register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)  
Poster Message
fire83
 
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
Niisiis õnnestus eile omandada tutikas originaal GM 32mm esimene stabikas (part number 26032907). Tegemist on komponendiga suhteliselt haruldasest (SLP?) suspensioon perfomance paketist 1LE, mida paigaldati SS ja WS6 paketiga varustatud 4 gen f-bodydele, kolmandast põlvest vist GTA-le või Firehawkile.
4. põlve standard stabilisaator oli 30mm ja jänkifoorumivanad üldiselt räägivad 32mm 1LE hoovast võrreldes standardiga ülivõrretes.





1LE pakett ise peaks olema järgmine:

Suspension

26032907 1LE front swaybar (32mm)
10288551 1LE front swaybar insulator (32mm)
10221779 1LE endlinks
10021221 1LE rear swaybar (21mm)
10262147 1LE Panhard bar
22132887 1LE front springs
22132889 1LE rear springs
52367658 1LE Front Left Lower Control Arm
22156461 1LE Front left upper Control Arm
52367659 1LE Front Right Lower Control arm
22156462 1LE Front Right upper Control arm
10164151 1LE Lower Control Arms
22166910 1LE Rear shock insulator retainer
10009135 1LE Rear shock lower insulator
22166909 1LE Rear shock upper insulator
10021221 1LE rear swaybar (21mm)
10235886 1LE Rear swaybar insulator (21mm)
10413903 Torque Arm Bushing
22174970 Transmission Mount


Mida mul järgmisena kindlasti vaja läheb, on stabika isolaatorid (10288551 1LE front swaybar insulator (32mm), mille kahene komplekt maksab ~$9 ja mida saab tellida gmpartsdirect.com vabalt. Hakkasin aga mõtlema, et äkki ajaks kogu esiosa suspensioni juba 1LE-ks. Et siis võtaks kogu komplekti. Sinna kuuluvad muuhulgas veel 1LE spetsiifilised DeCarbon amordid.

Siit tekkis omakorda küsimus, et mida need amordid endast kujutavad ja kas on mõtet? Ehk siis kas on mõtet ajada kogu vedrustus ja amordindus 1LE-ks?
Loogiline küsimus oleks siinjuures, milleks sa seda ehitad, ehk mida saavutada tahad? Ega oskagi vastata. Tegelikult on igav ja tahaks midagi teha. Et ägedam oleks. :) Tegelikult huvitab muidugi teravam handling. Tean, et kiirendusele igasugu "barid" jms juurde ei anna.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
10.05.2006 at 02:31 3 edits. Last edited 12.05.2006 at 05:37 by fire83
-fred-
 
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
Tegu on stabilisaatoriga, mitte õõtshoovaga :-).
Õõtshoob on control arm.
11.05.2006 at 06:53 1 edit. Last edited 11.05.2006 at 06:57 by -fred-
peep
 
Moderator
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
Kogu 1LE stuff on tehtud ainult stock võistlusklassidesse homologeerimise otstarbel. Tänavaauto puhul, millega sellistes klassides ei võistelda, saab parema efekti aftermarket osi kasutades.

Minu Camarol oli ka see stabikas ees, andis efekti küll. Amordid/vedrud pane regullitavad coiloverid või ära tee midagi.
11.05.2006 at 11:29
Maik
  
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
Küsimus: Kui palju sa seda nodi sealt ära tulles saad kaasa võtta. (loe: kas läbi sinu saab ka asju tellida või kuidas :P )
ennast huvitaks võibolla jäigemad vedrud näiteks või madaldus (juhul, kui rehvid kuskile vastu kipuvad käima)

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
11.05.2006 at 14:12 1 edit. Last edited 11.05.2006 at 14:13 by Maik
fire83
 
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
Heh õõtshoob :) Endale tundus ka kummaline, aga tegin otsetõlke inglise keelest sway - õõtsuma. Arvutiteminoloogias on ses mõttes lihtsam, terminid on enamjaolt üheselt mõistetavad ja ingl. keeles.

Tänud vastuste eest. Kola toomisega on nii, et mul tuleb omalgi ülekogus ja tahaks mitmeid asju veel ja veel. Seega vastus on "ei". Hädapärast võin aidata natuke neid, kellele Eestisse asju ei shipita ja võin asjad lasta oma aadressile tellida ja siis siit posti panna (teen seda ilma vaheltkasuta). Kuna aeg on aga mul kallis ressurss ja Netikuller on täiesti olemas, siis selline võimalus avaneb kahjuks lähematele "tuttavatele" kellega olen "näost-näkku"-" käest-kokku" kokku puutunud. Ärge keegi palun solvuge, aga tõesti - kui Te soovite veidi säästa raha ja Netikullerist mööda minna, siis teete seda ikkagi kellegi aja arvelt. Ehk siis minu ja uskuge mind, mul ei ole tõesti aega transiidiärimeheks hakata.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
11.05.2006 at 01:32
vvt
  
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
ülivõrdes räägivad nad ilmselt siis, kui on vahetatud nii esimene kui tagumine. kui panna esimene jäigem ja jätta tagumine samaks, siis tänavaauto pidavat alajuhitavaks muutmina (seda eeldusel, et sa rehve-velgi ei vaheta). tundub ebaloogiline, aga nii nad räägivad. paljudela autodel on nii, et mis sõidavad stockis ilma tagumise stabikata, tuleb esimese stabika suurendamisega koos panna ka tagumine. stabikad käivad lihtsalt paarikaupa

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
12.05.2006 at 11:13 2 edits. Last edited 12.05.2006 at 11:14 by vvt
peep
 
Moderator
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
Teoorias on jah nii aga konkreetse auto ja varda puhul ei pea tagumist vahetama. Küll aga on soovitatav esisilla seaded ära muuta.
12.05.2006 at 11:42
fire83
 
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
Jah, linki ei ole käepärast praegu, aga kui õieti mäletan, siis oli nii, et millalgi f-body lõpupoole, lõpetati 1LE optionina stock 19mm tagumise asemel, 21mm pakkumist ja mindi tagsi 19mm juurde, sest 19mm oli sobivam setup. Kuigi netist saab vabalt osta 21-te, suhtutakse selle vajadusse (32mm esiotsa puhul) skepsisega.

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.05.2006 at 13:40 3 edits. Last edited 12.05.2006 at 20:48 by fire83
fire83
 
SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)
Nii, leidsin. Stock 19mm suuremat 21mm stabikat pakuti ainult 1993 aastal, sest 1994+ 1LE masinad said kangemad vedrud.
quote:
At the end of 94, some minor changes were made on the 1LE. No longer was the larger 21mm rear sway bar necessary, because all 1LE cars now received increased-rate springs all around.

http://www.1le.net/hpp.html

+ veel päris palju huvitavat lugemist 1LE-st

____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird
12.05.2006 at 20:48 1 edit. Last edited 12.05.2006 at 21:03 by fire83
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : SLP 1LE pakett (Camaro SS & Firebird WS6 standard)  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.