| Poster |
Message |
drag racer |
kaks summutit
Kui on keegi ise ümber ehitanud ühe summuti otsa asmele kaks väljuvat toru, siis paluks ehk pilti või väikest abi, kuidas oleks kõige parem seda teostada.
Tean, et see ei anna midagi juurde autole, peale lärmi ehk aga summuti ümber ehitus niikuinii plaanis kuna lõpupaagil sõelad täitsa lahti sees.
|
| 04.11.2004 at 18:26 |
Last edited 04.11.2004 at 18:26 by drag racer
|
Astro SS |
kaks summutit
Osta uus (kasutatud) sumpsi pütt millel on üks sisse ja kaks väljuvat toru.
Brutaalselt ühe toru jaotamisel kaheks tekib olukord, kus ühest torust väljuvad gaasid , teisest ainult hääl ( väga naljakas on vaadata talvel külmalt sellise sumpsi torusid) 
____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid... |
| 04.11.2004 at 19:27 |
|
fire83
|
kaks summutit
nõus, talv reedab poolpeeretajad
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
| 04.11.2004 at 19:48 |
Last edited 04.11.2004 at 19:49 by fire83
|
LaSa
 Moderator |
kaks summutit
näiteks selline tore komplekt on olemas 
selliseid variante veel palju-palju ja erinevatel tootjatel. |
| 05.11.2004 at 00:03 |
|
max |
kaks summutit
Dual-exhaust on IMHO samuti juba ära lõrtsitud. Alates vanadest siivikutest lõpetades uute mazdadega, kõikidel turritravad 2 toru tagant välja.
Stock on ilus, tagasihoidlik on samuti ilus. Ise jätsin ühe toru ja peitsin sellegi ära. |
| 05.11.2004 at 00:13 |
Last edited 05.11.2004 at 00:13 by max
|
Olds
|
kaks summutit
max- sinu masinale oleks siiski sobinud dual.
Kuigi peab tunnistama, et isegi selle ühevilelisega on hääl nauditav.
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 05.11.2004 at 07:18 |
|
peep
Moderator |
kaks summutit
arvestades ülaltoodut, installiksin mina 4 põlve autole momendil sellise väljalaske:
http://www.phantomss.com/camaro/ |
| 05.11.2004 at 07:47 |
|
max |
kaks summutit
Eks see puhas maitseasi ole. Mulle igatahes meeldib lähenemine, et kui midagi üldse teha, siis ainult performance heaks. Ülejäänu olgu ideaalses korras stock. Väljalaske näitena võib tuua selle projekti:
http://www.thirdgen.org/techbb2/showthread.php?s=&threadid=148210&perpage=50&pagenumber=1
Siit videost näeb, et üks peidetud toru võib kah väga hea välja näha:
http://www.bescaredracing.com/iroc/movies/idle.wmv
Jään ikka arvamuse juurde, et dualile hakkab järjest rohkem punnitamise maiku juurde tulema ...paraku. |
| 05.11.2004 at 09:40 |
Last edited 05.11.2004 at 09:41 by max
|
hellraiser
|
kaks summutit
quote: max: Dual-exhaust on IMHO samuti juba ära lõrtsitud. Alates vanadest siivikutest lõpetades uute mazdadega, kõikidel turritravad 2 toru tagant välja.
Tuttaval oli ka kunagi miskine vana Civic või mingine muu japs. Sellel ka kaks toru tagant väljas. Panime praami oodates mõlema toru otsa õhupallid (jäi sünnipäevast neid üles umbes 100 tükki ning auto käima. Üks puhuti täis, teine imeti sisse.
____________________________
Porsche 911 Turbo '01
Porsche 951 '86 - Müüdud
Porsche 944 '83 - Müüdud |
| 05.11.2004 at 10:38 |
|
Olds
|
kaks summutit
Äkki on õhutoru taha toodud? Ehk jälle mõni Top Secret tjuuningu võte 
____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis |
| 05.11.2004 at 11:06 |
|
drag racer |
kaks summutit
Siit videost näeb, et üks peidetud toru võib kah väga hea välja näha:
http://www.bescaredracing.com/iroc/movies/idle.wmv
Jään ikka arvamuse juurde, et dualile hakkab järjest rohkem punnitamise maiku juurde tulema ...paraku.
Kas selline sound on võimalik V6 mootori puhul ?
See oleks hea eesmärk 
|
| 05.11.2004 at 15:14 |
|
Aspelund |
kaks summutit
Eks inimestel ole sama moodi: kui aju pole, siis veab rääkides õhku kõrvust suhu ja välja tuleb möla.
