Poster |
Message |
partel
|
Massimeedia ja kulud
Teadaolevalt elab autosport sponsorite-koostööpartnerite rahadest.
Neile meeldib kui nad teavad, et inimesed näevad-kuulevad vastavaid logosid ja teksti.
Kulud:
Ma arvan, et ei pea siililegi seletama, et autospordis on rahakulud väga suured.
Inimesed ei tea, mida tähendab kasvõi 10-12 sek autodega võistlemine; kui palju tuleb ohverdada, milline aeg ja raha sinna läheb jne.
Kui aastaeelarve on 200KEEK, mis on harrastussportlasele jõukohane, ja hooajal tehakse näiteks 100 starti, siis ühe stardi hind on 2000.- EEK ehk 5 krooni meeter, mitte kilomeeter.
1000 EUR peavõit on tore asi, aga see ei ole motivatsioon. Kohale tullakse sponsorkohustusi täitma, uusi asju testima, end gaas põhjas kummisuitsu sees end välja elades publikule showd tegema jne jne...
Eesti kiirendusvõistlused on hetkel alles algusfaasis, aga näiteks Outlaws on rekord 7.8 sek @ 302 km/h, mille üle olen ma muuseas väga õnnelik!!!
Point selles, et kiiremini sõitmiseks läheb vaja miljoneid kroone. Ja see kõik reinvesteeritakse veelgi kiiremini sõitmiseks.
Massimeedia:
Ma olen seda juba korduvalt öelnud, aga kiirendusvõistlused tuleb saada massimeediasse.
Vaadake ise spordi kajastamist TV uudistes ning ajakirjanduses ja otsustage ise, kas mõne muu asemel võiks olla kiirendusvõistlused.
____________________________
_ |
27.10.2005 at 16:54 |
|
priidik
|
Massimeedia ja kulud
Rock Race on selles suhtes vaeva küll näinud, et on üritust telesse surunud ja autode pilte lehtedele pakkunud.
Sponsorid tulevad ainult siis kui minna konkreetse pakkumisega kohtumisele, kus sees projektikirjeldus ja võimalikud väljundid ning promokanalid. Hea kui tiimis oleks juba olemas kontaktpersoon, kes ajab meediaga asju ja hoolitseb sponsorite eest ning sebib neile pileteid üritustele jne.
Promomaterjalide pakett: high-reso pildid veebist allalaadimiseks, Mini DV peal 1-3 minti autostarte ja muid plaane, mingi lihtne press-kit 1x A4. Ja meeskonnas peab olema keegi hea jutumees ja suudab meediaga suhelda ning kontakte luua. |
27.10.2005 at 17:41 |
|
partel
|
Massimeedia ja kulud
quote: priidik: Rock Race on selles suhtes vaeva küll näinud, et on üritust telesse surunud ja autode pilte lehtedele pakkunud.
Sponsorid tulevad ainult siis kui minna konkreetse pakkumisega kohtumisele, kus sees projektikirjeldus ja võimalikud väljundid ning promokanalid. Hea kui tiimis oleks juba olemas kontaktpersoon, kes ajab meediaga asju ja hoolitseb sponsorite eest ning sebib neile pileteid üritustele jne.
Promomaterjalide pakett: high-reso pildid veebist allalaadimiseks, Mini DV peal 1-3 minti autostarte ja muid plaane, mingi lihtne press-kit 1x A4. Ja meeskonnas peab olema keegi hea jutumees ja suudab meediaga suhelda ning kontakte luua.
Nii 100% lähedast juttu on hea lugeda.
Täpselt selles suunas töö käibki.
Igaks juhuks ütlen, teema esimene post pole kriitika, vaid meeldetuletus/karmid faktid, aga asjaosalised teavad seda üsna hästi isegi, nagu näha.
____________________________
_ |
27.10.2005 at 17:59 |
|
|