register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Dragi tagasild?   1 2  
Poster Message
Gsinut
Dragi tagasild?
millist tagasilda kasutada dragi autol lühikese tagasilla ehitamiseks? palju maksta võib?
23.08.2004 at 19:01
peep
 
Moderator
Dragi tagasild?
Mõtled kitsast tagasilda ? Tüüp oleneb auto massist ja millist pöördemomenti/võimsust kavatsed sealtkaudu rakendada aga üldiselt Fordi 9" on kindel valik. Chevy 12 bolt on ka piisavalt tugev, kõvad Dana sillad on juba liialt rasked. Kergema masina jaoks piisab ka ehk mõnest nõrgemast sillast. Kitsast silda saad kas kasutatult osta kuskilt skandinaaviast või pead sinna custom lühikesed poolassid tellima ja korpuse ise parajaks lõikama.
23.08.2004 at 19:52
PlyVal64
Dragi tagasild?
quote:
Gsinut: millist tagasilda kasutada dragi autol lühikese tagasilla ehitamiseks? palju maksta võib?
Hakkab looma. Aega läheb aga usk pöördub:D
Muu on Peep juba ära öelnud.
Aga mul hoopis sedapidi küsimus: miks ei kasutata mega offsetiga velgi ja ei viida vedrustuse kinnituspunkte diffrile lähemale? Kaal on üks asi, kuid need sildade otsad ei kaalu just eriti palju. Pigem peaks ju raskem tagasilt natuke parem olema. Ikka lõigutakse silda. Mingist otsa laagrile avalduvast koormusest pole mõtet ju 400 meetri auto puhul rääkida ... ja egas sellel kitsalgi sillal kolme-nelja laagrit panda, ikka üks ja originaal. Ise olen (tulevikus ja Valiandile) just sedapidi laiad rattad plaaninud alla panna... Kes oskab vastata, see oleks oluline raha kokkuhoid, mis siin salata.
23.08.2004 at 20:54
hents99
  
Dragi tagasild?
minulgi suure offsetiga veljed m6ttes :)

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
23.08.2004 at 20:59
peep
 
Moderator
Dragi tagasild?
Ma pakun, et sel juhul peaksid need veljed megarasked olema, et vastu peaksid ja pöörlevat massi ei taha keegi suurendada, samamoodi on kitsam sild kergem ja väikema pöörleva massiga. Kahtlustan, et pikem poolass tuleb jämedam teha sama jõu talumiseks kui lühike ass, füüsikud võivad seda väidet kinnitada või ümber lükata. Lisaks raskem velje paneb veel oma lisanõude poolassi tugevusele.

Btw., dragracingu rusikareegel on, et lisaraskus ei ole kuskil hea, sh. ka tagasillal.
23.08.2004 at 21:01
Gsinut
Dragi tagasild?
olen lihtsalt kohanud lugedes sellist asja ,et kasutatakse Hiace tagasilda???
Priit , ma isiklikult ei arva ,et esisilt halb oleks ,aga tahaks ka kodumaa pinnal kiire olla ja mis veel tähtsam .... wheeeeelie tahab tegemist:D
23.08.2004 at 21:17 Last edited 23.08.2004 at 21:19 by Gsinut
PlyVal64
Dragi tagasild?
Ennist jäi märkimata: eeldus on selline u.9 sekundit max. sõitev auto, mitte pro-klassi sõiduvahend. Pigem 10,0, 600 Hj, aga vähe kaalu ja palju pidamist.
quote:
peep:
Ma pakun, et sel juhul peaksid need veljed megarasked olema, et vastu peaksid ja pöörlevat massi ei taha keegi suurendada, samamoodi on kitsam sild kergem ja väikema pöörleva massiga.

