Poster |
Message |
kaku |
Head gasket - mis see on?
Sorry, et nii asjatundmatuid küsimusi esitan, aga kuidas inimene muidu ikka targemaks saab.
Kui otsida võrgust infot '94 '95 V6 mootoritega Mustangite kohta, siis põhiline mille üle kurdetakse on "head gasket problem". Tüüpiline näide paljudest:
There's a special policy adjustment, a warranty extension to seven years or 160,000 km on the 3.8-litre V6 engine. The problem is a defective cylinder head gasket that can lose coolant and eventually overheat and damage the engine.
Juhul kui mootori temperatuuril silm peal hoida on ok? Oskab keegi kommenteerida? Usakad ise ütlevad muidugi:
The V8 is generally a more durable unit. |
24.07.2001 at 11:24 |
|
mrtn |
Head gasket - mis see on?
tegemist on 3.8 Essexi tüüpveaga. plokikaanetihendid ei pea kapoti all valitsevale mikrokliimale vastu ja hakkavad lekkima. mida suurem kapotialune, seda paremini peavad vastu. sama mootor Taurusel tahab iga 50..100kkm järel remonti saada, Lincoln Continentalil sama mootor jälle peab väga hästi vastu, Mustang jääb ilmselt sinna vahepeale kuhugi. vahetus maksab teeninduses ca 6K (teatavasti ), ma V6 kohta päris kindel ei ole, aga R4 peatihendi vahetamine on nohu, arvatavasti saab V6 ise ka hakkama, kui 6K kahju on (on kyll!) |
24.07.2001 at 11:34 |
|
madis |
Head gasket - mis see on?
Head gasket on plokikaane ja ploki vaheline tihend.
Failure tekib ülekuumenemisest, mis on nt Taurusel tingitud kapotialuse ruumi puudumisest. Stangil on ruumi rohkem. Temp. näidikut tuleb muidugi aeg ajalt vaadata aga isiklikult olen selle üle poole ajanud ainult väga kõva seaduserikkumisega. Jahutusvedelikku peab aeg ajalt kontrollida, kuna igal mootoril tekib peale tugevat koormusemuutust (160 pealt seisma, süüde välja ja poodi) jahutusvedeliku kuumenemine, mis võib paisupaagi kaudu vedelikku välja ajada. Seetõttu peale tõsist andmist ei teeks paha vedeliku taset tsekkida.
Katkine tihend annab endast märku lihtsalt: auto ei puhu sulle enam sooja salongi, ning mootor kuumeneb kiiresti üle. Juhul kui seda näed ja sellest aru saad, piirdub kogu remont ainult
1) kaaned maha
2) uued tihendid
3) kaaned peale
Aga see pole probleem mille pärast pead vaevata. |
24.07.2001 at 12:32 |
|
Indrek_S
|
Head gasket - mis see on?
mmm kuna plaanisin ise kah mercuryle 3.8 peale istutada, siis nüüd seda lugedes vist jääb ära...
samas, kas on kuidagi võimalik mootoriruumil rohkem hingata lasta ? näitex suurem õhuvõtu ava ette, et rohkem õhku sisse saax, ning näiteks lõpused kapotile sisse lõigata, et see õhk sealt ilusti kiiresti välja saada igasugune info ja mõttevahetus on äärmiselt oodatud. |
29.07.2002 at 12:51 |
|
mrtn |
Head gasket - mis see on?
lõpused tasub juba kasvõi sellepärast kapotile lõigata, et siis rahvas arvab, et sul turbomootor on |
29.07.2002 at 13:25 |
|
2koma8 |
Head gasket - mis see on?
Krt kus te enne olite oma tihendijutuga. Oleks ennem tahtnud seda tarkust omada. Eelmine nädalavahetus Raadilt tulles kuumeneski üle, lasin tunni jahtuda ja tulin Viljandisse ära. Sai siis tsekitud ja oligi kaanetihend ära. See nädalavahetus vahetasin tihendi ja tulin tallinnasse.
