register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : käigukastist selgust  
Poster Message
wagoneer
käigukastist selgust
Kas th350 või th700 või midagi sarnast sobib ka diisel mootoriga kulgurile. Või on need sobilikud ainult bensukatele. Ja kas 4x4 puhul on mingid teistsuguse markeeringuga kastid?

PS! kas keegi teab mis kast on 700R4?
Ette tänades
25.03.2004 at 21:17 Last edited 25.03.2004 at 22:04 by wagoneer
max
käigukastist selgust
Kast peaks sama olema, konverter erinev. Pead ei anna, on kuskilt kõrvu jäänud.
25.03.2004 at 22:02
wagoneer
käigukastist selgust
Ausaltöeldes aut.kasti kohapealt loll mis loll. Konverter on sama mis turbiin või on need midagi erinevat?
25.03.2004 at 22:07
max
käigukastist selgust
Sama jah. Aga ma ei tea, milles see erinevus täpselt on. Tõenäoliselt diisli omal madalam stall-speed või midagi... Nii et töötama peaks ikka.
25.03.2004 at 22:08
vvt
  
käigukastist selgust
Tõenäoliselt võib seal veel olla ka teistsugune kinnitus, kuna hooratas mäletamist mööda ikka teistsugune oli.
Aga teooria järgi pannes diislile bensuka kasti peaks ju rohkem :burnout teha saama

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.03.2004 at 14:57
orikas3
käigukastist selgust
diisel mootoripöörded ei vasta bensiini mootori pööretele siis peaks ikka mingi vahe olema. Kui auto maastikul liikumiseks, siis võib olla bensu mootori tehnika olla eeliseks.
Aga loogilisem tundub et kastil ei ole palju vahet kui siis sild on kiirem või aeglasem vastavalt mootorile.
Võib olla minu mõtlemine oli lihdsalt huulelt visatud. Parandage mind kui eksin.
26.03.2004 at 15:14
karikas
käigukastist selgust
quote:
orikas3: Aga loogilisem tundub et kastil ei ole palju vahet kui siis sild on kiirem või aeglasem vastavalt mootorile.
Pakuks sama. Vähemalt paljud panevad oma bensukatele diislite silladiffreid, et saaks kiirema ülekande. Kiirem ülekanne jätab käigukale mulje, et auto on raskem, muud ei midagi.
26.03.2004 at 15:51
vvt
  
käigukastist selgust
Nojah, ja see "mulje" väljendub kasti vaakummodulatsioonis, kus suuremal koormusel vajutab juht vähem gaasi, sisselaskesse ühendatud vaakummodulaator vahetab käike liighilja alla. Varsti kärssab....

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
26.03.2004 at 16:02
wagoneer
käigukastist selgust
Kui dislale bensuka manuaalne kast panna siis muutuvad käigud väga lühikeseks(lähevad ruttu pöördesse). Ja samas tundub nagu oleks jõudu vähem. Dislal ju need va pöörded tummiselt madalamad.
26.03.2004 at 16:15 Last edited 26.03.2004 at 16:21 by wagoneer
VANFAN
 
käigukastist selgust
Kuda Sa sinna kaks kardaani kylge paned?
27.03.2004 at 02:36
mr. RocknRoll
 
käigukastist selgust
quote:
VANFAN: Kuda Sa sinna kaks kardaani kylge paned?



Kas kast vahekasti otsa mitte ei lähe?

____________________________
44269
27.03.2004 at 08:24
wagoneer
käigukastist selgust
vähemalt praeguse manuaal kastil küll nii on et vahekast läheb käimakoti otsa. Ja niipalju kui olen netist aut.kastide kohta luurand tundub et seal samamoodi on. A kuna pole ühtegi 4x4 aut.kastiga ise kanali peal luurand ei julge ka eriti sõna võtta.
27.03.2004 at 08:41
ull17
  
käigukastist selgust
Oli Chevrolet Fleetside 5.7 bensiin ja kast th 350. Mootor külmus lõhki ja peale seda sai bensuka asemel 5.7 diiselmootor pandud. Kõik toimis normilt ja ei olnud ei hoorattad ega muu staff sobimatu. :D
27.03.2004 at 22:03
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : käigukastist selgust  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.