register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tühikäiguga jama  
Poster Message
itxmarco
Tühikäiguga jama
Tegemist siis Lincoln Continental 89a 3.5 V6.
Panen hommikul rõõmsalt auto käima, sõidan tööle ja nagu tavaliselt parkingu peale lükates kangi jääb mootor tööle, kuid seekord mootor suri vällja. Proovisin kohe nii 6 korrda käivitada, tegi sama pulli. Õhtul kui tööpäev läbi kodupoole vaja liikuda töötas auto normaalselt. järgmisel hommikul tööle läks enamvähem normaalselt, ja tööjuurde jõudes jällegi suri välja kui lükkasin parkingu peale. Peale tööd sai koju tuldud ja sama teema, auto sureb vällja.
Minu mäletamist mõõda on viga ilmnenud ka külma mootoriga nii 2500 kilti tagasi.

Kas keegi teab mida ma sellise vea puhul peaksin otsima, kas mingit tühikäigu mootorit mille asukohta ma ei tea või mingit vaakumivoolikut.
25.08.2004 at 22:26
rustang
  
Moderator
Tühikäiguga jama
Ma alustaks aju veakoodidest, sellel pritsel peaks ju saama ise koode lugeda.
25.08.2004 at 22:31
mrtn
Tühikäiguga jama
fordi puhul on tõesti väga tõenäoline tühikäigumootori kala. asub ta sisselaskekollektori peal ja on silinderjas UM-1 patarei suurune seade, kaabel läheb taha. kinnitub küljega kollektorile. võta maha, puhasta seest suruõhuga ära ja vaata, et koonusklapp (ära kraabi, see võib tinast olla) korralikult oma puksi sees liiguks. ära õlita, vaid puhasta.
25.08.2004 at 22:34
itxmarco
Tühikäiguga jama
Niisiiis, kiskusin selle junni kohe tööjuures maha, puhastasin suruõhuga. Seejärel katsetasin 12 voldiga töötas korralikult, toppisin ta siis omale kohale tagasi käivitades jäi mootor vaevaliselt tööle, proovisin veel paar korda siis ei tahtnud enam üldse tööle jääda. Siis sai helistatud SouthWest Trade Oysse, küsisin palju murelaps maksab, hinnaks õeldi 200€. Seega junni ost jäi ära. Uurisin mõtlesin seal et aku ka kehva näitab teine 11.54 voldikest ei säilita neid volidipoisikesi seal purgis ja otsustasin osta uue aku. Läksin autopoodi, sealt leidus Boch Silver 49€ ja midagi 2 aastat garantiid kaa. Mõtlesin sellega mured lõppevad, et uus korras aku ja puha. Kuid viga ikka alles. Siis tuli selline mõte et äkki kuidagi mingit juhet mõõda mis vähe roheliseks tõmbunud ei tule korralikku laksu junnile peale, seega otsustasin pannaneed juhtmed mis tulevad junnile releed juhtima ja toide siis läbi releed junnile, idee tundus selle hetkel olema ideaalne kuni selle hetkeni kui panin mootori tööle.
Juhtus siis selline asi, et põõrded jäid vägagi kõrgele, siis oli kohe pilt selge et seda kuradima junni juhitakse erinevate pingetega vastavalt sellele kui palju klappi avada vaja on. Seega seda varjanti ei saanud kasutada.
Seega tekkis kohe hunnik uusi küsimusi.
Nimelt kas selle tühikäigu junni (tõmberelee) läheb otse ilma igasuguste vahepitikutetta moototi ajule või on sellel veel kuskil pistikuid vahel peale junni enda ja aju pistikute mis võiksid olla halvas seisukorras. Muidu muud järeldust oska teha kui kas mootori aju tuksis mille hinnale ma ei julge mõeldagi või kuskil juhtmes viga.
Kas kuskilt neid elektriskeeme ei leiaks, kui siis kustkohast. kui kellegil just kodus vedeleb siis võiks saata e-mailile itxmarco@hotmail.com
arvasin et peaks otsima mootori ajuboxi üles, et sealt panna juhtmed otse junnile et saaks teada kas juhtmetes viga.
Mingisugused ajuboxid olen kohanud kinnda laeka taga.
Riputasin ka auto piltide juurde selle junni pildi.
26.08.2004 at 23:06
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Tühikäiguga jama  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.