register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Püsti või pikali?  
Poster Message
vvt
  
Püsti või pikali?
Selline küsimus tekkis seoses ühe siinset karpa ostusoovi lugedes. Kõik kiiremad karpa-euroautod on ehitatud nende horisontaal-weberite peale ja netiallikad väidavad, on see on tohutu hp kasv ja nii edasi. Sellest loogikast tuleb, et üritatakse iga hinnaga vältida seda ligi 90* põlve, mis jääb vertikaalkarbussi ning sisselaske vahele. Vähemalt oma loogika ütles nii. Samas on võib suvalisest HRM-st leida rea vabalthingaivaid autosid, mille erivõimsus on vahemikus 80-100 hj/l. Tavalise vertikaalkarbussiga. Euroautodel on aga peal need Weberid ja kõik kiidavad tohutuid hobuste juurdekasvusid. Huvitav, millise hj/l suhteni need verikaalsed asjad töötavad ja kas on kuskil mingi rusikareegel? Praegu ajakirju lugedes jääb vägisi mulje, et neid webereid kasutatakse nö tunde pärast autodel, mille hj/l rating seda üldse veel ei vaja. Tänavasõiduks on aga need weberid kindlasti kehvem variant, tegelikult kõlbaks piisava cfm-ga vertikaalkarpad ka väga hästi, pealegi on nt Holley toodang tunduvalt lihtsam, odavam, varuosadega paremini varustatud ja kogu tehniline info käsiraamatutena
saadaval?

Kas on keegi samu asju mõelnud?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
22.03.2004 at 10:00
Chris
Püsti või pikali?
Siin väike link Weber karpade kasutamise kohta
http://www.teglerizer.com/dcoe/inglese/inglesetuning.htm
23.03.2004 at 08:24
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Püsti või pikali?  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.