| Poster |
Message |
udu
|
mootor soe -> õlirõhk 0
vettel siis selline mure küljes:
külmalt on kena kõik, kui mida soojemaks mootor läheb seda väiksemaks rõhk jääb ja kuni nullini välja 
kuskohast võiks põhjust otsida?
õli ise liiga vedel?
pump peeses?
näidik jamab?
(tundub, et õlirõhulamp ise ei tööta)
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
| 02.04.2004 at 09:00 |
|
Vanaisa
Moderator |
mootor soe -> õlirõhk 0
Kontrolli pumpa.
Kui andur oleks nässus, siis ta ei näitaks sul nii ilusti max - 0
Vedelat õli ka ei julgeks kahtlustada.
Ja pealegi ei tohiks pumbad üle mõistuse kallid olla (kui võtad, siis vali mingi Hi volume pump)
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 02.04.2004 at 09:07 |
Last edited 02.04.2004 at 09:08 by Vanaisa (Moderator)
|
udu
|
mootor soe -> õlirõhk 0
hmm ja mis loogikaga see pump siis külmana töötab?
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
| 02.04.2004 at 09:14 |
|
Fire |
mootor soe -> õlirõhk 0
Kas ainult tühikäigul või ka sõites?
Edit: Endal oli eelmine kevad selline lugu et soojal mootoril alla pööretel 700 rpm-i kukkus õlirõhu seier nulli. Soovitus oli õlivahetus (mille sa oled kindlasti juba teinud) ja siis sõita üks pikkem ots ja peale 200 km järjest läbimist oli probleem kadunud.
Edit 2: muidugi kui üldse soojast peast rõhku pole ei tasuks küll sõita. Enda autol oli üle 700 rpm-i täiesti korralik surve aga alla selle täiseti null.
____________________________
I don´t care how much horsepower the newest Corvette wonders put forth, they still don´t shake the earth.
Corvette ´81
Bronco ´86
Town Car ´97 |
| 02.04.2004 at 09:22 |
Last edited 02.04.2004 at 09:29 by Fire
|
Vanaisa
Moderator |
mootor soe -> õlirõhk 0
Pakuks tehnikast kaugelseisva inimesena välja, et paksu õliga kulunud pump suudab mingit rõhku hoida, kui õli aga soe, siis enam mitte.
Vahetades paksema õli peale on efekt sama, kui kulunud ziguli mootorisse kamazi õli kallates...
Aga muidugi võid proovida paksemat õli - igal juhul pead õli-filtri vahetuse tegema - uus ja tundmatu auto ju...
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 02.04.2004 at 09:23 |
Last edited 02.04.2004 at 09:23 by Vanaisa (Moderator)
|
Mart ja auto |
mootor soe -> õlirõhk 0
Soovitan igaks juhuks üle mõõta mehaanilise manomeetriga. Viga on tavaliselt sellistel juhtudel olnud kulunud -kahjustunud laagrites. Aga oli ka selline juhus ,kus õlipumba väljundtorul oli tihend katki. |
| 02.04.2004 at 09:28 |
|
Madman
|
mootor soe -> õlirõhk 0
Kõige kindlam ikka karteripõhi maha ja logistad ükshaaval kepsud läbi, kui ikka loks sees siis teada milles viga, kui hästi kuulata peaks töötava mootori hääle järgi ka asja ära tabama. Kui pump ise korras ja saaled ära ja soojalt surve 0 siis peaks ikka päris kõva kolin kuulda olema kui vaikselt hakkad pöördeid tõstma siis mingil hetkel peab olema kolin kuulda, tühikäigul näiteks ei pruugi midagi aru saada.
____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
|
| 02.04.2004 at 09:42 |
|
margus61 |
mootor soe -> õlirõhk 0
quote: udu:näidik jamab?
Mullu suvel, kui ise õlirõhku taga otsisin, tegin vasktoruga mehaanilise, mille saab kapoti vahelt läbi tuua ja akna taha teipida. Laenan, kui tahad. Halvemal juhul vaja uus vahetuts treida, kui anduri pesa teise keermega on.
|
| 02.04.2004 at 09:43 |
|
Alex |
mootor soe -> õlirõhk 0
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=4805
maadlesin sama asjaga viga oli lihtsalt anduris.
mehhaanilise kellaga kontrollimine on kõige lihtsam-kindlam(nagu ka eelpool kirjutajad soovitasid)
____________________________
2X Ex-Econoline
Ex-Lumina APV
Ex-Dodge Ram |
| 02.04.2004 at 12:06 |
|
Kert |
mootor soe -> õlirõhk 0
quote: Vanaisa: Kontrolli pumpa.
Kui andur oleks nässus, siis ta ei näitaks sul nii ilusti max - 0
Vedelat õli ka ei julgeks kahtlustada.
Ja pealegi ei tohiks pumbad üle mõistuse kallid olla (kui võtad, siis vali mingi Hi volume pump)
Hi volume pump ainult siis hea kui suudad ka suurema õli-panni installida muidu imeb stock panni tühjaks....on kuulda olnud....
|
| 02.04.2004 at 15:25 |
|
max |
mootor soe -> õlirõhk 0
Kertil õigus. Pealegi on SBC stock pump väga korralik asi, enamat pole alla 350hp kindlasti vaja.
1) vaheta õli ära (kui pole veel teinud)
2) nagu öeldi, mõõda mehaanilisega kõigepealt ära
3) siis tuleb vist alt lahti võtta ja vaadata, kas pump, plugid, saaled paigas ja korras. |
| 02.04.2004 at 17:40 |
|
Bikerman
|
mootor soe -> õlirõhk 0
Ära enne vaheta midagi,kui mehhaanilisega mõõdetud.Kui mehhaaniline 0 ,siis on sul ju garantii...
Ok sitt nali
Mul olemas sama aastakäigu vette kepsud kolvid..jääb vaid pisiasi saaled
Ja kui ei viitsi sitaga jamada,saad minujuurest korras mootoriga auto osta osade vahetus arve 6500$ kaasas.
Vanasõna...kõik pole kuld mis hiilgab |
| 02.04.2004 at 22:52 |
|
udu
|
mootor soe -> õlirõhk 0
kus kohas oleks võimalik pisikese raha eest veale jälile saada ja korda teha?
endal pole aega ja relvastust nagu eile selgus :S
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
| 06.04.2004 at 11:23 |
|
max |
mootor soe -> õlirõhk 0
Topparts? |
| 06.04.2004 at 21:07 |
|
udu
|
mootor soe -> õlirõhk 0
anduri kala 
____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06 |
| 08.04.2004 at 14:01 |
|