register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LT-1 remont ja modimine   .. 10 11 12 13 14 15 16  
Poster Message
madis
LT-1 remont ja modimine
Kõrvalmärkusena: reaalajas saaks muuta küll kui EPROM asendada SRAM baasil emulaatoriga. Ainult et sellisel juhul peab tegu olema väga töökindla viguriga, ma ei tea mis juhtub kui pooled parameetrid WOT ajal järsku ära kaovad :)
21.07.2011 at 10:42
mikimouse
LT-1 remont ja modimine
Kas kellegile on äkki silma jäänud mõnda MS ajuga LT1 projekti?? Väga popp teema se just ei paista.



____________________________

17.01.2012 at 19:09
gets
LT-1 remont ja modimine
Milleks? Pakun, et GM'i aju võimaldab palju rohkem, kui MS.
17.01.2012 at 19:31
mikimouse
LT-1 remont ja modimine
quote:
gets: Milleks? Pakun, et GM'i aju võimaldab palju rohkem, kui MS.

Sinul vbl jh, mu 93a aparaat ennast tuunida ei lase.

Mul on kõrini sellest jagajast. Rohkem ma neid ei osta.
Huupi pakun, aga pika säädimise peale peaks saama MS kül adekvaatsemaks, kui mingi ebamäärase info põhjal kirjutatud chipi. ?


____________________________

17.01.2012 at 19:59
vvt
  
LT-1 remont ja modimine
quote:
gets: Milleks? Pakun, et GM'i aju võimaldab palju rohkem, kui MS.

Jagajavaba süüdet kah juhtida?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.01.2012 at 20:21
gets
LT-1 remont ja modimine
Miks ei lase tuunida? Lihtsalt kivi tuleb vahepeal maha võtta ja laual proge peale lasta. Aju liigutusi peaks saama mootori töötamise ajal lugeda ja logida, et nende põhjal chipil muudatusi teha. Ja kohalikud progemisoskused on täitsa eelmise lehe peal maha hõigatud, niiet ei pea üldse ebamääraseid chipe ostma :).

Milleks peaks jagajavaba süüdet juhtima? LT1 on ju optisparkiga, mis on peaaegu jagaja :).
17.01.2012 at 23:01
mart154
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
gets: Milleks? Pakun, et GM'i aju võimaldab palju rohkem, kui MS.

V6imaldab nii speed density kui alpha-n kytuse juhtimist?
Nitro juhtimist? Veepritse juhtimist? Launch controli?
T2iesti oma vaba voli ja resolutsiooniga koostatud syyte ja kytusekaarte?
Coil on plug sequential syydet?

jne jne jne...

18.01.2012 at 05:41
vvt
  
LT-1 remont ja modimine
quote:
Milleks peaks jagajavaba süüdet juhtima? LT1 on ju optisparkiga, mis on peaaegu jagaja .

Selleks ongi ju vaja, et sellest GM raamatupidamisosakonna leiutatud optisparki pornost lahti saada. Mis pole ei kvaliteetne ega ka odav.
Muidu ütleb teooria, et ühest süütepoolist minutis suurt üle 18 000 kvaliteetse sädeme ei saa. Seepärast GM ka karmimatel seeriatoodangu
V8-tel tänapäeval otsesüütepoole kasutab (või el cheapo classis waster sparki).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
18.01.2012 at 09:09 2 edits. Last edited 18.01.2012 at 09:13 by vvt
Maik
  
LT-1 remont ja modimine
Kas kõik need optispargid on garantiita olnud ? Tavaliselt on support ju suht hea ,kui kiirelt katki lähevad....

Tüütu vidin küll,ise pidin õnneks ainult 1 x seda parandama.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
18.01.2012 at 11:41
mikimouse
LT-1 remont ja modimine
Hiina paarisaja taalane plõnn. Iseenesest on seest puhas kuiv ja terve, ma ei suuda välja mõelda mis vaim teda vaevab. Vahel käin tühikäigul jeelijeeli ja igal gaasivahetusel lööb tagasi, samas jälle ok. 100% kindel, et jagaja kalab. Edasi ei käi ka üldse.



____________________________

18.01.2012 at 17:12
antennimees
 
LT-1 remont ja modimine
Nendest hiina jagajatest kannatab kasutada ainult mehhaanilist osa, leia sinna sisse vanast jagajast elektroonika ja kõik käib nagu kellavärk. Läbikäidud etapp ja ise ümber teinud 4-5 jagajat. USA foorumites ka tavaline teema see, et hiinaka elektroonikast töötab umbes 20-30% ülejäänu tuleks kaugele visata.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
18.01.2012 at 19:58
gets
LT-1 remont ja modimine
quote:
mart154:
quote:
gets: Milleks? Pakun, et GM'i aju võimaldab palju rohkem, kui MS.
V6imaldab nii speed density kui alpha-n kytuse juhtimist?
Nitro juhtimist? Veepritse juhtimist? Launch controli?
T2iesti oma vaba voli ja resolutsiooniga koostatud syyte ja kytusekaarte?
Coil on plug sequential syydet?

jne jne jne...
Tõenäoliselt siis ikka ei võimalda rohkem, sest ma ei saanud osadest sinu kirjutatud asjadest üldse aru :).

