| Poster |
Message |
karikas |
Kaanteta V8?
Juhtusin jälgima sati pealt kiirendusvõistlusi ja räägiti lühidalt ühe dragsteri mootorist, millel puudusid plokikaaned. Pidada revolutsiooniline lahendus olema. Kogu mootor ühest tükis alumiiniumist. Eraldi kaaned olid ainult klapikambri peal...
Hakkasin mõtlema, et milleks neid kaase üldse vaja, lihtsalt selleks, et klappe lihtsam vahetada oleks ja kolvid ülaltpoolt saaks sisse lükata? Kõik saab silindrisse põhimõtteliselt ju ka altpoolt (õiges järjekorras) paigaldada. Kui see mingi eelise annab, siis pole see ebamugavus just kõige suurem hind. Või mis?
Mind hakkas teema huvitama. Äkki keegi teab midagi täpsemat rääkida või on mingeid linke pakkuda.
Karikas |
| 15.03.2004 at 10:56 |
|
vvt
|
Kaanteta V8?
Selliseid diiselmootoreid toodab firma nimega Steyr Austrias ning selle litsensi alusel valmistatud mootoreid kohtab diiselmootoritega varustatud Volgade ja Gazellide
kapoti all.
Mina see eest lugesin, et TF-l on billet-kaaned - so bolvankast freesitud, jahutussärki polegi 
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 15.03.2004 at 12:06 |
|
Olds
|
Kaanteta V8?
vvt- küsimus Sulle selline, et:"Mis tööga Sa muidu tegeled?"
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 15.03.2004 at 13:02 |
|
partel
|
Kaanteta V8?
quote: vvt:Mina see eest lugesin, et TF-l on billet-kaaned - so bolvankast freesitud, jahutussärki polegi 
Muidugi billet, näiteks:
http://www.alanjohnson.com/pch2.htm
TF üks silinder annab 1000 hj, silindris on selline rõhk, et mõnikord tõstab kaane pealt ära, nii et leek käib vahelt välja. Kaante pingutusmoment on muuseas u. 230 Nm vs tava big blocki u. 100 Nm'ga.
Jahutussärki pole vaja ka metanoolimootorites, kuna see põleb külmalt ja nagunii üle 2 minuti mootor ei käi.
____________________________
_ |
| 15.03.2004 at 13:42 |
|
|