| Poster | Message | 
  
	    |  Incerror 
   |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 Pakutkse mulle sellist
 
 ja väga silmatorkav interjöör
 
 40 kilo tahakse saada
 
 aga 'tea    kas ses't    kunagi ka igapäeva sõiduriista saab
   
 
 mis üldse selle auto kohta arvata saab
 
 
 --sametsalong on istumiseks   imemõnus aga kas ka sõitmiseks....?
 
 | 
	
	  | 29.12.2001 at 01:39 |  | 
    
  
	    |  mrtn 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' digiarmatuur om lahe ja muidu mulle ka meeldib, aga talle on ette heidetud suurt pentsukulu ja tehnilisi puudujääke. ridaneli pole ka suurem asi mootor, TBI ja 100 hj. V6 on juba asjalikum.
 | 
	
	  | 29.12.2001 at 03:15 |  | 
    
  
	    |  max 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' Tuttav kasutas USA-s sama isendit, millel oli 3L V6 turbomootor. Pidi edasi astuma nii et paha hakkab
   | 
	
	  | 29.12.2001 at 14:18 |  | 
    
  
	    |  Tanel3000 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' kui remoma hakkad, siis maksad hullu moodi, paaril tuttaval taoline olnud
 
 ps ega masin tumepunane 3.1 pole?
 | 
	
	  | 29.12.2001 at 14:19 |  | 
    
  
	    |  PlyVal64 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' Lebraon. Kallis osta(eriti see, mida Sulle pakutakse) ja pidi veelgi kallim pidada olema. 40kilo eest saab ikka tunduvalt tõsisema "aparaadi". Auto ju ilus ja puha, kuid...
 20 ostuks ja 20 kordategemiseks oleks veidi normaalsem.
 | 
	
	  | 29.12.2001 at 14:34 |  | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' Konkreetsest autost ei tea midagi, v.a., et näeb suht. kobe välja aga hinna osas ma nii kriitiline pole - ega ikka ei saa küll 40 k. eest korralikku autot, rääkimata 20 k.
 | 
	
	  | 29.12.2001 at 23:36 |  | 
    
  
	    |  Kert 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' Konkreetse auot puhul nõrgad kohad on elektroonika ja käimakott....
 | 
	
	  | 31.12.2001 at 08:41 |  | 
    
  
	    |  Incerror 
   |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' See on tumepunane   4-door sedaan
 
 punase sametsisuga
 digitaalarmatuur
 V6   3lidrane mootor
 loomulikult automaatkast (millega ma muidu cruisiks)
 
 aga mis tema see kütusekulu võiks olla
 ja mitu miljonit aastas läheb korras hoidmiseks
 
 teab keeegi ehk konkreetse isendi seisukorda kaa
 
 läbisõit 140.000
 eestis aastast 95
 
 mulle tundus ikka väga OK sõita
 
 | 
	
	  | 31.12.2001 at 10:42 |  | 
    
  
	    |  Iff 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 Mis LeBaroni tehti 4 uksega kah ve?
   | 
	
	  | 31.12.2001 at 12:13 |  | 
    
  
	    |  wax 
   |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' pole olemas
 | 
	
	  | 31.12.2001 at 12:43 |  | 
    
  
	    |  reimo 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 quote:wax wrote:
 pole olemas
 
 Ära arva nii kindlalt, et kõik mida sa näinud pole, pole olemas. 4-ukseline LeBaron oli acclaimi/saratoga sõsarmudel. Kupeest vähemalt disainilt suht erinev.
 | 
	
	  | 31.12.2001 at 13:30 |  | 
    
  
	    |  wax 
   |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' Paistab et astusin ämbrisse. Pole tõesti eestis sellist LeBaroni kohanud, küll aga Saratogasid
  
   | 
	
	  | 31.12.2001 at 13:36 |  | 
    
  
	    |  Incerror 
   |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' mudugi on olemas
 
 krrt ma ju ise sõitsin seal sees
 
 oli küll Lebaron
 
 
   | 
	
	  | 31.12.2001 at 13:36 |  | 
    
  
	    |  Iff 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 No kui sa sellist LeBaroni mõtled (Saratoga) siis mul ühel tuttaval on selline aparaat olemas ja vend on väga rahul. Ütleb et bena võtab 8-12 (tal on ka 3,0), jupid on odavad suht ja mugavus on kah tasemel.
 | 
	
	  | 01.01.2002 at 13:27 |  | 
    
  
	    |  Ragnar 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 quote:Tundub, et odavuse mõiste kipub laiaks minema. Seljuhul on sama aasta chevy tykid üliodavad.Iff wrote:
 No kui sa sellist LeBaroni mõtled (Saratoga) siis mul ühel tuttaval on selline aparaat olemas ja vend on väga rahul. Ütleb et bena võtab 8-12 (tal on ka 3,0), jupid on odavad suht ja mugavus on kah tasemel.
 
