| Poster |
Message |
Astro-97
|
Astrol tühikäigupöörded liiga kõrgel
ehk siis küsimus teadjamatele: mis või kes juhib ajaliselt
monopritsemootoril kõrgemat tühikäiku kui mootor on
külmalt käivitatud? ja misasi juhib kõrgema tühikäigu alla-
kukkumist kui mootor juba on soe?
uurin sellepärast , et seoses külmemate ilmadega on
külmalt käivitades tühikäik ikka kole kõrge ja see asi ise
alla ei lähegi. mootor ammu soe, pööre ikka kõrge. alla
läheb alles siis kui panna suvaline käik sisse ja hoida u.
20sekki. aitab vahest ka see kui korra süüde välja ja siis
uus käivitus. soojalt toimib kõik, pole probleeme.
vahetatud ka temp.andur ning see IAC valve värk.
mõtteid ?? arvamusi..
EDIT: PEALKIRI! Palun õppige panema pealkirju, mis räägivad probleemi sisust, mitte ainult sellest, et teil on "väike küsimus" või "suur mure". |
| 13.10.2004 at 19:49 |
Last edited 13.10.2004 at 20:01 by newton (Moderator)
|
max |
Astrol tühikäigupöörded liiga kõrgel
IAC reguleerib muidu. Kõrge tühikäigu levinud põhjus on vaakumleke. Kui lekkeid pole, siis võiks kontrollida, kas ja kuidas IAC toimib. Diagnostika näitab, kui palju ja millistel tingimustel ta liigub. Viga võib ka IAC juhtmestikus olla (kontakt kehva). IAC liikumist saab ka nii kontrollida, et keerad süüte sisse ja välja ning keerad IAC välja. See peaks olema 0 asendis ehk mingi paar cm väljas. siis keera sisse tagasi, pare mootor käima, tõmba juhe tagant välja, keera mootor välja ja keera IAC välja. Kui otsik on teises asendis, siis järelikult mingi liikumine toimub.
Kui diagnostikast selgub, et IAC on täiesti välja keeratud ja IAC-d välja keerates ongi see pikalt väljas, siis on kas vaakumleke või on liblikas liiga lahti keeratud (seal on tühikäigukruvi, mis on tehases paika pandud ning mida niisama puutuda ei maksa, aga keegi on seda võib-olla "timminud" ). |
| 13.10.2004 at 20:10 |
Last edited 13.10.2004 at 20:11 by max
|
Astro-97
|
Astrol tühikäigupöörded liiga kõrgel
VABANDUST PEALKIRJAGA !! ÕHTUNE PÄEVAST VÄSINUD
PEA ON SIIN PÕHJUSEKS !!! |
| 13.10.2004 at 20:21 |
|
|