| Poster |
Message |
VR-4 |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Selline küsimus
Kas kellelgi siit foorumist on kogemusi antud seadmega. Sisuliselt peaks tegu olema mingi aju fakemise devicega, mis näit. võimaldab standardaju ja suuremate pihustite combo puhul aju petta et pihustid väikse pöörde peal üle ei uputaks. Mina oma auto puhul saan selle combo ühendada veel LS6 maf air sensoriga mis on oluliselt suurem GT3000 originaalist. Äkki on keegi uuma põlvkonna firede, camarode omanikud millel pritse mootor kuulnud antud seadmest ja reguleerimisest
http://www.fasttoys.net/9496impalasselect.html

Translatori ja LS6 sensori kombo

____________________________
3000gtVR-4, Porsche 951 |
| 05.07.2004 at 17:41 |
|
RannoT |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Jõudu saab juurde suurema läbimõõdu abil..
Reguleerida saab A/F ratiot.
Lisaks on Fuel Cut-i vastu lyliti.
Asi tegelt mõeldud Karman sensori asendamiseks, sest on suurema läbimõõduga kui ükski Karmani MAF.
Lisaks translator transleerib GM MAS sinu VR-4 ajule Hz (millega töötab Karman).
____________________________
Favoring AWD Traction
with R4 and V8
|
| 05.07.2004 at 18:35 |
|
peep
Moderator |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Mõttetu jubin. Kui juba suuremaid pihusteid vaja läheb, siis tuleks ka aju ümber programmeerida, mitte mingi hookuspookusega tegeleda.
Võib-olla Mitsu peal oleks temast mingi kasu, ei oska kommenteerida selle masina elektroonika omapära aga LT1/LS1 mootorite puhul see jubin mingit efekti ei anna. |
| 05.07.2004 at 18:37 |
Last edited 05.07.2004 at 18:41 by peep (Moderator)
|
RannoT |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Ehk siis see jubin ongi mõeldud Mitsude jm-de selliste ajude jaoks... teistel pole vaja midagi transleerida.
Kysimus tuleneb rahast kas osta - eraldi aju koos sensoritega 30K- . . . K või siis kasutada sellist jubinat...
____________________________
Favoring AWD Traction
with R4 and V8
|
| 05.07.2004 at 23:23 |
|
vvt
|
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Hehh, parem kasuta juba Turbonaatorit Siis on põhjust ka taga silt panna "quad turbo" 
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 06.07.2004 at 08:23 |
|
VR-4 |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
quote: RannoT: Jõudu saab juurde suurema läbimõõdu abil..
Reguleerida saab A/F ratiot.
Lisaks on Fuel Cut-i vastu lyliti.
Asi tegelt mõeldud Karman sensori asendamiseks, sest on suurema läbimõõduga kui ükski Karmani MAF.
Lisaks translator transleerib GM MAS sinu VR-4 ajule Hz (millega töötab Karman).
Minu jaoks tegelt on oluline see et üks peamisi "pudelikaelu" eemaldada ja selle jaoks sobib LS6 MAF ideaalselt. (se translator ise tõepoolest on ainult selle jaoks et stock aju ja LS6 maf omavahel sama keelt räägiksid, tweakimise kohapealt olin juba enne postitamise tegemist skeptiline). Kuna eesmärgid ei ole 600-700 hj masin siis standalone ECU-l tõepoolest vajadust ei näe. Väike hinnakorrektuur. AEM EMS aju (sama mida kasutab SUPRA team) on tegelt võimalik saada 1400$ daalaga ja seda koos 3.5 bar-ise map sensoriga (se küll ühkordne pakkumine) muidu nende unitite combo 2000 daala.
Turbonatoriga ma seda ikka päris ei võrdleks sest antud seadmest tundub et on mulle kasu ka (erinevalt Turbonatorist) Point oli kas keegi midagi kuulnud ja reaalseid tulemusi saanud.
____________________________
3000gtVR-4, Porsche 951 |
| 06.07.2004 at 09:26 |
|
peep
Moderator |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Eesti keelt kõnelevate inimeste käest on vist Mitsule LS6 MAF'i installi kohta küsimine suht. heinakuhjast nõela otsimine. Selleks ikka USA foorumid paremini abiks. |
| 06.07.2004 at 09:45 |
|
VR-4 |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
http://www.3si.org/forum/showthread.php?t=214618&page=1&pp=10
Leidsin lingi mis peaks aitama seadistamise kohapealt. Tekstist 100% arusaamisega on veidi probleeme. Aga vist on süvenemise küsimus. Tundub et päris paljud kasutavad LS6 MAFI alternatiiviks Sellele seadmele ARC2-GP
Tõsi, see kombo maksab juba 1050$, Opereerimine peaks olemas sarnane neil, siin ka õpetus:
http://www.stealth316.com/2-arc2tuning.htm
Eks tuleb siis esimene olla vist 
____________________________
3000gtVR-4, Porsche 951 |
| 06.07.2004 at 10:37 |
|
Olds
|
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
cut the crab 
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 06.07.2004 at 12:10 |
|
VR-4 |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
quote: Olds: cut the crab 
no kle, kõigil autodel ei ole karburaator kapoti all, right? või mis sa öelda tahtsid?
____________________________
3000gtVR-4, Porsche 951 |
| 06.07.2004 at 12:46 |
|
ervin |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
tahtis öelda seda, et milleks osta mingit kahtlase väärtusega sodi, kui asja annab teha nii, nagu peep eelpool kirjeldas. |
| 06.07.2004 at 14:01 |
|
VR-4 |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
quote: ekgerke: tahtis öelda seda, et milleks osta mingit kahtlase väärtusega sodi, kui asja annab teha nii, nagu peep eelpool kirjeldas.