Jah see on seesama '88 Mazda 626(kuldmetallik, mustad stanged) mis raja ääres(ninaga stardi poole) seisis ja BB hääle peale kisama hakkas nii et rahvas vihaselt vaatas juba. |
29.07.2002 at 14:12 |
|
Indrek_S
|
Head gasket - mis see on?
quote: mmm kuna plaanisin ise kah mercuryle 3.8 peale istutada, siis nüüd seda lugedes vist jääb ära...
samas, kas on kuidagi võimalik mootoriruumil rohkem hingata lasta? näitex suurem õhuvõtu ava ette, et rohkem õhku sisse saax, ning näiteks lõpused kapotile sisse lõigata, et see õhk sealt ilusti kiiresti välja saada igasugune info ja mõttevahetus on äärmiselt oodatud.
no ja ikkagi... kas tasub selline asi ära, ja kas sellest ka kasu on?? |
29.07.2002 at 15:38 |
|
Aare |
Head gasket - mis see on?
quote: mrtn: tegemist on 3.8 Essexi tüüpveaga. plokikaanetihendid ei pea kapoti all valitsevale mikrokliimale vastu ja hakkavad lekkima. mida suurem kapotialune, seda paremini peavad vastu. sama mootor Taurusel tahab iga 50..100kkm järel remonti saada, Lincoln Continentalil sama mootor jälle peab väga hästi vastu, Mustang jääb ilmselt sinna vahepeale kuhugi. vahetus maksab teeninduses ca 6K (teatavasti ), ma V6 kohta päris kindel ei ole, aga R4 peatihendi vahetamine on nohu, arvatavasti saab V6 ise ka hakkama, kui 6K kahju on (on kyll!)
Tere
Häda algpõhjus on nähtavasti sügavamal kui paljalt tihendis - peale kitsa kapoti
mängib kindlasti ka see, et 3,8 V6 juured on kuskil kaugel-kaugel ning viimased
emission-normid ei ole 30 aastat vanale mootorile enam jõukohased-ökonoomia
ja väike saaste eeldab lahjade segude põletamist ning kõrget temperatuuri
(mis omakorda hävitavad mootorit) kuid vanast mootorist sa high-techi ei saa-
sellele mootorile istutati ju elektroonika. Pane volga mootorile ka katt taha ja
pritse peale - 20 000 pärast ei saa enam plokikaant kättegi.
Aare
selga ning valmis. |
29.07.2002 at 17:14 |
|
ylovoitka |
Head gasket - mis see on?
Mercury peaks suht hästi hingama tegelt, sest tulede kohal on päris arvestatav õhkvahe. Pigem teha auk väljatõmbe jaoks. Aga 3.0->3.8 on minu arvates suht mõttetu üritus, sest hobujõud on täpselt samad. Madalatel pööretel nats väänet tuleb juurde, aga kas see seda vahetust väärt on? Muude vidinate vahetus pealekauba... |
29.07.2002 at 21:43 |
|
Indrek_S
|
Head gasket - mis see on?
mmmm nojahh. mõtlesin isegi, et ennem ei hakka vahetama, kui praegune mootor on omadega läbi....krrt ega neig hobuseid nagu eriti taga ei ajagi...kiirendama ju ei lähe... aga momenti tahax küll.. |
31.07.2002 at 11:49 |
|
mrtn |
Head gasket - mis see on?
väike valearusaamine. moment ja kiirendus ongi võrdelises seoses, mitte hobujõud |
31.07.2002 at 11:54 |
|
Indrek_S
|
Head gasket - mis see on?
mmm pidasin siiski silmas seda, et võistlustele kiirendama ei lähe(hp-ta seal ilma ei tee) kuid tahax lihtsalt linnas mugavat ja emotsiooniderohket sõitu...vot |
31.07.2002 at 12:01 |
|
|