register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LT-1 remont ja modimine   .. 10 11 12 13 14 15 16  
Poster Message
antennimees
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
mikimouse:
quote:
Kondi eemaldamine väga lihtne, viskad pumba minema ja jätad ainult rihmaratta alles. Alles tuleb jätta ka kondipumba esimene osa kuhu rihmaseib kinnitub.


se oleks jah ideaalne variant. aga oskad sa seda ka üelda, kust otsast seda pumpa lahkama hakata? natu uurisin, aga mõistus sai otsa. rihmaratta poolt ei saa miskit teha nagu, tagaotsas keskel on üks mutter...

väljamaa foorumitest olen näinud pilte, kus miski kit`i abil viiakse genekas alla kondipumba asemele...?

Kontakteeru kasutajaga Tanel tema on teinud ja oskab ehk aidata või juhendada.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
05.09.2009 at 19:32
mikimouse
LT-1 remont ja modimine
ei hakanud igaks juhuks korras asja lõhkuma. keegi ei oska üelda, kust võiks selle eliminator kiti saada, ehk siis rihmaratas kolmnurkse kolme poldiauguga metallitüki küljes :D
või kui keegi huvitatud korras kondipumbast, siis võin vahetada teie poolt eelnevalt tükeldatud kondipumba vastu :P

____________________________

30.12.2009 at 16:34
Peeter82
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
mikimouse: ei hakanud igaks juhuks korras asja lõhkuma. keegi ei oska üelda, kust võiks selle eliminator kiti saada, ehk siis rihmaratas kolmnurkse kolme poldiauguga metallitüki küljes :D
või kui keegi huvitatud korras kondipumbast, siis võin vahetada teie poolt eelnevalt tükeldatud kondipumba vastu :P

Summitist saab, täitsa odavaks on läinud, 30-40$.
Mul vist isegi vedeleb keldris see kondipump, mille vastu mul endal mingit huvi ei ole.
4-paki eest saad omale.

:) Igaks juhuks tuletan meelde, et paigaldada on seda mõtet ainult tõsisema mootoriehituse käigus.
Igal juhul on mugavam ja mõttekam sõita töötava konditsioneeriga autoga, kui selle +2-3 hj rattaga.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
30.12.2009 at 18:49 1 edit. Last edited 30.12.2009 at 18:52 by Peeter82
inc13
 
LT-1 remont ja modimine
Kas kuskil pakutakse optisparki asendus kitte (upgrade) mis toimiks koos obd1 (Speed density,map põhine) ajuga ?
17.01.2010 at 00:09 1 edit. Last edited 17.01.2010 at 00:44 by inc13
rescue
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
mikimouse: ei hakanud igaks juhuks korras asja lõhkuma. keegi ei oska üelda, kust võiks selle eliminator kiti saada, ehk siis rihmaratas kolmnurkse kolme poldiauguga metallitüki küljes :D
või kui keegi huvitatud korras kondipumbast, siis võin vahetada teie poolt eelnevalt tükeldatud kondipumba vastu :P

Ma pole selle lt-1 ga kodus eriti aga samas kaaluda võiks ju selle kondi pumba asendamist millegi asisemaga, mis nati puhuks kah kusagilt kuhugile miskit:-)
28.01.2010 at 22:53
hannoh
LT-1 remont ja modimine
Lihtsalt infoks kõigile huvilistele:
TqHq kasutaja "enrico" oskab kondipumba vahetuse/eemaldamise teemal kindlasti soovitusi jagada. Nimelt sai kunagi oma katkine kondipump tema auto töötava vastu vahetatud ja tal ei olnud mingit probleemi pumbast kõige ebavajaliku eemaldamisel ning seejärel lihtsalt "rattana" mootori külge paigaldamisel.

