register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Neste Green Racing  
Poster Message
JustMe
Neste Green Racing
On siin rahvas tänavamasinas kasutanud antud kütust? Kas seda segatakse 98ga ning lisatakse õli või sööb puhtalt? Kergelt modifitseeritud masinas on sest kasu kah?

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
01.11.2004 at 23:47
devilc
Moderator
Neste Green Racing
Ikka otse sisse. Kasutanud pole, kuna IMO selle raha eest kasu vähe (RON 100,3 / MON 90,6 ehk ainult paar punkti kõrgem kui tavabensiin). Et tolku oleks, peab olema võimalus süüdet varasemaks keerata.

Kui odavat lisaoktaanarvu tahad, sega natuke tolueeni tavabensuga (ise proovinud pole, aga väidetavalt väga efektiivne ja mõistlikus koguses kasutatuna masinale midagi halba ei tee).

http://www.elektro.com/~audi/audi/toluene.html
01.11.2004 at 01:57
vvt
  
Neste Green Racing
Mina oleks ettevaatlik. Süüte varasemaks keeramine ja kõrgema oktaanarvuga bensiini panemine ei ole universaalne trikk võimsuse saamiseks - see on igal mootoril individuaalne ja tuleb stendis ikka paika sättida.

Liiga varaseks keeramine mõjub negatiivselt.

Korras, korralikult hääles tänavamootor ei vaja seda Neste staffi enne, kui surveaste 12-13 ületab (mida tavaliselt ei ületa). Pealegi on väheusutav, et sellel 323F-l üldse süüdet ise näppida saab enam.

Tuntav võit 98 ees on vähemalt Eestis tingitud ikka sellest, et sulle 98 pähe midagi muud müüakse. Tolueen aga teadjate jutu järgi kogenematu käes ohtlik asi - suure kontsentratsiooni korral hakkavad temperatuurid karmilt tõusma koos muude tagajärgedega.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
02.11.2004 at 10:18 Last edited 02.11.2004 at 10:19 by vvt
devilc
Moderator
Neste Green Racing
Kogenematu käes on igasugu asjad ohtlikud. ;)
02.11.2004 at 11:10
Garfield
  
Neste Green Racing
quote:
JustMe: On siin rahvas tänavamasinas kasutanud antud kütust? Kas seda segatakse 98ga ning lisatakse õli või sööb puhtalt? Kergelt modifitseeritud masinas on sest kasu kah?

Kasu on sellest, nagu vvt mainis, et 98 pähe müüakse sulle "ei-tea-mis-ollust" aga Neste GR on vähemalt kvaliteetne kaup. Tasub proovida aga "tagumikutunde test" ei pruugi õnnestuda. Kui stendi ei taha minna, proovi testida kasvõi kiirendades, 10 katset veerandmiilil tavalise besuga ja siis 10 katset Neste GR-ga. Meil omal ajal oli vähemalt ringiaegasid võimalik võrrelda ja sirge lõpukiirusi. Kasutasime 98 ja Avgas 100 segu (3osa 98:1osa Avgasi).

____________________________
Focus RS
02.11.2004 at 11:10 Last edited 02.11.2004 at 11:11 by Garfield
JustMe
Neste Green Racing
Et nagu ma aru saan, siis läheb see ikkagi puhtalt sisse kah? GR siis pole järelikult nii kuiv kui muud suureoktaanilised kütused?

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
02.11.2004 at 11:15
devilc
Moderator
Neste Green Racing
Aasta-paar tagasi maksis ta 38 eeq / liiter. Äkki tasuks siis juba 'päris' rallibensiini kah kaaluda? Racing Service'i väitel odavam variant 47, kallim 90+ (brr) krooni liiter.
02.11.2004 at 14:08
JustMe
Neste Green Racing
Praegu maksab 20l 790 eeku. Ralli oma kardan, et võib äkki liiga teha ning esialgu prooviks seda GRi.

____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS
02.11.2004 at 14:52
CoachMan
 
Neste Green Racing
Sõitsime vormeliga terve hooaja Green Racing´uga (puhtalt s.t. segamata) ja tema põhilisteks eelisteks on tõesti normaalne kindel kvaliteet ja puhtus. Kasutama hakkasime seetõttu, et mootori surveaste 12 lähedale jõudis ja mõistlikku alternatiivi tegelikult pole. Eelmisel hooajal (küll veidi madalama surveastmega) sai Shelli V-Poweriga (või mis ta nimi oligi) sõidetud ja see oli samuti üsna OK aga tavalise Eestis müüdava 98-ga võidu sõita väga ei kannata. Lohutuseks - Leedus müüdav on veel palju hullem. Põhiliseks probleemiks see, et hariliku 98-ga ei ole võimalik küünalde pealt pärast sõitu just palju välja lugeda - igasugu lisaaineid on nii palju, et küünlad on ühtlaselt tumedad ka siis, kui segu on tegelikult lahja. Detonatsiooni pole õnneks veel kohanud aga oleme selles osas ka väga ettevaatlikud olnud.

Kui võrrelda näiteks Elf-i ja GR-i siis meie suurt erinevust ei tuvastanud. Seega on GR võidusõiduks ikkagi üks mõistlikumaid vedelikke. Hind 200 l vaadiga ostes 35 kr/l on küll selline, et kui just erilist vajadust ei ole, siis tänavaautosse valada pole mõtet.
03.11.2004 at 10:26
Taavi
Neste Green Racing
On keegi veel tänavaautos Green Racing'ut proovinud? Kui üldse, mis siis oleksid negatiivsed tagajärjed? Mootor on pisut sportlikum jaapani toodang, surveaste 9.5:1.
27.12.2004 at 12:44
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Neste Green Racing  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.