| Poster |
Message |
Oleg |
OHV DOHCiks
Tere!Olex selline küsimus teadjatele!!!
Nimelt on mu sõiduk (Taurus) ühe nukkvõlli mootoriga ja mul tekkis võimalus soetada
ülisoodsalt DOCH mootor,mis on väga vähe sõitnud ning seega tekkis soov teha
vahetus ja asendada vana jõuallikas uuema DOCHiga.Seda olen teada saanud,et
mootor füüsiliselt sobib kapoti alla,aga on tekkinud küsimus,mis
osad-komponendid on vaja veel vahetada,et asi hakkaks toimima.
Kui kellelgi on aimu ja teab asjast midagi siis olex väga tänulik,kui
jagaksite seda infot minuga!!
Ette tänades:Oleg
|
| 19.03.2004 at 12:31 |
|
79capri
|
OHV DOHCiks
Mis DOHC'i mootor see on? |
| 19.03.2004 at 13:30 |
Last edited 19.03.2004 at 13:32 by 79capri
|
mrtn |
OHV DOHCiks
pakun, et Duratec. see vajab nii aju kui käigukasti vahetamist, kui sul juba ei ole AX4* |
| 19.03.2004 at 14:44 |
|
ylovoitka |
OHV DOHCiks
Teaks mis mootor, oskaks soovitada. Praeguse info põhjal ei loe välja, millise mootoriga ja millise Taurusega tegu on.
Mootorite variandid oleks järgmised:
3.0 SHO - 24 Valve DOHC engine. Designed by Yamaha in conjunction with ford. Originally based on the Vulcan engine. This engine was only on Generation I & II SHO's with the 5 speed MTX. These engines require through maintenance every 60 thousand miles to stay in optimum running condition. However, if well maintained, it should provide many years of trouble free service.
3.2 SHO - Essentially the same engine as the 3.0 SHO, but bored out to 3.2 in order to compensate for the power loss through the 4 speed automatic transmission it was used with. Most engine parts for the 3.2 can be swapped with the 3.0.
3.0 Duratec - Only offered in generation III & IV. These engines used a DOHC design similar to the SHO engines, but weren't quite as powerful. These engines came with dual exhaust in 1996 - 1998. You can differentiate Vulcan gen 3 & 4 (except '96) from Duratec's by the 24 Valve DOHC symbol on the side.
3.4 SHO - 32 Valve DOHC Design. This engine was only offered in the Generation III SHO's. Although they quite often have cam problems. After the cams are pinned or welded, this engine will provide you with many years of reliable service. For more information on this engine, check out http://www.v8sho.com
Kui saaks veel teada, millise põlve Taurusega tegu on, siis saaks mootori vahetuse osas paremini nõu anda. Ja ilmselt ei piirdu asi ainult mootori vahetamisega, tuleb vahetada ka arvuti ja võibolla ka poolraamid.. |
| 19.03.2004 at 18:22 |
|
Oleg |
OHV DOHCiks
Tegu on 3.0L Duratec mootoriga.
IV põlvkonna Taurus.
Kahjux auto ei asu eestis aga võibolla saab varsti asuma! |
| 19.03.2004 at 21:22 |
|
79capri
|
OHV DOHCiks
Kui on olemas doonor(ntx avariline auto),siis võtad sealt mootori, kasti, KÕIK juhtmed ja paned oma autosse. Mõttekam on juba osta Taurus SHO. |
| 20.03.2004 at 13:59 |
|
|