  Mootoreid võrreldes on Chevy 2,8 FI märksa särtsakam!Selliseid Le'baron'e on eestis täitsa olemas, kuigi Saratoga'sid kipub rohkem olema. Vahe on vist selles, et Le'baron on kallim versioon... 
 
 [Edited by Rax on 02.01.2002 at 13:29 GMT]
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 13:25 |  | 
    
  
	    |  Incerror 
   |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' nujah
 aga keegi pole ikkagi   õelnud
 et osta ära   on hea
 night cruisin automobile
 
 mul ei ole ju kellelegi süüd veeretada kui tuleb ebaõnnestunud ost
 
 aga eesti oludesse aastaringselt siis nagu sobib sõitmiseks  ka -
 kas jooksuosad ja mootor on eesti teedega sinasõbrad
 või tahavad ainult laia ja siledat HighWay'd ??
 
 
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 13:38 |  | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' Aga mingid mõned kuud tagasi oli pakkumises ka üks kuldne lahtine LeBaron? See nagu cruisamiseks eriti ülbe?
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 13:44 |  | 
    
  
	    |  Ragnar 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 quote:sellel konkreetsel isendil peal 2,0 l Mazda 626 mootor koos manuaalkastiga.Välimuselt sigakõva, kuid siristav riis on kahtlane niff(usa feelingu rikkuja)!vanaisa wrote:
 Aga mingid mõned kuud tagasi oli pakkumises ka üks kuldne lahtine LeBaron? See nagu cruisamiseks eriti ülbe?
 
 
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 14:04 |  | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' sellel konkreetsel isendil peal 2,0 l Mazda 626 mootor koos manuaalkastiga.Välimuselt sigakõva, kuid siristav riis on kahtlane niff(usa feelingu rikkuja)!
 
 Tean, pealegi oli ka see riisikoti mootor nässus
    Aga samas hea kohe korralik mootor vahele visata, millest ka häält/jõudu välja tuleb?
 Projekt ju täitsa OK?
 Tüüp ainult tahtis mäletamist mööda ainult kere kohta nats palju pappi...
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 14:17 |  | 
    
  
	    |  Ragnar 
 |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 quote:ega lõppkokkuvõttes pead ika ise otsustama! Saad ainult ennast syydistada ebaõnnestunud ostu puhul. Me saame sind informeerida vigadest/voorustest.incerror wrote:
 aga keegi pole ikkagi   õelnud
 et osta ära   on hea
 night cruisin automobile
 -
 mul ei ole ju kellelegi süüd veeretada kui tuleb ebaõnnestunud ost
 
 
 quote:...miks ei sobi, ideaalne sõiduriist on. Mina isiklikult eelistan sellise mudeli juures just nagu pldil oli näha(ehk nahks katus, kroom peeglid, märk ninal...-sellised luksusvidinad) Tegelikult pelgan natuke Chryslerit(eriti mis siin Eestis juba aasta kümme redutanud).incerror wrote:
 aga eesti oludesse aastaringselt siis nagu sobib sõitmiseks  ka -
 kas jooksuosad ja mootor on eesti teedega sinasõbrad või tahavad ainult laia ja siledat HighWay'd ??
 
 
 nyyd siis H'ga, ei olnud plaanis mõnitada...
  
 
 [Edited by Rax on 02.01.2002 at 15:02 GMT]
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 14:35 |  | 
    
  
	    |  newton 
   Moderator |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 quote:See "h" jäi sul meelega välja või?Rax wrote:
 Tegelikult pelgan natuke Cryslerit(eriti mis siin Eestis juba aasta kümme redutanud).
 
 
 
 Crysler =
  
 
  
 
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 14:40 |  | 
    
  
	    |  partel 
     |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' 
 quote:Mingi 10+ aastat tagasi üks tuttav tüüp arvas, et "Chrysler" maakeeli on "Srissler"...newton wrote:
 
 quote:See "h" jäi sul meelega välja või?Rax wrote:
 Tegelikult pelgan natuke Cryslerit(eriti mis siin Eestis juba aasta kümme redutanud).
 
 
 
 Crysler =
  
 
  
 
  
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 15:57 |  | 
    
  
	    |  Vanaisa 
     Moderator |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' Mingi 10+ aastat tagasi üks tuttav tüüp arvas, et "Chrysler" maakeeli on "Srissler"...
  
 Heh heh, mina tean automüüjat, kes müüs pliimutit
  
 | 
	
	  | 02.01.2002 at 15:59 |  | 
    
  
	    |  fire83 
   |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' Sa Incerror ei teavitagi boardi, et oled nüüd massa omanik?
  Ehk räägid, kuidas tunne on ja mis plaanid masinaga on? 
 [Edited by fire83 on 07.01.2002 at 19:46 GMT]
 | 
	
	  | 07.01.2002 at 19:45 |  | 
    
  
	    |  LaSa 
    Moderator |  Mida arvata  Chyrsler  Lebaron 90' mnjah, ja mis veel selgus eelmine nädal, et Incerror mul vana koolivend
  
 L@paneb.offtopicut
 | 
	
	  | 07.01.2002 at 19:52 |  |