Kui nüüd mitte just 15" laiadest velgedest, vaid 10"-12" laiadest, siis ei tohiks see tugevus küll mingi probleem olla. Enamus uutest autodest on ju väga suure offsetiga velgedel. Ja eks see velje läbipaindumine on rohkem kurvisõidu, kui sirgesõidu probleem. Aga mine tea...
Lisaks ei saa ja pole ka mõtet autot laiemaks ajada, pidamine ikka sissepoole autot tuleb tuua.
Pöörleva massi vähenemine on kitsa silla puhul marginaalne, kumbki poolass vast väheneb max. kilo. Vedrustamata mass on jälle suurem probleem kurvis, kui stripil.
quote:
Kahtlustan, et pikem poolass tuleb jämedam teha sama jõu talumiseks kui lühike ass, füüsikud võivad seda väidet kinnitada või ümber lükata. Lisaks raskem velje paneb veel oma lisanõude poolassi tugevusele.
See on küll argument, kuid samasugune jõu, kui originaalil, saavutab massi vähendamisega. Idee siis outlaw-klassi masinast. Hiace-tagasild(ikkagi veoauto) peaks kolmetonnise täismassi juures kindlasti ligilähedast koormust saama, kui mingi tonnise dragsteri all. Või umbes nii...
quote:
Btw., dragracingu rusikareegel on, et lisaraskus ei ole kuskil hea, sh. ka tagasillal.
See küll õige:) Aga kui on valida, kas sama kogukaalu juures raskem esisild või tagasild, siis minu eelistus langeks tagasillale. Sedasi siis mõte. Esisilda saab ju kordi kergema vaevaga kergendada.
23.08.2004 at 21:36
madis
Dragi tagasild?
>> Kahtlustan, et pikem poolass tuleb jämedam teha sama jõu talumiseks kui lühike ass, füüsikud võivad seda väidet kinnitada või ümber lükata. Lisaks raskem velje paneb veel oma lisanõude poolassi tugevusele.

Lükkame ümber, kui ei arvesta vibreerimist ja kui torsioon ei ole probleemiks.
23.08.2004 at 23:46 Last edited 23.08.2004 at 23:46 by madis
peep
 
Moderator
Dragi tagasild?
Kuni pole teada, mis tehnikast jutt, pole mõtet edasi arutleda, Hiace sild sobib ehk mõnele kergemale euro autole aga alla 11 sek. usakale ilmselt mitte.

Üldiselt on nii, et need lahendused mida laialdaselt kasutatakse, üldjuhul ka töötavad ja kui mõnda ei kasutata, siis sellele on oma põhjust. ;) On erandeid aga mitte palju.
24.08.2004 at 06:55
vvt
  
Dragi tagasild?
quote:
peep: Kuni pole teada, mis tehnikast jutt, pole mõtet edasi arutleda, Hiace sild sobib ehk mõnele kergemale euro autole aga alla 11 sek. usakale ilmselt mitte.


Üks 9 sekundit paugutanud Leninliku Komsomoli nimelise Moskva Autotehase toodang siin ülemöödunud aasta just Hiace silda kasutas ja eks selle mootori torque on samast klassist nagu bigblockil (vähemalt kohalikel).


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.08.2004 at 08:57
gets
Dragi tagasild?
Hiace tagasilda kasutatakse küll, kui tugevat asja. Eriti popp oli see Taunuste tagasilla asendajana, mõõdud vist sobisid üsna. Eks sillale paneb ka auto laius oma piirangud rääkimata rahakotist.
25.08.2004 at 12:25
jyrki
Dragi tagasild?
Hiace rear axle is a decent budget choice. It's proper width for most US cars. It's a 8" rear axle, and most of them are equipped with a limited slip and 4.3:1 gears. The wheel bolt pattern is the common 5 x 4.5", so wheels are easy to find. and if it breaks, just throw in a new one. You can buy about ten of those for the price of a good 9" ford, 12 bolt chevy or 8 3/4" mopar.
26.08.2004 at 13:49
Gsinut
Dragi tagasild?
Mõte oligi leida tagasilla doonor kiirele ja väga kergele eurooplasele ja see Hiace tagasild jäi jah silma Mosse peal.
26.08.2004 at 14:18
epsum
Dragi tagasild?
Pmtslt peaks sobima ka volvo 2xx seeria tagasild - kuulu järele peab ta ka kuni 1000 hp vastu.. kust kuulsin ei mäleta enam täpselt. A kui tahad, siis mõne õlle eest võin ühe sellise loovutada :)


