| Poster |
Message |
usahunt |
Torque
Haljoo!
Mootorid on mulle üsna tume maa aga samas sai endale soetatud USAkas ehk siis 3.0L DOHC Taurus. Tekkis mõte,et võix antud isendil parandada pöördemomenti madalatel pööretel,sest just madalatel pööretel ju enamasti liiklemine käib, palju sa ikka seda tahhokat üle 4000 lased,kui siis harva!!Tahax siis teada erinevaid ja tõhusamaid ja vähem tõhusamaid meetodeid,mis parandax pöördemomenti! Sain tuttavalt vihje,et on selline koht nagu tqhq ja et prooviksin siit abi,teadjaid pidi siin jaguma ning foorumit sirvides tundub,et teadjaid on päris palju! Väga vabandan,kui teema siin juba mitmeid kordi korratud aga ehk saan minagi targemax.
Tänud ette!! |
| 31.03.2004 at 15:15 |
|
mrtn |
Torque
sõida ja ära näpi. taurus on just selleks. |
| 31.03.2004 at 15:17 |
|
ylovoitka |
Torque
Kasuta nitrot, kõige lihtsam moodus. |
| 31.03.2004 at 15:24 |
|
Vanaisa
Moderator |
Torque
Tere foorumisse.
Ma pakun välja, et Taurus ongi juba nii konstrueeritud, et madalal pöördel on vääne kõige suurem. Muidugi pead ei anna, aga tänavaautol peaks asi ju nii käima?
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 31.03.2004 at 15:25 |
|
usahunt |
Torque
Tootja andmetel on 271nm/4400rpm! |
| 31.03.2004 at 15:30 |
|
ylovoitka |
Torque
Kaheteistklapise kolmeliitrise Tauruse pöördeid ei annagi üle neljatuhande väänata-> järelikult madalatel pööretel väänab hästi. DOHC kohta ei oska öelda, äkki on max pöörded kõrgemal ja tõepoolest madalalt ei võta, pole kogemusi. |
| 31.03.2004 at 15:30 |
|
ylovoitka |
Torque
quote: usahunt: Tootja andmetel on 271nm/4400rpm!
Sellest võib järeldada, et momendigraafik eriti lame just ei ole jah. Aga kui nyyd mõtlema hakata, siis tavaTaurusega (OHV) on see probleem, et kohalt saamisega on raskusi, kui juba kiirus kuskil 30 km/h hakkab hoopis paremini liikuma. |
| 31.03.2004 at 15:32 |
|
mrtn |
Torque
quote: ylovoitka: Kasuta nitrot, kõige lihtsam moodus.
tahad varsti usahundilt kuulda küsimust, kes Tauruse kasti remondib? |
| 31.03.2004 at 15:35 |
|
ylovoitka |
Torque
quote: mrtn: quote: ylovoitka: Kasuta nitrot, kõige lihtsam moodus.
tahad varsti usahundilt kuulda küsimust, kes Tauruse kasti remondib? 
Ega madala vääne ka just kastile hästi mõju 
Redigeerimine: Võiks kaaluda plokikaante portimist ja klappide töötlemist. Pole konkreetse mootoriga absoluutselt kursis, aga sisselaskekanalite puhastamine + klapitööd võiks teoreetiliselt vähemalt 25 hp juurde anda, väänet ilmselt veelgi rohkem. |
| 31.03.2004 at 15:36 |
Last edited 31.03.2004 at 15:43 by ylovoitka
|
usahunt |
Torque
Ja kui küsingi tulevikus kes käigukasti remondib on asi korda läinud ja siinsed teadjad head nõu andnud ja asi tõesti toimib! Ning lsaks saab mõni kastiparandaja endale kliendi juurde ja vastukajana saan ka kogemusi jagada!
Maxan ju ise!!! |
| 31.03.2004 at 15:49 |
|
ylovoitka |
Torque
Kui sa inglise keelt loed, siis kasulikku informatsiooni saab Taurusclub foorumist, kus on eraldi lehekülg SHO kohta-
http://www.taurusclub.com/forum/index.php?showforum=22 |
| 31.03.2004 at 15:52 |
|
mrtn |
Torque
milline Taurus on? mis aasta? DOHC Tauruseid on eestis ainult paar tükki. Äkki pritsid pilte ka
EDIT: typo |
| 31.03.2004 at 16:04 |
Last edited 31.03.2004 at 17:10 by mrtn
|
ylovoitka |
Torque
Torque järgi on tegemist 3,0 SHO'ga vahemikust 1989-1995.
Edit: info pärit siit
Edit 2: Vastavalt TqHq kalkulaatorile 271 Nm=200 lb-ft |
| 31.03.2004 at 16:08 |
Last edited 31.03.2004 at 16:12 by ylovoitka
|
usahunt |
Torque
Auto on 96a. Ja asub Lätis kuna ise asun ka sealkandis seoses tööga!