Asp
quote: Olds: Äkki on õhutoru taha toodud? Ehk jälle mõni Top Secret tjuuningu võte 
|
| 05.11.2004 at 15:23 |
|
drag racer |
kaks summutit
Fakt on see, et vajan uut summuti lõpu osa, seega alates tagasillast läheb maha lõikamisele ja mis sinna asemele panna, on küsimus, kas osta üks paak ja tulebki üks väljuv toru või siis üks paak, millest väljub kaks toru (vist mõtekam ehk).
Aga sound sellel ühe paagi ja kahe väljund toru puhul on ikka kenam kui praegusel originaalil ?
Ise nuputasin siin varianti, et tagasillast alates maha kõik lõpu osa ja lihtsalt Y vahele ja kaks toru tagant välja (ei ühtki paaki), selline variant siis nagu ma aru saan on lihtsalt mõtetu, kuna üks toru lärmab ainult ?? |
| 05.11.2004 at 15:31 |
|
kalev35
|
kaks summutit
quote: Aspelund: Eks inimestel ole sama moodi: kui aju pole, siis veab rääkides õhku kõrvust suhu ja välja tuleb möla.
Asp
quote: Olds: Äkki on õhutoru taha toodud? Ehk jälle mõni Top Secret tjuuningu võte 
quote: Ise nuputasin siin varianti, et tagasillast alates maha kõik lõpu osa ja lihtsalt Y vahele ja kaks toru tagant välja (ei ühtki paaki), selline variant siis nagu ma aru saan on lihtsalt mõtetu, kuna üks toru lärmab ainult ??
'ilu' pärast võid ju selle toru asemele alumiiniumist kruusi kruviga kinnitada selle plastiku külge! Sama tulemus. Parema tulemuse jaoks vaja rohkem kruuse.
quote: Aga sound sellel ühe paagi ja kahe väljund toru puhul on ikka kenam kui praegusel originaalil
'sound' juhtumi kohta teadis vvt öelda juba, et see kW-sid tingimata ei lisa.
quote: Kas selline sound on võimalik V6 mootori puhul ?
V6 teeb V6-e häält. Natuke nokkida, teeb miskis asendis ka R3 või x4 hääli. Aga seda peab rohkem harjutama.
http://www.zubil.net/
____________________________
96 Lincoln Town Car
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. |
| 05.11.2004 at 20:39 |
Last edited 05.11.2004 at 21:08 by kalev35
|
PlyVal64 |
kaks summutit
Mina omadel headel kogemustel seda kahe sumbuti asja nii maha ei teeks. Ply tegi oma 2" tossutoruga ikka väga susisevat häält ja kuna tuli vana roosteussi asemele uus väljalase teha, siis lasin pette dual exhausti ehitada. Minu 170CID(2,8 l) R6 mootor hingab välja praegu läbi 2,5" toru, mis peale tagasilda läheb kaheks. Kummagi toru vahel on lühendatud GAZ52 ümmargune pütt ja hääl on autol, kui esiotsas töötaks V8, mitte R6. Seejuures tuleb ka suure külmaga mõlemast torust tossu, mõlemad soojenevad täpselt ühe kiirusega ja mingeid muresid ma märganud pole.
Pilt, kuigi mitte kõige paremini ei ole torud näha:
|
| 05.11.2004 at 21:39 |
|
vvt
|
kaks summutit
No poolkõvast dualsumpaga ikka täiskõva ei saa 
Üldiselt mootori häält saab ehk kõvemaks-jämedamaks, aga neid võnkesagedusi nagu naljalt ei muuda, kui sekundis 1/4 puudu jääb
Enda praegu poolelioleval autol kaalusin ka vedada sellised popid torud mõlemasse nurka - aga viskasin selle mõtte kiirelt metsa - lisatoru kaalub ka midagi, tegemise vaev, efekt 0 kW ning teadmine, et summuti ei tee bemmist lamborghinit 
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
| 05.11.2004 at 22:27 |
|
drag racer |
kaks summutit
quote: PlyVal64: Kummagi toru vahel on lühendatud GAZ52 ümmargune pütt ja hääl on autol, kui esiotsas töötaks V8, mitte R6. Seejuures tuleb ka suure külmaga mõlemast torust tossu, mõlemad soojenevad täpselt ühe kiirusega ja mingeid muresid ma märganud pole.

Aga kui panna sinna vahele lihtsalt tåhi pått, millel pole sees midagi, kas jagab vørdselt åra ? |
| 16.12.2004 at 17:16 |
|