____________________________
srx '07
26.08.2004 at 18:55
Gsinut
Dragi tagasild?
mis tolle ülekanne võib olla ja kust talle luku saab?
kui need teadmised olemas ja sobivad ,siis vaja veel teada mis marki õllega tegu:D
26.08.2004 at 19:34
hents99
  
Dragi tagasild?
Ja kui Gsinut teda 2ra ei vea, siis oleks ise huvitatud. Aga 2xx seeria universaali sild peaks see tugevam olema.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
26.08.2004 at 19:46
vvt
  
Dragi tagasild?
Enne tormamist vaata kusagilt netist järgi Volvo rattarööbe - see on muide sama, mis Volgal. Ma kunagi tahtsin mosse jaoks sellist osta, aga pärast selgus, et rööbe 15 cm laiem on :uhoh

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
27.08.2004 at 13:24
5.0
Dragi tagasild?
quote:
vvt: Enne tormamist vaata kusagilt netist järgi Volvo rattarööbe - see on muide sama, mis Volgal. Ma kunagi tahtsin mosse jaoks sellist osta, aga pärast selgus, et rööbe 15 cm laiem on :uhoh
no siis saab ju teha läti supra.
28.08.2004 at 14:31
Fastbear1
Dragi tagasild?
kas keegi teab mis seeria volvoga täpsemalt tegu võiks olla? ja kas keegi mäletab kas Mossel oli Hiace tagasillas midagi muudetud ka v tugevtatud?
29.01.2006 at 15:10
Qubik
Dragi tagasild?
ainult kiirendusex m*oeldud autodel väiksema rahakotiga ehitajad on kasutanud ka nn "kemppilukko" ehk siis keevitatakse tagasillas steliit hammasrattad kinni. tulemusena nii et sirgel super, kui tahad pöörama hakata siis hakkavad poolassid paukkuma ja kui stasti läheb lähevad puruks. keevitatud silla puhul laiad slickid on sillasurm. samas vôimaldab kasutada kitsamaid kumme.
29.03.2006 at 11:08
Jesper
 
Dragi tagasild?
Kemppilukko peaks meie kiirendustel keelatud olema. Kui see ikka on see asi:
quote:

6. VEERMIK
6.1 Diferentsiaal on kohustuslik. Kinnikeevitamise teel teostatud 100%-line blokeering on keelatud.

http://www.bhra.ee/content/view/14/44/1/3/
29.03.2006 at 11:46
anryo
  
Dragi tagasild?
Just. See on seesama asi ja on keelatud.

Anryo.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
29.03.2006 at 12:56
Gsinut
Dragi tagasild?
Anryo, kuidas te seda kontrollite, kellel on kinnikeevitatud ja kellel pole?
29.03.2006 at 18:16
peep
 
Moderator
Dragi tagasild?
Difri kaan maha ja peaks näha olema. See, et antud protseduuri pole lihtne ja mõttekas massiliselt teha, ei muuda reeglit vähemtähtsaks.
29.03.2006 at 19:27
tfr
 
Dragi tagasild?
quote:
Gsinut: Anryo, kuidas te seda kontrollite, kellel on kinnikeevitatud ja kellel pole?

Joonistavad mingi 10m diameetriga kaheksa maha ja lasevad tehnilises kontrollis selle läbi sõita? :D
29.03.2006 at 19:44 1 edit. Last edited 29.03.2006 at 19:45 by tfr
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Dragi tagasild?   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.