Täpse NMga võisin exida!Kui olex SHO siis vist liigux isend paremini edasi ja polex vaja tuunida,kuigi pakun seda umbes kuna pole kunagi SHOs istunud rääkimata sõitmisest! |
| 31.03.2004 at 17:08 |
|
mrtn |
Torque
sedaan või universaal? analoog- või digiarmatuur? |
| 31.03.2004 at 17:14 |
|
Marco |
Torque
96. a. oli SHO 3,2 L, lisaks on SHO väliselt teistest Taurustest kergesti erisatatav.
Vaevalt, et see SHO on, minu väikese sõidukogemuse järgi on manuaalkastiga SHO väga kiire auto (omaniku jutu järgi max kiirus spido järgi üle 250ne ja 0-100ni alla 7 sekundi), mis mingit järeleaitamist ei vaja, kui just stripile ei plaani minna. |
| 31.03.2004 at 18:24 |
|
usahunt |
Torque
Ei ole SHO,seda ma ikka oskan vaadata,et kapoti all pole Yamahat!!! |
| 31.03.2004 at 18:40 |
|
mrtn |
Torque
quote: Marco: 96. a. oli SHO 3,2 L, lisaks on SHO väliselt teistest Taurustest kergesti erisatatav.
3,4L V8.
usahunt, räägi täpsemalt ja näita pilte ka!
mrtn
paadunud taurusefänn |
| 31.03.2004 at 19:08 |
|
Marco |
Torque
Õige küll, 96 oli juba uus kere ja V8; 3,2 pandi vanasse keresse peale selle "näopesu"´92? aastal.
|
| 31.03.2004 at 20:23 |
|
karikas |
Torque
quote: ylovoitka: Võiks kaaluda plokikaante portimist ja klappide töötlemist.
Kui portimise all on mõeldud voolavuse suurendamine portide avardamise teel, siis see momenditõstmisel küll sihile ei vii. Nii hakkab mootor kõrgematel pööretel paremini tööle ja madalatel jääb lahjemaks
Minuarust võiks tegutseda järgmises järjekorras (lihtsamatest võtetest alustades):
1. Keerata süüde varasemaks ja kasutada kõrgema oktaaniga kütust, kui tehas ette näeb (kui muidugi jutt käib bensiinimootorist üldse)
2. DOHC puhul soetada reguleeritavad rihmarattad ja suurendada klappide kattuvusaega (kui on ruumi ja klapid kolviga kokku ei lähe)
3. Hankida väiksema nurgaga nukad (tehakse offroaderite jaoks). Teravad nukad on pöördepillidele.
4. Teha kitsamate ja pikemate torudega runnerid sisselaskele (pordid võimalusel kitsamaks), et resonants tekiks madalamatel pööretel ja segu voolul oleks rohkem energiat enne sisselaske sulgumist.
5. Midagi saab ka väljalaskega ära teha
|
| 02.04.2004 at 10:59 |
|
ylovoitka |
Torque
quote: karikas: quote: ylovoitka: Võiks kaaluda plokikaante portimist ja klappide töötlemist.
Kui portimise all on mõeldud voolavuse suurendamine portide avardamise teel.
Ei ole seda mõeldud. |
| 02.04.2004 at 11:17 |
|
vvt
|
Torque
Minumeelest osta see SHO ära ja ära rumala peaga kasti laiali aja. See auto veab ka madalatel pööretel no probleemo, see "jõetus" on ettekujutus. Õigemini kiirepöördelise mootori "jõuetus" on siiski vähem teema kui aeglase mootori "astmaatilisus". Kui õigesti mäletan, siis momendi lamendamiseks oli V6 mootoril sama süsteem nagu sport-Mondeo V6-l - madalal pöördel olid pooled runnerid eraldi seguklappide abiga kinni, mis käisid lahti siis kui mootori pöördesse vajutasid. Kui asi korras, siis ei taha sa tava-taurust enam nähagi, sedavõrd suur vahe on nendel autodel. Kui 3.0 tava-Taurus kerib 0-100 ette mingise 10-11 sekundiga, siis SHO teeb seda 7,5 kandis. Ehk siis kiirenduse vahe on nagu 2.0 ja 3.0 mootoritel tegelikult.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 02.04.2004 at 12:10 |
|
usahunt |
Torque
Tänud karikas asjast rääkimise eest!
Hakkan uurima kust(netist) seda kraami muretseda saab!
Ja see jäägu ikka minu murex kas asi on seda väärt või ei ole.
No offence |
| 02.04.2004 at 12:52 |
|
vvt
|
Torque
Omas mõttes olen mõelnud, et SHO Taurus võiks oma rariteetsuse pärast olla üks auto enda garaazis...
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 02.04.2004 at 14:48 |
|
usahunt |
Torque
Kui minna seda teed,et teha(muretseda) kitsamad ja pikemad õhu sisselaske kanalid siis kas olex reaalne paigaldada V6 SHO sisselaske!Pealt vaadata on tal just kitsad ja pikad kanalid.Ma muidugi eeldan,et füüsiliselt see sinna ei sobi,aga kui on olemas mees kes oskab ja tahab asja nats ümber "sepistada-keevitada" siis kas olex see võimalik-reaalne? See intake peaks olema vist mingist alumiiniumi sulamist? |
| 04.04.2004 at 15:27 |
|