register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LT-1 remont ja modimine   .. 9 10 11 12 13 14 15 ..  
Poster Message
gets
LT-1 remont ja modimine
Eile sõidutasin auto Amperracingusse ja leiutasin välja plaksumise põhjuse. See sama nöökiv pihusti on ennast hoopis lahti jätnud ja soristab pideva joana kütust läbi silindri. Justnimelt soristab, sest plahvatust ju ei toimu silindris, või toimub lihtsalt mingi poolik põlemine. Pihustilt voolukaabli eemaldamine aitas.

Uus pihusti tellitud, saabub kuu vahetusel. Antennimehelt ostetud kasutatud puhastatud pihusti 200.-, mille Lauri lähiajal külge krutib, et oleks võimalik detonatsiooni põhjuseid otsida.

Antennimees muidugi hirmutas, et tõenäoline on ka teiste pihustite järjest kinnijäämine, USA vaigurikka kütuse ladestuse järkjärgulise lahtitulemise süül. Lubas aga lahkesti, et tema juures on võimalik pihusteid lahti treida ja puhastada ning uuesti kokku panna.
20.06.2006 at 09:55 1 edit. Last edited 20.06.2006 at 10:17 by gets
vr_
  
LT-1 remont ja modimine
quote:
gets: Justnimelt soristab, sest plahvatust ju ei toimu silindris, või toimub lihtsalt mingi poolik põlemine. Pihustilt voolukaabli eemaldamine aitas.

Ei saa tähte närimata jätta.. plahvatus on siiski juba see asi mida sa detonatsiooniks nimetad.. tavalise põlemise kiiruse ja plahvatusliku põlemise kiirus on tubli tuhandekordne vahe:) puudus on sul siiski ühtlane ja täielik põlemine mitte pauk:P

*saa aru, mul pole kaua millegi kallal nokkida olnud:P

EDIT: kui allpool vvt detonatsiooni ja pihusti teemaline jutt on minu pihta suunatud, siis mina norisin ainult ühe sõna kasutuse üle mitte ei lisanud omapoolset arvamiust antud saaga probleemilahkamise kolgata teele..

____________________________
Imperialist 71
20.06.2006 at 11:32 1 edit. Last edited 20.06.2006 at 12:48 by vr_
vvt
  
LT-1 remont ja modimine
Avatud olekusse jääval pihustil ja detonatsioonil puudub vähimgi põhjuslik seos.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.06.2006 at 12:24
gets
LT-1 remont ja modimine
Selge see, et ei ole seoses. Aga täpselt selle pärast üks silinder ei tööta hetkel :).
20.06.2006 at 16:48
madis
LT-1 remont ja modimine
Ei ole nii kindel vvt väites. Kui ei pihusta, siis võib IMHO tekkida nii liiga lahja kui ka liiga rikas segu. Ja kas mittetöötav silinder vibraga ei pane andurit tööle ?
20.06.2006 at 18:51
vvt
  
LT-1 remont ja modimine
Väidan seda seetõttu, et olen väljalennanud nõelaga (sorinal jooksva) pihustiga ise terve suve ringi sõitnud ning mingeid anomaaliaid peale megakõrge HC näidu ning seistes kiirelt langeva bensiinisurve ei esinenud. Seetõttu tahtis kuumkäivitus natuke starteriga lappamist. Pihusti oli selline, et suuga bensiiniotsast sisse puhudes tuli nõelaaugust susinal õhku välja ning nõela ei olnud näha kuskil. Asi tuli välja juhuslikult, kui otsustasin pihustid vahetada. Kontrollimisel "igaks juhuks" viisin need kolm asja alles otsapidi kokku. Ei mingeid muid jamasid.