Aga sõnastame natuke ümber. GM'i aju on "bolt-on" ümberehitusi juhtima parem. Puhtalt subjektiivne arvamus, kuna tavalised headerid ja nukad ning muu vabalthingava kraami saab oskaja originaalajuga ilusti paika progeda ja mingite lisajuhtmete ning pistikutega vaevlema ei pea. Pakun, et tabelid saab paika ka kompressori jaoks. Aga igasugused lisad, mis muudavad õhu/kütuse lisamise mittelineaarseks (turbod ja nos'id) tahavad natuke suuremat sättimist saada. Samas ise MS'i ei julgeks kasutada, sest millegipärast on jäänud netiinfo põhjal arusaam, et tegu ei ole just liiga töökindla asjaga.

On omalgi selle optiga jamasid olnud, kuid töötavana ei ole tal häda midagi. Seega ei näe väga vajadust tühja koha pealt eraldi süütekraami installima hakata. Kirvelt maksab muidugi see opti.
18.01.2012 at 21:27
hents99
  
LT-1 remont ja modimine
Progeaju kõige suurem eelis on seadistamise võimalus reaalajas, mitte laua peal programmaatoris vms. Lisaks muidugi kõikvõimalikud lisaseadmete juhtimised jne.

Kui teha lihtsamaid muutusi, siis on tõesti originaalaju mugavam, ehk kõige raskemaid asju nagu tühikäik, mitte-täiskoormus ja muid igapäevasõiduki jaoks vajalikke seadeid ei pea nullist tegema, vaid muudad ainult omale vajalikku, nt süütetabelit.


MS`i töökindluse kohta ütleks niipalju, et iga progetav aju on nii töökindel kui asjatundlik on sellega tegelev inimene. Ehk probleemid on seotud vaid omade lollustega. Sellesmõttes pole vahet, kas ostad kalli Motec`i, Autronic`u või odava MS`i. Kui elektroonikast eriti ei jaga, siis pole soovitatav näppida.

Ise olen mõned korrad MS`iga kokku puutund ja tuleb tunnistada, et pole just positiivsemad kogemused, sest süsteemi paigaldaja ei teinud seda just kõige paremini.

____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
18.01.2012 at 21:53
vvt
  
LT-1 remont ja modimine
See on väga tore, kui valmistajatehas on originaalajule jätnud piisavalt lihtsa "tagaukse", kust ise sättida.
Kahjuks mitte kõik tootjad pole nii liberaalsed ja osad ajud on sellised, et ka vilunud tegijad laiutavad käsi.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
19.01.2012 at 09:19
partel
  
LT-1 remont ja modimine
Enne originaali kirumist võiks mõelda:

1. Kas aju on saast
2. Või süüdi hoopis õhuke rahakott

____________________________
_
19.01.2012 at 09:40
mikimouse
LT-1 remont ja modimine
quote:
partel: Enne originaali kirumist võiks mõelda:

1. Kas aju on saast
2. Või süüdi hoopis õhuke rahakott

No rahakott on enivei õhuke, aga ma arvan, et hobi ma sellepärast ka vahetama ei hakka :D

Ja konkreetselt minu 93a aastakäigul ei saa seal midagi muuta, tuleb uus kivi kirjutada. ja kui midagi ei sobi, siis jälle uus kivi kirjutada. jnejne ...

____________________________

19.01.2012 at 12:12
Fog
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
mikimouse:
quote:
partel: Enne originaali kirumist võiks mõelda:

1. Kas aju on saast
2. Või süüdi hoopis õhuke rahakott

No rahakott on enivei õhuke, aga ma arvan, et hobi ma sellepärast ka vahetama ei hakka :D

Ja konkreetselt minu 93a aastakäigul ei saa seal midagi muuta, tuleb uus kivi kirjutada. ja kui midagi ei sobi, siis jälle uus kivi kirjutada. jnejne ...

Päris nii see pole, Tunerpro RT, Romulator jne on võlusõnad.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
19.01.2012 at 12:24
mart154
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
gets: Samas ise MS'i ei julgeks kasutada, sest millegipärast on jäänud netiinfo põhjal arusaam, et tegu ei ole just liiga töökindla asjaga.