____________________________
www.firebird.ee
19.04.2010 at 00:20
Lowrider
LT-1 remont ja modimine
Väike parandus: ma usun et pealkirjas on viga. Te räägite LT1 mootorist mitte LT-1 mootorist :) .
quote:
In 1992, GM created a new-generation small-block engine called the LT1, similar to the high-output Generation I LT-1 of the 1970s. It displaced 5.7 L (350 cu in) and was a 2-valve pushrod design. The LT1 used a reverse-flow cooling system which cooled the cylinder heads first, maintaining lower cylinder temperatures and allowing the engine to run at a higher compression than its immediate predecessors.

quote:
The LT-1 was the ultimate 350 cu in (5.7 L) V8, becoming available in 1970. It used solid lifters, 11:1 compression, a high-performance camshaft, and a 780 CFM Holley four-barrel carburetor on a special aluminum intake with ramhorn exhaust manifolds and a low-restriction exhaust to produce a factory rated 370 hp (276 kW) (the NHRA rated it at 425 hp for clasification purposes) and 380 lb·ft (515 N·m). Redline was 6500 rpm but power fell off significantly past 6200 rpm. The LT-1 was available on the Corvette and Camaro Z28. Power was down in 1971 to 330 hp (246 kW) and 360 lb·ft (488 N·m) with 9:1 compression, and again in 1972 (the last year of the LT-1, now rated using net, rather than gross, measurement) to 255 hp (190 kW) and 280 lb·ft (380 N·m).

The "LT1" designation was later reused on a Generation II GM engine, the LT1.

Lihtsalt väikene tähelepanek :) . Mulle mainiti seda kunagi ühes jututoas, kui ma uurisin LT1 mootori tausta(ehitan 94 aasta Impala stendimudelit, seetõttu).
04.05.2010 at 21:59
zuurik
 
LT-1 remont ja modimine
Kondipump lülitab end teadupärast magnetiga, seega kui ta välja on lülitatud salongist, ongi ta pm seesama rihmaratas kondipumba korpuse küljes. See metalliotsas rattake on vist oluline, kui tahad ka mõned kilod auto kaalust kaotada pumba ja radika ja vedeliku arvelt. :) Samas võid pumba sinnasamasse jätta, ja vaadata rihma, mis läheks without A/C. 3 geni kapotiall igatahes oli routing täitsa olemas selliseks juhuks. (võimalik et 4gene ei tehtudki ilma A/C-ta)

____________________________
3 gen Trans Am replica, carburated :)
19.06.2010 at 12:09
mikimouse
LT-1 remont ja modimine
Tõsine plaan elu raskeks teha ja kangem nukk autule peale keerata. Mure aga selles, et ei mõista selle ajuga miskit peale hakata. Kui kerge-raske se eesti tingimustes on? (arvestades 93 aastakäigu eripärasid) Olen tiba netis ringi kolanud (vbl vales kohas? keeleoskus ka kesine) aga mingit valmis kujul chippe pole leidnud.



____________________________

16.08.2010 at 19:28
anryo
  
LT-1 remont ja modimine
Soovitan lasta USA's programmeerida. www.madz28.com, näiteks. Ise tegin seal ja teenindus oli kiire ja korrektne.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
16.08.2010 at 19:40
hents99
  
LT-1 remont ja modimine
Või maksta peaaegu sama summa või isegi vähem (pole kursis üle lombi teenuste hindadega) ja osta kohe programmeeritav aju, mida saab igal ajal ringi teha, kui plaanis veelgi modifikatsioone teha (süües kasvab teadagi isu).