Kõik oleneb eesmärkides ja võimalustest. Tõepoolest, eks igaüks meist ihkab panna oma auto külge just kõige paremaid turul saadaolevaid juppe, paraku reaalsus on teistsugune. Aju ümberprogemine eeldaks tõepoolest standalone ECU-d. Samas on 3s autod sõitnud LS6 maf, standardaju ja APEXI AFC fuel controlleriga madalaid 11. Iseasi kas eesti tingimustes keegi niihästi ka seadistada oskaks, ega vist? Kui se TRANSLATORja LS6 MAF kombo suudab parandada õhu voolavust turboteni mis omakorda garanteerib paremas spool-up'i siis minuarust tasub see juba ennast ära. Inimesed kes on paigaldanud oma stock autodele suurema LS6 maf anduri, pelgalt sellega kukkus 1/4 miili aeg 14,1 >13,6 sekundile, sellisel juhul tasuks mõelda. Mind ennekõike huvitab tegelikult LS6 maf-i ja stock aju omavaheline kommunikatsioon (sellega saab MAF TRANSLATOR hakkama). Lisafeatuurid mis n.ö pihustitele jms on mõeldud, nendesse suhtun suht skeptiliselt algusest peale. Huvitas lihtsalt kas keegi on kuulnud kuna seda annab paigaldada ka LT1/LS1 mootoritele, aga nagu Peep ütles ei anna see reaalselt mingit kasu
____________________________
3000gtVR-4, Porsche 951 |
| 06.07.2004 at 16:31 |
Last edited 06.07.2004 at 16:31 by VR-4
|
peep
Moderator |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
quote: VR-4: Inimesed kes on paigaldanud oma stock autodele suurema LS6 maf anduri, pelgalt sellega kukkus 1/4 miili aeg 14,1 >13,6 sekundile
Äärmiselt ebatõenäoline, kui jutt võrreldavates tingimustes sõidetud aegadest. Netis võib olla paljutki kirjutatud, kõike ei tasu tõena võtta.
LT1 puhul ei anna see jubin efekti, kuna aju suudab o2 sensoritelt tuleva info põhjal pikajalisi korrigeeringuid teha. täpsemalt loe ise netis ingl. k. Millegipärast arvan, et ega see Mitsu aju "rumalam" pole ja oskab ka sensoritelt tuleva info põhjal pritsetabeleid korrigeerida. |
| 06.07.2004 at 16:45 |
|
BlueStang
|
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Asja idee on ilmselgelt selles, et suuremate pihustite jaoks MAF kalibreerida, kui pole eelarvet uut MAF soetada. Asjandus minu arusaamist mööda kalibreerib MAF signaali pihustitele vastavaks - selline lahendus aga iseenesest hobujõude kasvu ei taga vaid laseb vastavalt õhuvoolule õige hulga kütust pihustitsest läbi. Asjandusega saab muidugi ka segu rikkamaks muuta, kuid selleks on ju palju odavam tee kütuserõhuga mängida
Hobujõudude olulisemaks suurendamiseks vaja ikka ka suurema läbimõõduga MAF installida, mis on vastavalt siis ka õigesti pihustitele kalibreeritud.
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
| 06.07.2004 at 17:34 |
|
peep
Moderator |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Suurema läbimõõduga MAF'i annab siis efekti, kui originaali võime õhku läbi lasta jääb ülejäänud komponentidele alla. Mida tavaliselt ei juhtu... |
| 06.07.2004 at 18:40 |
|
VR-4 |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Vabalt hingavale on se jubin siis kindlasti mõttetu. Kui nüüd Bluestangi juttu tähele panna siis on siin iva sees. Muuseas ennekõike mind huvitabki Suurem MAF(ls6 oma on piisav)=mor flow more go (mitsu enda oma on ikka imetilluke LS6 omaga võrreldes, translator on lihstsalt abivahend. Mafi vahetus parandaks turbo spoolupi st max rõhk saavutatakse varem kui stock MAF-iga. Kui nüüd rõhuga mängima hakata mis turbo auto puhul tähendab võimsuse kasvu siis mingil hetkel jäävad orgi pihstid ja bensu pump väikeseks. Kui installida suuremad pihustid, mis aga omakorda ei taha hästi töötada standard ajuga kuna aju arvab et tegu stock pihustitega ja n.ö ujutab üle. Väidetavalt aga peaks saama siis maf-i kalibreerida pihustitele vastavaks, mis väldiks üleujutuse. Samas Fine tuningu jaoks oleks ikkagi vaja mingi piggy-pack vms$$$. Ehk siis peamine kasu on LS6MAF-st translatorist parema spoolupi saavutamiseks, mis tundub loogiline. Muu on aga tume maa ja katsetamise küsimus.
____________________________
3000gtVR-4, Porsche 951 |
| 06.07.2004 at 22:46 |
Last edited 06.07.2004 at 22:58 by VR-4
|
peep
Moderator |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Enne kui hakkad raha välja käima, soovitaks Sul Reznikuga suhelda, ta on suure tõenäosusega siin regioonis kõige pädevam inimene nende masinate modimise koha pealt.
Kontakti saad siit, juhuks kui Sul seda juba pole. |
| 06.07.2004 at 22:51 |
|
Gsinut |
K:MAF Tranlsator (Horsepower in the Box)??
Pigem osta Hestec siis juba. Soomes pingis pannakse korralikult käima ja kogu moos. |
| 07.07.2004 at 16:20 |
|