleeme tekkinud.
Lühidalt - OD on=4 kasutatavat käiku, OD off=3 kasutatavat käiku.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 01.03.2004 at 15:08 |
|
karikas |
OD ??????????
Einoh. Mida rohkem rahvas seletab, seda segasemaks läheb. Kas siis OD-l ja hüdromuhvi lukustusel on mingi seos või need on täiesti omaette asjad? Kas 3 ja 4 käigulised automaadid on hammasrataste lahenduselt sarnased või täiesti erinevad asjad?
|
| 01.03.2004 at 16:05 |
|
peep
Moderator |
OD ??????????
quote: karikas: Einoh. Mida rohkem rahvas seletab, seda segasemaks läheb. Kas siis OD-l ja hüdromuhvi lukustusel on mingi seos või need on täiesti omaette asjad?
Need on erinevad asjad. Inimesele, kes pole just autoala asjatundja võib tunduda, et tema 4 k. lukuga kast on viiekäiguline, lukustamise hetk sarnaneb mingil määral käiguvahetusega - pöörded kukuvad.
Mina olen kõikide kastidega OD peal sõitnud ja pole probleeme tekkinud. |
| 01.03.2004 at 16:09 |
|
kalev35
|
OD ??????????
ikka automaatkastist manuaalkast - vahetada tuleb igal võimalikul juhul 
kõige parem, kui käigukast ka manuaaliks ära vahetada
---
las see kast teeb oma vahetused, kui ise heaks arvab ja kompuuter nõus on... kindlasti vahetad foori taga ka ->N (neutral) - olen juhtunud nägema, et nii tehakse.
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
| 01.03.2004 at 16:17 |
|
ylovoitka |
OD ??????????
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2810 (kui olin veel loll ja rumal AT teemal) |
| 01.03.2004 at 16:39 |
|
kalev35
|
OD ??????????
meenutan siis natuke SUURTE autode aegu USAs:
oli selline reegel, et parkimisel tänava ääres pidi olema lülitatud N ja seisupidur. kui keegi tahtis eest-tagant välja sõita, 'trügiti' pargitud autosid, et ruumi teha välja keeramiseks (vaata põrkeraua liikumisvarusid, ehk siis keresse lõigatud pilusid külgedel, et RAUD liikuda saaks - Lincolnil 12cm). sellest ka käivitamise variant N ja P asendis. P asendis peaks vist miski tift hooratta fikseerima? suure kalde peal seistes on Lincolni mõnusid proovitud: seisupidur peal, käivitamine, käigu vahetus -> D(ilma piduri kasutamiseta on käigu lülitamine võimatu), kukub ära seisupidur (ise), uksed lukustuvad jms. -> liiklusesse 
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
| 01.03.2004 at 17:08 |
Last edited 01.03.2004 at 17:11 by kalev35
|
kalev35
|
OD ??????????
- teemasse veel meenutus Tshaika lahendustest
tiblad oma suure kopeerimise käigus ei suutnud mõista, milleks N automaatkastile... kui kuskil Tshaikat nägema juhtute, vaadake ilusa nupuga käiguvahetuse suunas - mootor käivitada ja seistes alati lülitada P! Tshaika'l polegi N asendit käimakotis - kõvad preemiad kukkusid kokkuhoiu pealt 
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
| 01.03.2004 at 17:15 |
|
karikas |
OD ??????????
quote: peep:Need on erinevad asjad. Inimesele, kes pole just autoala asjatundja võib tunduda, et tema 4 k. lukuga kast on viiekäiguline, lukustamise hetk sarnaneb mingil määral käiguvahetusega - pöörded kukuvad.
Sry. kui eksin, kuid ma olen lugenud selle kohta, et kui lülitatakse OD käik sisse, siis lukustatakse ka hüdromuhv (ehk turbiin). Kas on automaate üldse, kus saab manuaalselt turbiini lukustada (ka madalamate käikude puhul või mittelukustada OD käigu puhul)?
Karikas |
| 01.03.2004 at 17:30 |
|
camsist
|
OD ??????????
Ajuga masinatel ei lubata varem lukustada kui ainult neljandaga. TH700 kastiga saab lukustada manuaalselt. Näiteks ma ise kasutan nuppu selle sisse ja välja lülitamiseks, toimib iga käiguga ja saab vabalt käike alla ja üles ka vahetada, toimib täpselt nagu manuaal kast. See muidugi mingil määral koormab tehnikat rohkem aga seda koguaeg vaja ka ei lähe, ainult siis kui kuhugi kiire on.
____________________________
'86 Camaro |
| 01.03.2004 at 18:15 |
|
urmas |
OD ??????????
quote: ekgerke: linnas soovitatakse vältida OD-ga sõitu sellel põhjusel, et kiirus ei ole ühtlane ja käiku vahetatakse pidevalt 3da ja 4da käigu vahel. Kasti tervisele pole selline asi kuigi kasulik. Täpsemat seletust küsige kohaliku automaatkastiässa käest
Mul Jeep käitub pigem vastupidi. Kui on linnas OD, siis toimub pidev libistamine käikude vahel. Kui OD on väljas, siis on käikude vahetamine suht korrektne nii üles, kui alla.
|
| 01.03.2004 at 18:41 |
|
Speedy 7 |
OD ??????????
Ise kasutan OD harva, ainult maanteel, kui on tarvis teha kiire möödasõit (näituseks kolmest rekkast )
Linnas alati peale mootori käivitamist näpin OD nuppu käigukangil, s.t. OD OFF linnas. |
| 01.03.2004 at 23:06 |
|
pisike99 |
OD ??????????
Kuulge, hankige manuaaliga auto!
____________________________
Süüdi vähemalt sajas episoodis, mis puudutavad Ameerika rauda Eestis...
ilmar.pukk@hotmail.com tel. +372 56 155 999 |
| 02.03.2004 at 00:51 |
|
bels |
OD ??????????
quote: Speedy 7: Ise kasutan OD harva, ainult maanteel, kui on tarvis teha kiire möödasõit (näituseks kolmest rekkast )
loogika puudub. möödasõidul pole just vaja OD kasutada
____________________________
Ford Explorer |
| 02.03.2004 at 00:57 |
|
bels |
OD ??????????
quote: pisike99: Kuulge, hankige manuaaliga auto!
või kui on juba hangitud automaatkastiga auto, siis sellele veel juurde user manual...
____________________________
Ford Explorer |
| 02.03.2004 at 00:58 |
|