Saad lisaks ostan-ja-poldin-kokku "ehitamisele" ka ise autot reaalselt tuunida. Aga see vaid minu tagasihoidlik soovitus.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
16.08.2010 at 19:59
gets
LT-1 remont ja modimine
Iseenesest peaks '93 masinal olema info ajus chipi peal. Ei mäleta, kas chip oli täitsa niisama kohe alusel ja eemaldatav, või tuli alguses maha joota ja jalg alla tekitada. Vajad lihtsalt jupstükki, mis arvutist andmefaili chipile kirjutab ja saadki omaenda masina aju lugematu arv kordi üle kirjutada. Faili modimiseks Tunercat ja ongi edev progemisvõimalus olemas. '95+ masinale vähemalt maksab juhe+proge ~90$, ma ei usu, et eeprom kirjutamise jubin kallim tuleb. Meitemaa probleem on aga siiamaani knowhow puudumine. Sest erinevalt "progeajudest", kus enamus loogiliselt teistest sõltuvaid muutujaid sätib programm ise (vähemalt mulle tundub, et see nii käib), on LT1 ajus mustmiljon tabelit, mida endal torkida tuleb ja oht eksida on sedavõrd suurem. Amperracingu garaažist võid abi küsida ja kodanik Fog ka siin tundub servast asja jagavat. Minult võid saada Madz28 poolt jämedalt moditud .bin faili, kuid see päris 1-1 vanemale asjale ei sobinud.
16.08.2010 at 23:09
Peeter82
 
LT-1 remont ja modimine
Kui peaks ise seda veelkord tegema, paneks progetava aju peale (laseks asjatundjatel teha).
Eriti kui sul keeleoskus kesine ja asjast ise eriti ei jaga.
93. aasta auto on natuke "probleemsem" kui 94+.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
17.08.2010 at 07:43
Raceboy
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
gets: Sest erinevalt "progeajudest", kus enamus loogiliselt teistest sõltuvaid muutujaid sätib programm ise (vähemalt mulle tundub, et see nii käib), on LT1 ajus mustmiljon tabelit, mida endal torkida tuleb ja oht eksida on sedavõrd suurem.


Progeajul pole mitte ühtki asja, mis töötaks out-of-the-box. Kõik asjad tuleb ise häälestada ja seda NULLIST, mitte nagu tehaseajul, kus kõik on olemas, aga ainult muuda. Progeajul on aga normaalne kasutajaliides, kus on numbrid reaalsete väärtustega (süütenurk ikka kraadides jne), mitte mingid binaarväärtused, mille tähendust paljud ei tea. Ma ei tea, kui hea see Tunercaton, aga lühidalt võib öelda, et üldjuhul saab progeajuga kiirema auto, kui originaalajuga, isegi kui see on häälestatav.

____________________________
www.vems.ee
17.08.2010 at 12:02
partel
  
LT-1 remont ja modimine
Mustmiljoni featuuri puhul kulub hea mälu ära.

Näiteks Jyrkil oli anomaalia, et peale starti kadus 1 sek pärast jõud ära ja siis jõnksutas finishini.

Selgus, et progetud oli veetemperatuuri safety - kui pole 20-70* C vms, siis lööb 4000 piiraja peale. Ja temp andur oli vigane.


____________________________
_
17.08.2010 at 12:16
mikimouse
LT-1 remont ja modimine
quote:
Ei mäleta, kas chip oli täitsa niisama kohe alusel ja eemaldatav, või tuli alguses maha joota ja jalg alla tekitada.

Chip istub jah juba soketis, aga on sinna omakorda kinni joodetud. Et enne vaja jootekolbi painata, et ta sealt kätte saaks. http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/197/17/049258577156ea.jpg

Aga eks kui "raud" käes ja küljes, vaatab seda aju-asja edasi. Hetkel üritan ennast alles harida ja selgusele jõuda, kui kange sinna üldse mõistlik oleks. Valik paistab ikka vääääga lai ... :) Mõistlik oleks ilmselt kangemad klapivedrud ka panna?

____________________________

17.08.2010 at 12:50
gets
LT-1 remont ja modimine
quote:
Raceboy: Progeajul pole mitte ühtki asja, mis töötaks out-of-the-box. Kõik asjad tuleb ise häälestada ja seda NULLIST, mitte nagu tehaseajul, kus kõik on olemas, aga ainult muuda. Progeajul on aga normaalne kasutajaliides, kus on numbrid reaalsete väärtustega (süütenurk ikka kraadides jne), mitte mingid binaarväärtused, mille tähendust paljud ei tea. Ma ei tea, kui hea see Tunercaton, aga lühidalt võib öelda, et üldjuhul saab progeajuga kiirema auto, kui originaalajuga, isegi kui see on häälestatav.

