| Poster |
Message |
wagoneer |
käigukastist selgust
Kas th350 või th700 või midagi sarnast sobib ka diisel mootoriga kulgurile. Või on need sobilikud ainult bensukatele. Ja kas 4x4 puhul on mingid teistsuguse markeeringuga kastid?
PS! kas keegi teab mis kast on 700R4?
Ette tänades
|
| 25.03.2004 at 21:17 |
Last edited 25.03.2004 at 22:04 by wagoneer
|
max |
käigukastist selgust
Kast peaks sama olema, konverter erinev. Pead ei anna, on kuskilt kõrvu jäänud. |
| 25.03.2004 at 22:02 |
|
wagoneer |
käigukastist selgust
Ausaltöeldes aut.kasti kohapealt loll mis loll. Konverter on sama mis turbiin või on need midagi erinevat? |
| 25.03.2004 at 22:07 |
|
max |
käigukastist selgust
Sama jah. Aga ma ei tea, milles see erinevus täpselt on. Tõenäoliselt diisli omal madalam stall-speed või midagi... Nii et töötama peaks ikka. |
| 25.03.2004 at 22:08 |
|
vvt
|
käigukastist selgust
Tõenäoliselt võib seal veel olla ka teistsugune kinnitus, kuna hooratas mäletamist mööda ikka teistsugune oli.
Aga teooria järgi pannes diislile bensuka kasti peaks ju rohkem teha saama
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 26.03.2004 at 14:57 |
|
orikas3 |
käigukastist selgust
diisel mootoripöörded ei vasta bensiini mootori pööretele siis peaks ikka mingi vahe olema. Kui auto maastikul liikumiseks, siis võib olla bensu mootori tehnika olla eeliseks.
Aga loogilisem tundub et kastil ei ole palju vahet kui siis sild on kiirem või aeglasem vastavalt mootorile.
Võib olla minu mõtlemine oli lihdsalt huulelt visatud. Parandage mind kui eksin. |
| 26.03.2004 at 15:14 |
|
karikas |
käigukastist selgust
quote: orikas3: Aga loogilisem tundub et kastil ei ole palju vahet kui siis sild on kiirem või aeglasem vastavalt mootorile.
Pakuks sama. Vähemalt paljud panevad oma bensukatele diislite silladiffreid, et saaks kiirema ülekande. Kiirem ülekanne jätab käigukale mulje, et auto on raskem, muud ei midagi.
|
| 26.03.2004 at 15:51 |
|
vvt
|
käigukastist selgust
Nojah, ja see "mulje" väljendub kasti vaakummodulatsioonis, kus suuremal koormusel vajutab juht vähem gaasi, sisselaskesse ühendatud vaakummodulaator vahetab käike liighilja alla. Varsti kärssab....
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 26.03.2004 at 16:02 |
|
wagoneer |
käigukastist selgust
Kui dislale bensuka manuaalne kast panna siis muutuvad käigud väga lühikeseks(lähevad ruttu pöördesse). Ja samas tundub nagu oleks jõudu vähem. Dislal ju need va pöörded tummiselt madalamad. |
| 26.03.2004 at 16:15 |
Last edited 26.03.2004 at 16:21 by wagoneer
|
VANFAN
|
käigukastist selgust
Kuda Sa sinna kaks kardaani kylge paned?
|
| 27.03.2004 at 02:36 |
|
mr. RocknRoll
|
käigukastist selgust
quote: VANFAN: Kuda Sa sinna kaks kardaani kylge paned?
Kas kast vahekasti otsa mitte ei lähe?
____________________________
44269 |
| 27.03.2004 at 08:24 |
|
wagoneer |
käigukastist selgust
vähemalt praeguse manuaal kastil küll nii on et vahekast läheb käimakoti otsa. Ja niipalju kui olen netist aut.kastide kohta luurand tundub et seal samamoodi on. A kuna pole ühtegi 4x4 aut.kastiga ise kanali peal luurand ei julge ka eriti sõna võtta. |
| 27.03.2004 at 08:41 |
|
ull17
|
käigukastist selgust
Oli Chevrolet Fleetside 5.7 bensiin ja kast th 350. Mootor külmus lõhki ja peale seda sai bensuka asemel 5.7 diiselmootor pandud. Kõik toimis normilt ja ei olnud ei hoorattad ega muu staff sobimatu. |
| 27.03.2004 at 22:03 |
|