Üks silinder põletab lihtsalt vähe rasvast segu ja suurte silindite arvuga seda lihtsalt ei tunne. Avatud olekus olev pidevalt siristav pihusti tähendab rikast segu. Rikas segu ja detonatsioon omavahel kokku ei käi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
20.06.2006 at 21:25 4 edits. Last edited 20.06.2006 at 21:29 by vvt
madis
LT-1 remont ja modimine
Vvt - mõtle hoopis sedasi: kui niriseb, siis on segu koostis ebaühtlasem, kõik kütus ei pruugi aurustuda.
21.06.2006 at 07:17
jaak
 
LT-1 remont ja modimine
Kõik õige, et rikas segu ja detonatsioon kokku ei käi. LT1 knock sensor aga võib vabalt arvata igasuguse ebaühtluse peale mootori töös, et tegu detonatsiooniga.

Oot, kas sul läksid klapivedrud ka uued ja tõukurid jäid vanad? Vabalt võivad tõukurid "müra" teha ja ajavad sensori segadusse ehk?
21.06.2006 at 21:33
Lembit
LT-1 remont ja modimine
Hmmm... Aga kui ühe poole lambdaandurile tuleb peale ühest silindrist hästi rikas segu, siis kas aju ei ürita seda poolt lahjemaks keerata senikaua, kui selle poole kõigi 4 silindri segude summa on stoih.?
See tekitaks ju ülejäänud kolmes silindris üsna lahja segu. Või mitte?

Diskleimerina niipalju, et LT-1 aju spetsiifikast ei tea ma küll midagi.
22.06.2006 at 22:09
gets
LT-1 remont ja modimine
Praegu ei oska seda jama muuga seletada, kui lahja seguga, näiteks vigase õhulugeja vms süül. Süüte vigane kruttimine ei tohiks ju tekitada lahja segu sümptomeid, millele paraku viitasid kõik küünlad, mis olid oma terava tipu ära sulatanud. Kõik sulanud küünlad välistavad ka ühe poole lambda vale segu keeramise, sest vaevalt, et ühe poole lambda otsustab ka teise poole segu üle.

Tõukurid jäid jah vanad. Rohkem müra tekitavad uued rullnookurid, kuid valedetonatsiooni vältimiseks sai külge seesama LT4 detonatsioonimoodul, mis ei roni iga krõpsu peale süüte kallale.

Enne jaani uurisin Boschist pihustite kontrolli ja pesu kohta. 110.- krooni on kontroll per pihusti ja 395.- krooni on tüki leotus ja pesu. Telefoni teel oli onu täitsa optimistlik, et enamjaolt saab ikka kinni jäänue pihustid heaks. Vähemalt oma meelerahu jaoks hea investeering.
24.06.2006 at 02:54
gets
LT-1 remont ja modimine
Pihustid kontrolliti ära. Kõik pihustid töötavad korralikult ja ühtlaselt...
28.06.2006 at 11:27
jaak
 
LT-1 remont ja modimine
Datamasteri külge ühendad, siis ju kohe näha mis seguga toimub. Kas on rikas või lahja ja kummal poolel ning kas hetkeliselt või seda juba pikas perioodis.

Ja et milliseks on pihustite lahtioleku ajad konfitud? Oskad ehk öelda? Ja kas sul on 24 või 28 läbilaskega pihustid? Äkki lihtsalt jäävad lahjaks uue tuuninguga? Eriti, kui on 24 pihustid ja kütusesurve ka veel stocki jäetud.
28.06.2006 at 23:32
Maik
  
LT-1 remont ja modimine
ma ütlen ausalt,et kui mul oleks sellised jamad peale sellise summa matmist mootorisse ma ilmselt nutaks vahepeal. :S

samas tõestab see minu viimase aja filosoofiat,et osta on odavam,kui ise teha, sellega hävib ikka meeletult (loe: vähemalt mina olen piisavalt hävinud, umbes niipalju,et ma keeldud isegi tapeeti panemast persekeeramise hirmus)

Tõesti loodan,et saad auto korda ilma edasiste kulutusteta - kuid see paisab lootusetu olevat...

Edu igastahes, v8 ja sinu väljalase peaks preaguse vaevanägemise natukenegi korvama :)


____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
28.06.2006 at 00:14 1 edit. Last edited 28.06.2006 at 00:15 by Maik
askeldaja
 
LT-1 remont ja modimine
Küll saab ka selle auto korralikult toimima, vahel on lihtsalt mingi "karmavõlg" kuskile ja mõned nõõkimised tuleb lihtsalt läbi teha.

