Poster |
Message |
41Degree |
K:Rehvide laiuse mõju tippkiirusele?
igavuse mõttes sai MS Excelis tehtud tabel, mis lähtuvalt pöörete arvust, peaülekandest, käigust ja velje ning rehvi mõõdust annab vastuseks auto kiiruse (lihtsamalt seletades: on võimalik leida tippkiirus).
kõik valemid yle kontrollitud ja katsetama. said ilusad ümmargused numbrid esialgu võetud ja neid TqHq kalkulaatoriga hiljem võrreldud. Ja ennäe, tulemus tuleb sama ainult sellisel juhul, kui siin rehvi laiuseks võtta 100.
Katse:
Käigu ülekanne: 4
Peaülekanne: 4
Rehv 100/40/17
Kiirus@10 kRPM: 60.3 km/h
Muu sama, aga rehv 200/40/17
Kiirus@10 kRPM: 69.7 km/h
Seletage nyyd lollile müsteerium, kuidas sellest aru saada? kuidagi raskevõitu on uskuda, et rehvi profiil venib LAIUSE kasvades 4 cm (!) suuremaks
jutt sai pikk, aga äkki on mõnele veel kasu |
29.10.2005 at 14:58 |
|
BlueStang
|
K:Rehvide laiuse mõju tippkiirusele?
eh, kas 40 ei näita mitte kõrguse %-ti laiusest, seega mida laiem, seda kõrgem sama kõrgusnumbri juures - siit edasi juba lihtne järeldada, et mida kõrgem, seda pikem ümbermõõt jne...
____________________________
http://www.mustangandfords.com/news/1305-top-10-svt-cobras/ no more
Dream car for family, who needs to go FAST!
new: Grand-dad of all offroad cars |
29.10.2005 at 15:05 |
Last edited 29.10.2005 at 15:05 by BlueStang
|
41Degree |
K:Rehvide laiuse mõju tippkiirusele?
vot kui nii on, sis on muidugi pilt selge............. huvitav miks ma ise selle peale ei tuld 
stupid me 
EDIT: viga tekkis selle pärast, et kuskilt nurgatagusest ajakirjast sai ennevanasti välja loetud, et see 40 ei ole mitte aspect ratio (peenes keeles), vaid rehvi profiili kõrgus mm-tes..... kui nyyd mõtlema hakata, sis see ei ole eriti loogiline... aga parem hilja targaks saada kui mitte kunagi
EDIT2: type'o-s |
29.10.2005 at 15:09 |
|
rat_013
|
K:Rehvide laiuse mõju tippkiirusele?
nii ta on, ikke protsent 
have fun gettin wiser 
____________________________
impreza n/a |
29.10.2005 at 20:05 |
|
|