| Poster | Message | 
  
	    |  partel 
     |  Infoks Kaimole Paigalda oma Civicule wheelie-bars, pingega, nii-et tagarattad eriti maad ei puutu.
 
 Sekund kukub.
 
 Terv:
 Pärtel
 
 
 ____________________________
 _
 | 
	
	  | 12.07.2004 at 16:29 |  | 
    
  
	    |  Olds 
     |  Infoks Kaimole jätke nüüd Kaimo civic rahule
  
 ____________________________
 Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
 Tim McAmis ametlik partner
 COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
 | 
	
	  | 13.07.2004 at 06:24 |  | 
    
  
	    |  memphis 
 |  Infoks Kaimole Kusjuures täna näitas LX Poweri saates TV3'e pealt paari lõiku Speedrockilt. Ja Kaimo starti vaadates kuluks tõesti see asi vististi ära.
  
 Start, 25m musta jutti. 2. käik, 25m musta jutti. 3. käik, 25 m musta jutti jne.
   | 
	
	  | 16.07.2004 at 02:44 |  | 
    
  
	    |  Olds 
     |  Infoks Kaimole pigem on vaja ehitada tagasillaveolist (õigesillaveolist)kiirendusautot. Probleem oleks lahendatud...kuid eks näeme, mis rohu Kaimo team välja mõtleb.
 
 ____________________________
 Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
 Tim McAmis ametlik partner
 COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 06:15 |  | 
    
  
	    |  diesel 
 |  Infoks Kaimole eks sivikule saaks ka tahapoole ühe vedava silla tekitada.
   | 
	
	  | 16.07.2004 at 07:59 |  | 
    
  
	    |  Fog 
   |  Infoks Kaimole mis seal ikka, mootor,kast ja sillad välja ja mr2'le vahele.
 
 ____________________________
 '84 Fiero 4.5T mängimiseks
 Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 08:06 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Infoks Kaimole Ähh, mis te seletate oma emmerridest
  Kujutan seda üsna elavalt ette, milline on selle auto käigukasti ja pooltelgede eluiga, need jupid sealmaa autodel ülimalt peenikesed ja ei kesta eriti standardmootoritki, kui vähe järsem sõidustiil on..... 
 Sügav
  selle vaeva eest! 
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 08:54 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Infoks Kaimole Kasti reiting on 9500 p/min pealt täisgaasil ilma sidurita käiguvahetused.
 
 
 ____________________________
 _
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 10:12 |  | 
    
  
	    |  smr 
 |  Infoks Kaimole 
 quote:Kas polnud mitte reegel siin, et konkreetsele kasutajale mõeldud sõnumid kirjutatakse privasse?partel: Paigalda oma Civicule wheelie-bars, pingega, nii-et tagarattad eriti maad ei puutu.
 
 Sekund kukub.
 
 
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 11:55 |  | 
    
  
	    |  Olds 
     |  Infoks Kaimole Mina näit. seda reeglit ei mäleta/pole näinud. Sorry. Aga milles sina "smr" ennast puudutatuna tunned?
 
 ____________________________
 Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
 Tim McAmis ametlik partner
 COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 12:09 |  | 
    
  
	    |  newton 
   Moderator |  Infoks Kaimole Siin panin kunagi mõned soovitused kirja:
 http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=9546
 
 Seda, et konkreetselt kahe inimese vaheliseks suhtlemiseks on otstarbekamaid kanaleid kui foorum, pole vast vaja suurte tähtedega kuhugi kirjutada? Aga kui Pärtli eesmärgiks oli hoopis järjekordne läbuga vürtsitatud diskussioon tekitada, siis ei jää üle muud kui edu puhul õnne soovida.
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 12:27 | Last edited 16.07.2004 at 12:27 by newton (Moderator) | 
    
  
	    |  partel 
     |  Infoks Kaimole Kaimole privapostituse asemel foorumiteema tegemisel oli põhjuseks see, et tema Civic ei ole ainus esiveoline kiirendusauto.
 
 Minu nõuanne kehtib kõigile esiveolistele, kes tahab, võtab kuulda...
 
 Mingit läbu ei olnud kavas tekitada ja ei olegi kunagi minevikus ega ka tulevikus olnud teha.
 
 ____________________________
 _
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 16:58 |  | 
    
  
	    |  smr 
 |  Infoks Kaimole 
 quote:partel:Mingit läbu ei olnud kavas tekitada ja ei olegi kunagi minevikus ega ka tulevikus olnud teha.
 
 Höhöhöhö
 
 | 
	
	  | 16.07.2004 at 17:05 |  | 
    
  
	    |  13piisab 
   |  Infoks Kaimole 
 quote:kui edasi arendada, siis avatud difri omanikud võiks veel ühe esiratta kah üles tõsta ning jäigalt kere külge kinnitadapartel: Paigalda oma Civicule wheelie-bars, pingega, nii-et tagarattad eriti maad ei puutu.
 
 Sekund kukub.
 
 
  
 quote:nojah, moment lõhub - mitte võimsus. Moment on aga võrdeline võimsusega ning pöördvõrdeline pööretega. VABALThingavatel (suht võimsatel) hondapoistel pole  momenti ollagi. Ise kummardan nende mootorite max võimsust, aga jah - vaadake nüüd seda (andmed carfoliost):vvt:Kujutan seda üsna elavalt ette, milline on selle auto käigukasti ja pooltelgede eluiga, need jupid sealmaa autodel ülimalt peenikesed ja ei kesta eriti standardmootoritki, kui vähe järsem sõidustiil on...
 
 
 1.6VTI - 160bhp@7600rpm, 150Nm@7000rpm (õumaigaad!)
 2.0 typeR - 197bhp@7600rpm, 196Nm@5900rpm (siiski kõrgevõitu...)
 
 huvitav, kui kõverad need momendikõverad veel on? Ok, A-tähed pole siinse foorumi teema...
 
 ____________________________
 vanem on parem
 | 
	
	  | 17.07.2004 at 02:29 |  | 
    
  
	    |  Kaimo Krikk 
 |  Infoks Kaimole Tänan Pärtel.
 
 Plaan on kindlasti hooaja lõpuks wheelie barsid teha.
 Praegu tegeleme vedava sillaga. Kui selgub, et on parem pidamine, hakkame mootorit tõsiselt üle laadima.
 
 Tahaks sellel aastal veel Soomes või Rootsis proovida. Ehk õnnestub 10,... kihutada.
 
 K.
 | 
	
	  | 20.07.2004 at 18:21 |  | 
    
  
	    |  vvt 
     |  Infoks Kaimole Pärtli jutus (kui esitlusvorm kõrvale jätta) on alati Sügav Point sees
  
 Nii ka seekord. Wheelide tegemine on kõige efektiivsem asi veermikus, mida Sa teha saad. Esisillaga jamamine on mõttetu raha raiskamise. tõsta tagarattaid vähe maast lahti ja mis küll juhtub esisilla teljekoormusega
  
 Tegelikult saad natuke hiljem aru Mõtte Sügavusest
  
 ____________________________
 Powered by BBB
 Life begins @ 7500 rpm
 
 | 
	
	  | 20.07.2004 at 18:37 |  |