Tuttav rekkamees kes pikki otsi sõitis, oli lausa meeleheitel kui autol ja haagisel rehvid aina lõhkesid. Suures hädas lasi auto kirikuõpetajal sisse õnnestada. Auto olevat hetkega töökindlaks muutunud. :)

Ma arvan, et Camarol on siiski mingid maisemad põhjused ning küllap saab nendest jagu ka. :)

Ühte teha ei tohi nagu Peep tihti hoiatab: ära loe kulutusi kokku, mis juba tehtud. Ma olen ka ise erinevatele autodele selliseid summasid sisse ladunud et oletatavasti enamik rahvast oleks püüdnud lihtsalt suhteliselt kalli remondi asemel auto kellelegi maha müüa.
29.06.2006 at 07:18
Peeter82
 
LT-1 remont ja modimine
Infernole: mida siis pidi ostma? Uut autot selle raha eest ei saa ja vana auto ostmine ongi loto.
Väga huvitav oleks seda autot kiirendusrajal näha... Et kas läheb paremini...


____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
29.06.2006 at 07:27
Maik
  
LT-1 remont ja modimine
40k eest peaks küll üsna heas korras lt1 mootori saama,aga tagantjärgi on väga hea tark olla, sellesmõttes pole vahet! Olen samamoodi pannud auto kasti ja mootori remonti pannud üle auto hinna summasid, kallimaks ei teinud see autot millegi poolest (ja tõtt öelda ka paremaks mitte)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
29.06.2006 at 08:48
Peeter82
 
LT-1 remont ja modimine
40k eest saabki "heas korras" lt1 mootori, st. keegi ei tea, mis seal sees on.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
29.06.2006 at 09:02
gets
LT-1 remont ja modimine
Uue mootori ostmise koha pealt olen Peetriga täiesti nõus. Ega minagi ju katkise mootoriga autot ei ostnud :). Ja karmavõlg on vabalt - autoostu liigud on täitsa tegemata! Lihtsalt ei jõudnud, enne lagunes auto ära sügisel ja mis seda katkist autot ikka liigutada.

Datamasteri logimine ootab hetkel ikka selle praeguse probleemi taga. Lonkav mootor näitab ise selgelt, kus tal viga on. Saab asja sirgeks jälle, siis juhtmed taha ja diagnoosima.

Lauri (selgituseks, et foorumis kasutajanimi Jörm) mõõdab lähiajal oma käega surved üle ning kahtluse korral testib mingi targa seadmega, kas katki on sisselaskeklapid, väljalaskeklapid või kolb. Kui see protsess näitab, et probleeme pole, siis tuleb välja mõelda, mismoodi lugeda pihustile saadetavat infot. Mäletatavasti mõõtsin vigase silindri kohal pihustile täpselt sama voldi, kui muudele pihustitele antakse. 13.7V oli, kui mälu ei peta.
29.06.2006 at 09:50
antennimees
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
gets: Mäletatavasti mõõtsin vigase silindri kohal pihustile täpselt sama voldi, kui muudele pihustitele antakse. 13.7V oli, kui mälu ei peta.

Pihustitele antakse vool otse peale ja juhitakse neid ajust tuleva miinusega.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
29.06.2006 at 10:16
fire83
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
Inferno: Olen samamoodi pannud auto kasti ja mootori remonti pannud üle auto hinna summasid, kallimaks ei teinud see autot millegi poolest (ja tõtt öelda ka paremaks mitte)
No näed ise ütlesid, et panid raha remonti. Pole midagi imestada.
Üks asi on autot ehitada/tuunida (loe muuta paremaks), teine asi on hoida teda sõitvana.
Viimane tegevus tõesti eriti väärtust juurde ei loo, sest sõitev auto on enamuse (asjatundmatute) inimeste jaoks default setting (iseenesestmõistetav). Tuuning on jah juba option.
Ja kõvasti ülesehitatud auto ei muutu eriti kallimaks, vaid tõenäosus, et keegi proovisõidule tuleb ka ketsid ribadeks ja kasti kotti laseb tõuseb paar % :D


____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
04.07.2006 at 13:22
Jörm
 
LT-1 remont ja modimine
Surved silindrites täitsa olemas, kisub vist jagaja kanti see anomaalia.

