| Poster |
Message |
Andruzka
|
bensiinipumba valik
Kuidas arvestada vajaliku tootlust 185 hj toitmiseks?
edit: standard on 132 hj. Või sobib ka standardbensiinipump? |
| 11.03.2004 at 12:16 |
Last edited 11.03.2004 at 12:17 by Andruzka
|
hunt
|
bensiinipumba valik
Ise tegelesin koolnud bensiinipumba probleemiga möödunud nädalal. Näiteks LT-1 mootor vajab ~3X suuremat survet ja ~2X suuremat tootlikkust, kui 90.a Vette oma , mida siin foorumis pakkus väga hea hinnaga Udu. Lõpuks ostsin originaali. Üks eesmärke, vähemalt siin foorumis, on ju võimalikult suure hulga kütuse põletamine... |
| 11.03.2004 at 18:16 |
|
max |
bensiinipumba valik
Tundus pisut uskumatu ja vaatasin veebis ringi. LT1 ja L98 (nt '90 Vette) kasutavad enam-vähem sama rõhku, 42-45psi. Kardan, tootlikkuses ei saa samuti erilist vahet olla st et korras L98 pump toidab LT1e vabalt ära. |
| 11.03.2004 at 18:44 |
Last edited 11.03.2004 at 18:44 by max
|
Kalju |
bensiinipumba valik
Kordan siis kiirekaru teemas toodud valemit:
Holley väidab, et täis gaasil töötav mootor tarbib bensiini 0.5 lbs-i ühe hobujõu kohta tunnis. Gallon bensiini kaalub ligikaudu 6 lbs. Järelikult mootor, mis arendab 350 hobujõudu vajab ligikaudu tunnis 350HP x .5lbs = 175 lbs-i bensiini, 175 lbs/6 lbs = 29 gallonit tunnis.
____________________________
'63 M-21 L; '87 IŽ-412IE |
| 11.03.2004 at 20:34 |
Last edited 11.03.2004 at 20:35 by Kalju
|
hunt
|
bensiinipumba valik
Need numbrid väitis TopPartsis mingi tark tabel. Kusjuures vaadatud sai sellise erapooletu pilguga, et ostmiseks ei lähe. Täpsustuseks veel, et asjade hinnavahe oli kah üle 3X. Nii, et erinevad mootorid võivad küsida ikka väga erinevaid pumpasid. Võrdlusmoment oli selle pumbaga, mida Udu oli oma Vettele ostnud. |
| 12.03.2004 at 07:46 |
|
max |
bensiinipumba valik
Võib-olla on vahe kujus, suuruses, kinnituses jne. |
| 12.03.2004 at 10:31 |
|
romulus1 |
bensiinipumba valik
Boschi kataloog “Lambdasonden, Elektrokraftstoffpumpen, 2000” sisaldab 170 originaalpumba mudelit.
Seal on kõik autod (Europa, Venemaa, Aasia, Ameerika).
Igale automudelile (väljalaske aasta, mootor) vastavad 1-2 pumbamudelit, väga harva rohkem.Aga iga kord näidatud kõige parem pumbamudel (Wahlweise).
Resümee: Bensiinipumba valikut ei ole, või valik oli tehtud siis kui konstrueeriti autot.
Nii peabki olema: sissepritsesüsteem on keeruline hüdrodünaamiline süsteem, peen- balanseeritud.
Näiteks: Pumba vahetusel on vajalik säilitada tööpaar – originaalne rõhuregulaator ja originaalne bensiinipump.
Mina soovitan renoveerimist nagu optimaalset lahendust, kui uue pumba tellimine või otsimine võtab palju aega, või on väga kallis (vana auto).
Aga valik on Teie!
Vaadake: http://www.hot.ee/bensiinipump ja nende ümber.
|
| 29.03.2004 at 11:43 |
|
vvt
|
bensiinipumba valik
Ei tea, see resümee ei pea paika. Panin ende autole reguleeritava rõhuregulaatori, sõidab ikka, pane või surve 5 bar peale ning mingeid kahjustusi pole ka olnud.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 29.03.2004 at 12:12 |
|
fire83
|
bensiinipumba valik
quote: max: Võib-olla on vahe kujus, suuruses, kinnituses jne.
Võibolla oli hinnavahe ka uue ja taastatud pumba vahel.
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
| 29.03.2004 at 13:49 |
|