Kasutanud isiklikult kolmel autol. Paigaldanud vast 5.

MS-ist tingitud probleeme seni null. Enda lollusest ühel autol tõesti ei õnnestunud kasutada originaalseid süütepoole.

Autod seisid ka talved räästa all ja üks aju elas ümbrikus reisi eestist austraaliasse kah lõbusalt üle :)

Ei oska nagu töökindluse üle kurta.
19.01.2012 at 12:24
udu
 
LT-1 remont ja modimine
tore kuulda, et kõik MS'i peale üle liiguvad,
äkki on kellelgi selle tehinguga seoses mõni LT1 94-95 aju riiulis üle?
kui juhtub olema, siis anna märku: udu@udu.ee :)

____________________________
Chevrolet Corvette '80
Cadillac CTS '06
07.05.2012 at 15:44
vvt
  
LT-1 remont ja modimine
Kas nende progeajude ümber käivad linnajutud pole vahest põhjustatud sellest, et võimalus kruttida tingib pideva kruttimise.
Kujutan ette, et kui Holley karpa oleks ka nagu sääreväristaja oma saja kruviga lihtsalt krutitav, siis krutitaks ka neid ja hädaldataks probleemide üle (eks kruttimisega aetakse asju paigast ning rikutakse juppe ära).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.05.2012 at 08:59
partel
  
LT-1 remont ja modimine
quote:
vvt: Kas nende progeajude ümber käivad linnajutud pole vahest põhjustatud sellest, et võimalus kruttida tingib pideva kruttimise.

Küll on kahju, et gaasipedaalil pole tehasest ette antud "õiget seadet". Nüüd peab selle asendit ise pidevalt reguleerima...

____________________________
_
08.05.2012 at 11:46
Raceboy
 
LT-1 remont ja modimine
quote:
partel: Küll on kahju, et gaasipedaalil pole tehasest ette antud "õiget seadet". Nüüd peab selle asendit ise pidevalt reguleerima...

Ahh, mis sa jaurad asjast, millest sa midagi ei tea.

____________________________
www.vems.ee
08.05.2012 at 11:53
vvt
  
LT-1 remont ja modimine
Noh, tehase ajuga on ju lihtne - pole erilist võimalust (keskmise kasutaja jaoks) midagi timmida.
Järelikult on ka asi enamvähem lollikindel -pole võimalik süüdet liiga varaseks kruttida ja detonatsiooniga kolvid ära lõhkuda.

Kunagi sai ostetud USA-st überkallis pritserõhu regulaator, sai pandud ka manomeeter ja mõistagi tekkis sportlik hasart kruttida.
Kuni see kruttimisele järgi andis. Muidu stock junniga sõidaks tänini ja oleks rahul. Hea töökindel :)

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
08.05.2012 at 12:44
partel
  
LT-1 remont ja modimine
quote:
Raceboy:
quote:
partel: Küll on kahju, et gaasipedaalil pole tehasest ette antud "õiget seadet". Nüüd peab selle asendit ise pidevalt reguleerima...

Ahh, mis sa jaurad asjast, millest sa midagi ei tea.

Hei, Raceboy, sa said minust 180* valesti aru.

Kui autoga sõita, siis peab gaasipedaali asendit ikka üsna tihti muutma, kas tehase insenerid on lollid, et ei suuda "õiget" gaasipedaali asendit tehasest juba paika panna?

Foorumiliige vvt näitab avaliku sektori "rahvateenrite" mõttemaailma:

1. Kui on valikuvõimalus, siis tehakse asja valesti.
2. Millest järeldub: rahvas on loll.
3. Järelikult tuleb valikuvõimalus ära keelata.


Äkki ikka on ka muu võimalus:

1. Kui on valikuvõimalus
2. Kas ma olen pädev valima
3. Ei ole
4. Järelikult tuleb kodutööd teha
5. Kodutöö tehtud
6. Teen õige valiku
7. Teen rekordi


____________________________
_
09.05.2012 at 14:00
vvt
  
LT-1 remont ja modimine
Pole siin mingit rahvateenrit, lihtsalt kruttimise võimalus tingib vajaduse kruttida ja mingi "tagumikudüno" järgi on selline tegevus kuskil lennuvälja ääres sama mis hiromantia.
Sellest tekivad ka igasugu müüdid töökindluse ja kõige muu kohta.
Ei pea ma kedagi lolliks, lihtsalt elutarkus selline on kogunenud.


____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
09.05.2012 at 15:51 1 edit. Last edited 09.05.2012 at 15:57 by vvt
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : LT-1 remont ja modimine   .. 10 11 12 13 14 15 16  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.