____________________________
Amper Racing
04.07.2006 at 21:19
Peeter82
 
LT-1 remont ja modimine
Jagajat oli seal suht kerge perse keerata, piisab, kui veepumbast veidi vett peale tilgub.
Midagi sellist olen kuulnud.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
04.07.2006 at 23:31
gets
LT-1 remont ja modimine
Hehe, Jaanus kärsatas uuesti OBD datakaabli läbi :). Uurin jägmine nädal Hundi soovitatud Madise käest, mismoodi seda mootori diagnosti tema kaudu korraldada.

Jagaja jah kardab niiskust nendel mootoritel. Samas see ei seleta jällegi seda detonatsioonivärgendust, millest kogu see jama alguse sai.

Vahepeal käisin ja korjasin AB'st oma suure õhinaga tellitud uue pihusti ära 1800.- EEK eest. Kui kellegil vaja, siis ärge häbenege, täitsa saadaval, täitsa uus :). Tellisin ka veepumba tihendid ning jagaja, mille Lauri lahkesti endale võtab, kui vahetus mootori tööd ei paranda.
07.07.2006 at 17:48 1 edit. Last edited 07.07.2006 at 17:50 by gets
gets
LT-1 remont ja modimine
Ei saa mitte kuidagi sellest surnud seisust liikuma! Eile tuli jagaja, seesama optispark, 4200.- krooni. Otse loomulikult on see ainult jagaja aluskorpus. Rootor koos jagaja kaanega on eraldi. Mis seal ikka, sai see kah tellitud. Veepumba tihendid, mis olid koos jagajaga tellitud, tulevad miskipärast alles ~8. augustiks. Eks sinnakanti tuleb nüüd ka jagaja kaas.

Käisin eile ka Vikingis, puhkuselt naasnud Madise juures diagnoosi saamas. Tema tuvastas kahes esimeses silindris misfire ja pakkus samuti jagajaviga, mis sättis asja ikkagi täpselt samasse seisu, mis ennem -> saab jagaja jupid kokku ja külge, siis saab alles edasi vaadata.

Muu ei olegi hull aga väga kopp ees on sellest ootamisest erinevate juppide ja värkide taga :). Jälle kaks nädalat mureta :kill

29.07.2006 at 13:30
gets
LT-1 remont ja modimine
Te võibolla ei usu. Mina kohe täielikult ei uskunud. Aga sõidab! Päriselt! Tegelikult siiamaani mõtlen, et äkki kuskil oli mingi vigasem heli vms. Aga ei meenu! :D

Igatahes järgmised 4200.- jagaja kaane ja rootori ning veepumba tihendijupi vastu läksid AB'sse eelmine nädal ja eelpoolnimetatud kraami viisin Amperracingusse. Nädalavahetuse jagu Lauri ja teised Amperis möllasid ja proovisid ja lõhkusid, kuid tööle said! Väikeste mööndustega küll, sest kokkulappamisel sai mingil määral viga uus rootor ja kaas. Kuid praegu käib nagu muiste. Lauri arvas, et kui jukerdama hakkab, siis tuleb vigastada saanud jupid paraku uute vastu vahetada.

Vana jagaja oli täitsa peetis olnud. Laager laiali, separaator mööda jagajat laiali, rootor vigane ja käis vastu kaant jne. Ei taha küll ära sõnuda, kuid mitte kordagi ei tundnud/kuulnud täna sõites detonatsiooni kübetki. Ei oska väga objektiivselt öelda, kuid masin käiks nagu korralikumalt ja sirgemalt, kui varem. Jaanus täna õhtul saatis ajusse jälle õige softi, Vikingis peale lastud originaali asemele. Igatahes rattad käisid ringi küll :burnout.
14.08.2006 at 23:51
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LT-1 remont ja modimine   .. 9 10 11 12 13 14 15 ..  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.