| Poster |
Message |
Märt |
Värin käiguvahetusel ja turbiini valik
Tere
Peale Saudi sõitu on tekkinud pisuke anomaalia ja täna Fordi teenindus väitis veaks torque converter-i. Nimelt rahulikult kiirendades tuleb värin sisse käiguvahetuste ajal nii paariks sekundiks, täiega andes on kõik korras. Kuna kohe uut võtta polnud, tekkis mõte kasutada pisut suurema stalliga konverterit. Kuna peamine liiklus on tänavatel ja auto on igapäevane töövahend, siis kas on mõtet vaadata suurema stall speediga isendi poole või muudab see tänavatel liikumise ebamugavaks?
Veel andis nende süsteem 2 erinevat mudelit mis pole omavahel vahetatavad, mõlemad olid aode kastile ja 5.0 mootorile. Kui ma tellin aftermarket jupi, mille järgi see tuleb? Kas piisab VIN koodist või on midagi veel vaja?
Tänud
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
| 18.07.2004 at 19:11 |
|
mrtn |
Värin käiguvahetusel ja turbiini valik
liiga vedelaks läinud õli põhjustab samasuguseid turbiinivõbinaid. |
| 18.07.2004 at 19:17 |
|
Märt |
Värin käiguvahetusel ja turbiini valik
Homme hommikul pannakse uus õli, eks siis ole näha, kas muutub paremaks või mitte.
Kena oleks, kui saaks ainult õliga läbi...
http://www.protorque.com/shopping/shopdisplayproducts.asp?id=19&cat=AODE%2F4R70W
Mille järgi ma siit selle õige leian? AODE -le on valikuid hirmasti...
Ehhhh, kaevan googlisse.....
E: Õlivahetus aitas, värin on kadunud... kuid 9 1/2 lock-up AODE, E4OD Single Disc 2400 RPM's on teel
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
| 18.07.2004 at 19:30 |
Last edited 20.07.2004 at 12:40 by Märt
|
Lembit |
Värin käiguvahetusel ja turbiini valik
quote: Märt: E: Õlivahetus aitas, värin on kadunud... kuid 9 1/2 lock-up AODE, E4OD Single Disc 2400 RPM's on teel
Kui kasti juba maha võtad, siis lase mõned augud ka üle puuriga: siit saab juurde lugeda
|
| 20.07.2004 at 23:16 |
|
|