register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Vaba teema : voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta  
Poster Message
ubin
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
Nimelt kui käigu sisse paned liigub väikse nõksu ja see on kõik.
ei edasi ega tagasi.
Mis võib viga olla?

Tänud.
23.11.2004 at 12:37
spirit93
  
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
Kui ise remontima hakkad, siis A604 näeb välja selline:
http://www.aceomatic.com/catalog/automatics/illustration.asp?t=55
ja A413 selline:http://www.aceomatic.com/catalog/automatics/illustration.asp?t=54
3.3 peaks olema A604 ja "elektronically controlled", peaks vist alustuseks kõik andurid ja ühendused üle vaatama enne kui tükeldama hakkad.
24.11.2004 at 10:34
vvt
  
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
quote:
ubin: Nimelt kui käigu sisse paned liigub väikse nõksu ja see on kõik.
ei edasi ega tagasi.
Mis võib viga olla?
Tänud.

Planetaarid puruks. Esiveolise Chrysleri kasti tüüpviga.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.11.2004 at 11:12
hundu
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
Sorry, et teise mehe teemasse:

Mis ja kuidas nende neljaste Chrysleri kastidega on? Kuidas saab seda tüüpviga ennetada, mis ta esile kutsub?
Kas kuidagi saab aru ka, et kast on minekul?
Hästi hooldatud (õige õliga) kast ju päris kasutatav???

Indrek@sarnase auto ostu mõtted peas.

____________________________
beetle ´66
deville ´97
24.11.2004 at 11:19
vvt
  
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
Ostes autot üle vaadates kindlasti käigukastipõhi alt ära võtta ja vaadata, mis seal sees on. Kui seal on õli nagu punane metallik, metallisodi sees, siis hoia eemale. Samuti on kahtlane asi värskelt vahetatud õli - mis võib olla selle sama jama varjamiseks.

Seal murduvad mehhaanilised osad puruks sees. Ragin kohaltvõtul, metall õlis - on selle eelmäng. Üldiselt korralik hooldus koos lõhkuva sõidustiiliga seda asja ei muuda. Sama asi on ka AXODite ja A4LD-de juures.

Üldiselt on sellele kastile hukatuslik jõuvõtete tegemine - nt edasi-tagasi nõksutades kraapimine (never ei tohi). Natuke kaasusi analüüsides on lihtne näha seda, et purunemise tihedus ja ulatus suureneb mootorite võimsuse suurenemisega. Ehk siis mehhaaniliselt on A604 arendatud edasi 3-käigulistest A413/A470 kastidest, mis loomise ajal istusid ca 2.2 mootori otsas. Ju siis on mehhaaniline osa nõrk - need tükid ei maksa ise palju, aga tavaliselt on see juba nii kaugele lastud minna, et kõik on metalli täis ja pooled kettad kärsanud (on üritatud pees kastiga edasi sõita).

Kummalisel kombel ei jookse see "planetary breakdown" eriti läbi remondibülletäänidest, kuid ju siis on jänkide ajaarvamises auto kasutusiga nii 150 000 miili ja sellest edasi pannakse uus komplektagregaat. Kunagi on sellel teemal siin tuliseid kommentaare tulnud, et mis ma sogan, vaat selles bülletäänis pole sees. Ei olegi. Seal pole ka sees paljusid asju, millega Eestis jamada tuleb. Näiteks A4LD 1-2 vahetusraskused - ei leia sa seda ühestki raamatust tüüpveana. Aga tegelikult on see levinud probleem - ainult see tekib suht suure läbisõidu järel, mis nagu öeldud, ei sisaldu enam ameeriklaste ajaarvamises.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
24.11.2004 at 12:20 Last edited 24.11.2004 at 12:21 by vvt
ubin
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
[

Planetaarid puruks. Esiveolise Chrysleri kasti tüüpviga.


Kui suurtest summadest ligikaudu juttu tuleb.
24.11.2004 at 12:51
spirit93
  
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
Enne kui ise sai enda kasti (A413) hakatud käppima sai mööda internetti tuulatud ja hulgaliselt materjali varutud ja foorumeid loetud.

A404/A413/A670 on nii öelda üks perekond (mehaaniliselt juhitavad, 3 speed), mida järjest uuendatud. Erinevused modifikatsioonidel on siduripakkides friktsioonketaste arvus (turbodel 1 rohkem pakis) ja Neonidel vist istub starter teisel pool korpuses. Samuti kasutatakse erinevaid konvertereid (lock-up ja non-lockup). Pandi neid kuni 3.0 L mootorite otsa (vähemalt foorumites väidetakse nii, kuigi autozone jms räägivad midagi muud). A413 on suhteliselt lihtne ja töökindel ja kasutatakse palju ka kiirendusvõistlustel 2.2 ja 2.5 turbode'del koos väikeste uuenduste ja lisajahutitega (väidetavalt kannatab 300 hp).

A604 on esimene elektrooniliselt juhitav kast, mis algusest peale oli peetis. Vähemalt mulle jäi silma, et remonditud A604 on USA-s hulgikaup ja samuti pakutakse nendele kastidele hulgaliselt upgrade'mis jublakaid. Samas kui A413 piirdutakse friktsioonketaste ja diffri tugevdamisega.

Ka jäi mulle näppu selline teade:http://www.autosafety.org/article.php?scid=100&did=563

A404/A413/A670 remondikomplekt on üks ja sama, TAKET-is maksis 2500.-EEK standartne ja 2800 oli nn turbo komplekt (õige arvu paksemate friktsioonketaste mahutamine 3 kettaga siduripakki on vaevaline, kuid õnnestub).

Ma ei taha üldsegi mitte 604 kasti maha teha, kuid sellised on muljed kui uurisin Chrysleri kastide hingeelu.
24.11.2004 at 13:03
hirax
  
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
quote:
spirit93: A413 selline:http://www.aceomatic.com/catalog/automatics/illustration.asp?t=54
Super :) Olen sellist lehte juba kaua otsinud. Kas sul A413 kasti kohta on kuskil ka andmeid, kus kirjas lubatud lõtkud, paksused jne. Kas kasti lammutamisega saab koduste vahenditega hakkama, või on vaja ka mingeid spets. riistu, tõmmitsaid, presse ??
Ainukese kohana olen leidnud selle lehe ja tundub, et peaks hakkama saama.
Ehk jagad oma kogemusi.


____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981
24.11.2004 at 18:40
ubin
voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta
tänud, tänud kõigile.

24.11.2004 at 20:45
tqhq.ee foorum : Vaba teema : voyageri 3,3 92 automaatkast ei tööta  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.