Novat, sel' juhul ma ei suuda üldse mõista, miks ei ole keegi omale LT1 bin faili sisu selgeks teinud. Seal sai muuta midaiganes ja mäletamist mööda oli seal Tunercati vahendusel kõik loogiline ja selge, süüted, segud, temperatuurid jms. Kuid kuhu minu juhe kokku jooksis oli erinevatest asjadest sõltuvad tabelid.



Näiteks nagu see "%Change To Fuel/Air Ratio Vs. Cool. Temp. at WOT" ja teised samasugused. Kuna see tundus jube keeruline, siis oletasingi, et vähemalt selliseid sõltuvaid asju sätib aftermarket progeaju ise ja progeja ei pea selle kallal pead murdma.
17.08.2010 at 13:48
Raceboy
 
LT-1 remont ja modimine
Sellised tabelid on progeaju puhul täiesti tavalised.

____________________________
www.vems.ee
17.08.2010 at 14:18
gets
LT-1 remont ja modimine
Noa siis tundub ju, et probleemi pole? Millal võib sinu juurde sättima tulla? :)
17.08.2010 at 21:55
antennimees
 
LT-1 remont ja modimine
Ma paneks ka ennast järjekorda siis.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
18.08.2010 at 11:59
Raceboy
 
LT-1 remont ja modimine
Eks tulge Tartusse ja võib lennuväljal asja vaadata. Kuigi mulle jääb arusaamatuks, miks sa tahad warm-up režiimis WOT asendis midagi muuta? Kas sa sõidad külma mootoriga tihti täisgaasil ja on mingeid probleeme?

Eks määratle ära,mis sind praeguse seadistuse juures ei rahulda ja võib vastavalt muudatusi teha.

____________________________
www.vems.ee
18.08.2010 at 13:27
hents99
  
LT-1 remont ja modimine
Aga kas seda kiipi saab muuta reaalajas auto peal ja sõidu ajal? Või tuleb kivi mingisse kontrollerisse paigaldada ja siis muuta?

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
18.08.2010 at 13:39
gets
LT-1 remont ja modimine
Raceboy, see oli lihtsalt näitena toodud. Aga eks ma nüüd tean, keda tülitama tulla, kui asjad nii kaugel on :).

Reaalajas ei saa muuta kahjuks. Algusaastate omal tuleb kivi enivei kirjutamiseks maha võtta ja 94+ on ainult korraga kogu bin faili saatmise võimalus kivile. Logimise kohta sõidu ajal ei mäleta, kuid vist oli võimalus ainult vaadata palju knock on retardi peksnud ja muud sellist pisiasja. Seepärast jäi mul kunagi suurem progemine katki ja järjekorras ettepoole tulid kellad, mille järgi siis aju sättima võib hakata. Kellad krt siiamaani ühendamata...
18.08.2010 at 19:45
mikimouse
LT-1 remont ja modimine
Selline lugu, et hakkan oma LT1-le lähiajal nukka tellima, aga hetkel veel üsna segane, milline se olema peaks. Mis andmetega siinsel rahval nukad olnud on? Ebays on valik suht lõpmatu.

Mingit mugavat kulgemist ma ei oota, lihtsalt võiks mingi enamvähem tühikäik veel alles jääda. Soovitused teretulnud.

____________________________

19.07.2011 at 20:21
kaedoo
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
mikimouse: Selline lugu, et hakkan oma LT1-le lähiajal nukka tellima, aga hetkel veel üsna segane, milline se olema peaks. Mis andmetega siinsel rahval nukad olnud on? Ebays on valik suht lõpmatu.

Mingit mugavat kulgemist ma ei oota, lihtsalt võiks mingi enamvähem tühikäik veel alles jääda. Soovitused teretulnud.
Konsulteeri Erkki-ga.Tlf 5082969
19.07.2011 at 20:32
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LT-1 remont ja modimine   .. 10 11 12 13 14 15 16  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.