| Poster | Message | 
  
	    |  partel 
     |  Kütusekulu Maanteekulu:
 
 Camaro SS (5.7 L V8, 325 hj, 1560 kg)- 28 mpg -> 8.4 l/100 km
 
 Celica (1.8 L R4, 180 hj, 1134 kg)- 32 mpg -> 7.35 l/ 100 km
 
 Järeldused oskab igaüks teha.
 
 ---
 Allikad:
 
 http://www.chevrolet.com/camaro/cam14_ss/performance/index.htm
 
 http://toyota.com/html/shop/vehicles/celica/specs/celica_specs.html
 | 
	
	  | 14.02.2001 at 17:52 |  | 
    
  
	    |  newton 
   Moderator |  Kütusekulu Njah, tõsi küll city on pigem 10 vs. 14 l/100km, aga see peaks siiski üsna veenvalt tõestatud olema, et kütusekulu ja mootori suurus ei kasva päris proportsioonis
   | 
	
	  | 14.02.2001 at 18:04 |  | 
    
  
	    |  mrtn 
 |  Kütusekulu pöörded on veel üks oluline näitaja, pakun, et celical on 100 km/h juures 2,5K  (vähemalt) rauas, kui SS-il on 1700
 | 
	
	  | 14.02.2001 at 18:09 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kütusekulu Noh SS-l ka silindreid 2x rohkem
  
 Massivahet on ka "natuke", see loeab eriti linnasõidul.
 
 
 
 | 
	
	  | 14.02.2001 at 19:20 |  | 
    
  
	    |  PlyVal64 
 |  Kütusekulu Mrtn on õigel teel. Minu kunagine 305CID(u. 5000cm3) Impala Wagon käis kiirusel 90km/h 1670p/min ja kulutas bena 8l/90km.
 Minutis seega seguga täidetav ruumala 5*1670/2=4175 liitrit. 1,1 Saxo käib samal kiirusel 2900p/min. ja võtab 4,5 l/90km. Seega "vajalik" ruumala segauga täita 1595 liitrit, mis on 2,6 korda vähem, kui Chevyl. Kütusekulu aga pole teps mitte niipalju väiksem(peaks olema 3 liitrit). Muidugi selle 8 liitriga suutsin ma ainult kord sõita ja sedagi spetsiaalselt korralikult Tallinnast Tapale mööda head maanteed...
 See sitika 4,5 on seejuures ka rahulikult sõites. Kui siis kasutegurit arvestada, pole 5 liitrisel 11,7 l/90km midagi hullu "asjatut põletamist". Pigem on "sahkade" kasutegur hoopis liiga väike.
 | 
	
	  | 14.02.2001 at 19:41 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kütusekulu Kõik õige, aga tegelikult on muutujaid rohkem ja kõik V8 usakate kahjuks, mis veelgi võimendab nende mootorite headust. Tegelikult on need 90/120/linn ja EPA jne asjad pea tühikäigul sõitmine.
 
 Kui kütusekulu on väga oluline, siis on ratsionaalseim 3-liitrine (mitte 1.3), u. 200 hj, madalalt forsseeritud=töökindel, mugavalt momenti, piisavalt siseruumi, 90 juures reaalselt 6-7 l/100-le jne.
 
 Aga FTFE!
 | 
	
	  | 14.02.2001 at 20:15 |  | 
    
  
	    |  max 
 |  Kütusekulu 
 quote:partel wrote:
 Aga FTFE!
 
 
  ühinen arvamusega... | 
	
	  | 14.02.2001 at 20:36 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  Kütusekulu Ma sain oma autost stock-ina maanteel ca. 10-11 l. sajale ja see ei olnud mingi säästusõit. Linn oli sel ajal 12-13 l/100.
 
 Ellmisel suvel oli maantee 11-13 l/100 ja linn 14-16 l/100.
 | 
	
	  | 18.02.2001 at 14:33 |  | 
    
  
	    |  Georg79Fire 
 |  Kütusekulu Ma ei usu neid kütusekulu jutte.Pontiac vötab mul 25l-100km nii linnas kui maanteel ja corilla (1.3) 8l nii linnas kui maanteel.Muidugi kui ma corillaga maanteel söidan on lastiks alati peal 4-5 täiskaalus inimest.
 | 
	
	  | 18.02.2001 at 23:27 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kütusekulu Haa haa George! Tean su sõidumaneeri küll! Pontiac'iga igast pussipeatusest või muidu rahavarohkest kohast möödudes jätab parempoolne ratas 20+ m jutikese. Eks bena läheb janusele elevandile küllaga.
 | 
	
	  | 19.02.2001 at 10:02 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kütusekulu Igati kiiduväärt sõidustiil muidugi!
   | 
	
	  | 19.02.2001 at 11:10 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kütusekulu Järelkasvu vaja ju.
 
 Mõni aeg tagasi ütles üks California Chevelle'i sõber: tõstsin kapoti üles, eemal oli üks kamp Honda-noori, üks tuli minu juurde, näitas karburaatori peale ja küsis mis see on. It's a carburator, a four-barrel. Tüüp läks tagasi sõprade juurde ja ütles: "haa haa sellel autol on carpet-raider kapoti all."
 
 Joo õlut, saa targemaks.
 
 | 
	
	  | 19.02.2001 at 11:28 |  | 
    
  
	    |  Ragnar 
 |  Kütusekulu Annaks Georg79Fire'le naca nõu. Su pill tundub perses olevat, kui nii palju bena(25l/100km)võtab. Tee väikest uuringut ja hooldust. Reeglina perses uskad imevad küll seda vedelat. Mul 2,8i ja võtab nii 9l/100km maanteel ja nii 11-13l/100kmlinnas nii. Muidugi kui piinama hakkad, tekitab küll paagis keerise...
  . Suvel võtan käsile selle teema, püüan testida seda värki nii täpselt kui võimalik. Muidugi annab ka suurt mõju ratta läbimõõt. | 
	
	  | 23.02.2001 at 10:39 |  | 
    
  
	    |  corvus 
 |  Kütusekulu teil pole nagu autodega muud teha kui kütusekulu mõõta?
 ainus reegel: kas punktist A jõuab Bsse ühe tankimisega või mitmega, thats all!
 | 
	
	  | 23.02.2001 at 12:26 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kütusekulu Hetkel paneks viis Top Fuel'i rakmetesse ja lajataks korraliku kiirenduse nagu jõuluvana
   | 
	
	  | 23.02.2001 at 12:48 |  | 
    
  
	    |  rustang 
     Moderator |  Kütusekulu To Raxman: ene kui nõu anda võiks vaadata, mis auto ja mootoriga tegu :-0
 | 
	
	  | 23.02.2001 at 13:37 |  | 
    
  
	    |  Iff 
 |  Kütusekulu 
 George`l ju moditud mootor on ja ma usun et ta mitte vähe talda ei anna
  
 Pealegi pole ökonoomsus ju hobiauto tähtsaim omadus
 | 
	
	  | 23.02.2001 at 13:46 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Kütusekulu Georgi mootor maksimalist-Lauri454'lt pärit ja pedaaliga ei koonerda küll..
   | 
	
	  | 23.02.2001 at 13:52 |  | 
    
  
	    |  hypertyyp 
 |  Kütusekulu kui kütusest puudu tuleb siis panna niuke bensupaak nagu ford excursionil siis sõida nii te süda lustib
   | 
	
	  | 23.02.2001 at 19:13 |  |