| Poster |
Message |
rrrr
|
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Nimelt juba aasta tagasi ilmnes probleem, mis tekkib soojade ilmadega (+25), kui vaja kuumast peast mootorit uuesti käivitada. Käivitub, aga mootur ei võta tuure üles ja sureb lõpuks ise välja.
Arvati, et kütuse pump kuumeneb üle. Selle tagajärjel see kinni kiilub ning ei hakka enne tööle, kui on maha jahtunud. Pumba töötamist saavat kontrollida mootori juures oleva ventiili kaudu. Sealt purskas teist korralikult - seega korras.
Edasi arvati, et süütepooli all olev aju jamab. Sai ka see ära kontrollitud ja ei midagi.
Oskab keegi anda nõu, mida veel vaadata? Tundub nagu süüde oleks vale ja armatuuris "service engine soon" tuli ka ei sütti. 
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
| 11.07.2004 at 00:20 |
Last edited 11.07.2004 at 00:21 by rrrr
|
lundve
|
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
kütusepumbaga vist aamen. |
| 11.07.2004 at 01:05 |
|
meelis999 |
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Mul on 90 aasta APV ja sama lugu. On otsitud viga pumbast, kommutaatorist j.n.e. Aga kasu ei midagi. Kõige hullem on see, et minu omal on ka hambaarsti sündroom. Kui temaga diagnosti minna siis üldjuhul ta töötab ja edukalt. Ühes ameerika autodega tegelevas ettevõttes ei suudetud neljal korral seda üles leida ja ka kõik teised ettevõtted on mind pikalt saatnud. Lõpuks olen juba hakanud lootust kaotama. kui jälile jõuad anna mullegi teada, kuidas masin korda saada. |
| 11.07.2004 at 02:13 |
|
Lembit |
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Pane autosse mingi puuhalg või muu selline asi. Kui jälle jama on, siis äsa selle haluga üls tutakas vastu paaki. Kui sellepeale asi käima hakkab, siis võid uue pumba juba ära tellida. Minu autol oli pumba ressurss ~180 kmiili. Avaldus enam-vähem samamoodi.
quote: rrrr: Nimelt juba aasta tagasi ilmnes probleem, mis tekkib soojade ilmadega (+25)
Vaata hoolega üle kõik bensiini ringlusega seotud kohad, kus bensiin võiks soeneda. Kui on liiga soe, siis võtab aurukorgid vahele.
|
| 11.07.2004 at 07:55 |
Last edited 11.07.2004 at 07:59 by Lembit
|
rrrr
|
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
See kütusepumba asi tundub külalti usutav, sest juhtub see just lõõskava päikesa paistelise ilmaga, kui asfalt eriti kuum. Proovitud ka kaikaka meetotit. Samas, kas siis sellest ventiilist mitte käimaminemise probleemi hetkel tohiks bensiini pursata?
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
| 11.07.2004 at 12:00 |
|
Vanaisa
Moderator |
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
See ventiil on surve mõõtmiseks - niisama silma järgi ei saa sa midagi öelda - peab kella külge panema ja rõhu üle mõõtma.
Siis on selgus majas ka.
____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil |
| 11.07.2004 at 13:42 |
|
RannoT |
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Vaata sul läheb bensurõhu regulaatori juurest vaakumvoolik ühte solenoidi.
See solenoid ei tööta enam, mõõda takistust...
Ehk siis variandiks uus solenoid...
Lahedad töökojad kui sellist viga leia...
____________________________
Favoring AWD Traction
with R4 and V8
|
| 11.07.2004 at 15:38 |
|
Draal
|
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Umbes sama viga oli mul Renault 25 -el . Soojast peast ei tahtnud käivituda, st paaris silindris segu syttis ja siis vaikus. Viga oli selles anduris mis mõõtis sissetuleva õhu temperatuuri, tollelt juhe maha ja käivitus kohe.
____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500 |
| 11.07.2004 at 18:17 |
|
rrrr
|
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Täna siis Viljandis käidud ja käima läks kõigil kordadel ilusti.
Tänud nõuanete eest, kui uuesti tõrgub, siis on teada kust proovida.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
| 11.07.2004 at 22:02 |
|
rrrr
|
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Probleem endiselt lahendamatta, kuna ükski sõit selle pärast tegematta ei jää. Täna siis sai sellega veidi tegeletud. Üks töökoda omas selle probleemiga järgmisi kogemusi. Oli neil hiljuti olnud sellise sümptomiga Trans Sport 3,1 mille viga oli jagaja kompensaatoris. Teiseks samalaadse veaga oli üks Ford Scorpio, millel viga peitus väntvõlli otsas olevas rihmaratta magnetanduris.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
| 21.07.2004 at 16:10 |
|
rrrr
|
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Nüüd on selge, et kuuma mootoriga käivitades ei hakka pump tööle. Kas on pumbas viga või on kuskil veel midagi, mis võiks takistada kuuma mootori ajal pumba tööd (relee vms.)?
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
| 22.07.2004 at 16:36 |
|
Lembit |
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
quote: rrrr: Nüüd on selge, et kuuma mootoriga käivitades ei hakka pump tööle.
Kas paagi pihta äsasid?
Tundub igatahes väga sedamoodi, et võid pumba ära tellida.
Mul alguses ühe korra ei käivitanud, siis oli lõpp kiire laevale. Jätsin auto bensukasse seisma ja läksin taksoga sadamasse. Kui tagasi tulin ja proovisin, kõik töötas. Siis paari-kolme nädala pärast tekkis jälle mingi arusaamatu situatsioon. Võtsin paagi maha ja proovisin pumpa eraldi. Jälle kõik töötas.
Edasi läks asi aina sagedasemaks ja siis mul vedeles autos juba spetsiaalselt selleks soetatud VAZ 2108 rooliots, millega oli hea vastu paaki äsada, kui pump vedu ei võtnud.
Asja sisu oli selles, et pumba kollektor oli nullini ära kulunud ja siis, kui pump selle kohapeal seisma jäi, kus kollektor ühendust ei andnud, siis ei teinud see pump mõhkugi. Kui põrutada või raputada pumpa, siis andis niipalju kontakti, et läks käima.
Senikaua, kui enam ei toiminud. Siis ostsin uue.
|
| 22.07.2004 at 17:53 |
|
rrrr
|
probleem kuuma mootoriga käivitamisel
Minul pump ei reageerinud paagi pihta koputades.
quote: meelis999: Mul on 90 aasta APV ja sama lugu. On otsitud viga pumbast, kommutaatorist j.n.e. Aga kasu ei midagi. Kõige hullem on see, et minu omal on ka hambaarsti sündroom. Kui temaga diagnosti minna siis üldjuhul ta töötab ja edukalt. Ühes ameerika autodega tegelevas ettevõttes ei suudetud neljal korral seda üles leida ja ka kõik teised ettevõtted on mind pikalt saatnud. Lõpuks olen juba hakanud lootust kaotama. kui jälile jõuad anna mullegi teada, kuidas masin korda saada.
Nüüd siis doonor autolt teine pump peale pandud. Tänaseks on ka piisavalt testitud ja selles kindel, et pumbas see viga oligi.
____________________________
1994 Lumina Minivan
2001 Camaro Convertible
1968 Opio 600
ja doonorid |
| 27.07.2004 at 00:46 |
|