Kas panete tähele sarnasusi?!Ühe põhilise sarnasusena hakkavad minu arust silma esi ja taga tuled. Pildil näidatud Camarol veidi erinevad, aga muidu Cam`il ka sarnased tuled taga kui sellel nx-il.? Või olen ma liiga võõras nende autodega
Kas panete tähele sarnasusi?!Minumeelest on see Isuzu hoopis rohkem Camaro nägu.
edit: Piinlik lugu, aga mõned korrad olen isegi kaugemalt tänavapeal vaadanud, et "oo, Camaro!";
lähemale jõudes avastanud, et kuram pisike on kuidagi.. Noh, nagu uue Vette'iga - kaugelt vaadates mingi ferrari, lähemal uurimisel Vette..
10.07.2006 at 12:52
1 edit. Last edited 10.07.2006 at 13:06 by LaSa (Moderator)
quote:hunt: ... aga armatuurlaudade kontseptsioon on küll sigasarnane
Tõepoolest. Juhi ees on rool, selle taga on kellad. Keskkonsoolis asuvad ventilatsiooniavad, raadio ning temperatuuri sättimise pliidinupud. Lausa hämmastavalt sarnane.
Kas panete tähele sarnasusi?!Tahtsin just sama öelda mis viimane postitaja. Need kellad ja armatuurid on Nissani korporatsioonil mingi aastast 84 "sarnased" tulnud.
Kuid need sarnasused on tõesti neli ratast ja punane värv.
Samatmoodi nagu kõrvutada Ferrarit ja Corvette. Autoalal võhikutele annaks andeks, aga juhul kui silmanägemine ok siis seal midagi sarnast kui "kiilus" kuju va. küll pole.
quote:racerx:
Samatmoodi nagu kõrvutada Ferrarit ja Corvette. Autoalal võhikutele annaks andeks, aga juhul kui silmanägemine ok siis seal midagi sarnast kui "kiilus" kuju va. küll pole.
No kui natuke analüüsida, siis sarnaseid disainijooni on neil peale "kiilus" kuju ikka veidi rohkem:
Kas panete tähele sarnasusi?!Kuna aerodünaamika seadused kehtivad kõigile üheselt, siis pole ka ime, et lõpuks erinevad autotootjad jõuavad sarnaste disainielementideni. Ega füüsika vastu ikka ei saa.
quote:RICAMB: Kuna aerodünaamika seadused kehtivad kõigile üheselt, siis pole ka ime, et lõpuks erinevad autotootjad jõuavad sarnaste disainielementideni. Ega füüsika vastu ikka ei saa.
Miskipärat Citroen ja Renault on peaaegu alati saanud Neid kahte tootjat ei saa küll kellegi kopeerimises süüdistada.
Aga eks need ühenäolised tavalised autod on rohkem tingitud üldisest trendist ja moevoolust, kui aerodünaamikast. Vaid supersportide puhul tuleb loodusliku veetilga kuju maksimaalne jäljendamine teemaks. Kas issand100 oma abimootoriga on rohkem või vähem voolujooneline, Camaroks ei saa ta ikkagi...
quote:PlyVal64: ...Vaid supersportide puhul tuleb loodusliku veetilga kuju maksimaalne jäljendamine teemaks. ....
mis kuju sel looduslikul veetilgal siis on ka? kas veetilk mitte pindpinevuse vms jõul ümmarguse palli vormi ei võtnud (ma tegelikult vähevõitu koolis kah käinud), sarnaseid sõidukeid isegi mõni kangastub silme ette, mitte aga eriti SS-klassist.
quote:racerx:
Samatmoodi nagu kõrvutada Ferrarit ja Corvette. Autoalal võhikutele annaks andeks, aga juhul kui silmanägemine ok siis seal midagi sarnast kui "kiilus" kuju va. küll pole.
No kui natuke analüüsida, siis sarnaseid disainijooni on neil peale "kiilus" kuju ikka veidi rohkem:
No mis näiteks ?
Kapoti lõige on hoopis teine ja teise nurgaga, ühel mootor ees, teisel taga ehk siis keskel. esituled on täiesti erinevad. Peeglid on erinevad. Rattakoopad on erinevad jne jne. . Ferrari on tunduvalt saledama joonega, Vette tänu suurele ees asetsevale mootorile tunduvalt massiivsema ja raskepärasema esiotsaga. Samuti on tagaosa "paksem".
Niimoodi võttes on kõik autod sarnased kui värv kattub mingil määral. Sellises kitsas segmendis kus Vette ja Ferrari on sarnast lihtne leida kui soovi. Kui sa reaalelus ( mis on kahjuks meil harvaesinev) neid kõrvuti näed saad isegi aru et täiesti erinevad pillid. Aga soovi korral võib muidugi ka Will Smithi Paris Hiltonina ette kujutada
quote:PlyVal64:Vaid supersportide puhul tuleb loodusliku veetilga kuju maksimaalne jäljendamine teemaks. Kas issand100 oma abimootoriga on rohkem või vähem voolujooneline, Camaroks ei saa ta ikkagi...
Kuna Nissan oli "varem" siis on korrektne öelda, et GM võib kopeerida Nissanit palju tahab, Camaro jääb ikka Camaroks
quote:racerx: No mis näiteks ?
Kapoti lõige on hoopis teine ja teise nurgaga, ühel mootor ees, teisel taga ehk siis keskel. esituled on täiesti erinevad. Peeglid on erinevad. Rattakoopad on erinevad jne jne. . Ferrari on tunduvalt saledama joonega, Vette tänu suurele ees asetsevale mootorile tunduvalt massiivsema ja raskepärasema esiotsaga. Samuti on tagaosa "paksem".
Antud näites on mõlemal mootor ees ja tagavedu. Aga viimasest kommentaarist võiks teha järelduse, nagu nad ei oleks sarnased isegi mitte värvilt.
Ma usun, et antud teema eesmärk ei olnudki võrrelda päris copy-pastet, vaid just sarnasusi. Neid on Camarol ja 100NX-l piisavalt palju ja ka Corvette C6 ning 550 Maranellol.
____________________________
Be smart. Drive safe. Stay legal.
quote:racerx: No mis näiteks ?
Kapoti lõige on hoopis teine ja teise nurgaga, ühel mootor ees, teisel taga ehk siis keskel.
Tee omale parem faktid selgeks. Detailierinevused, mida Sa üles lugesid on kõigile silmaga näha ja nende loetlemine erilist lisaväärtust ei tekita. Keegi polegi siin väitnud, et need autod 1:1 samad on ja keegi meist ei pea neid tänaval kõrvuti nägema, et vahet teha kumb on kumb. Samas, GM poolt Corvette'i klapptuledest loobumine keretasapinnas klaaside kasuks, Z06 mudelil kapotile õhuava tekitamine tõi minul vähemalt esimesel nägemisel silma ette sellesama F550. Püüa parem maailma laiema pilguga vaadata ja mõista, et subjektiivsetes küsimustes ei pruugi ainult üks "õige" variant olla...
quote:racerx: No mis näiteks ?
Kapoti lõige on hoopis teine ja teise nurgaga, ühel mootor ees, teisel taga ehk siis keskel.
Samas, GM poolt Corvette'i klapptuledest loobumine keretasapinnas klaaside kasuks, Z06 mudelil kapotile õhuava tekitamine tõi minul vähemalt esimesel nägemisel silma ette sellesama F550. Püüa parem maailma laiema pilguga vaadata ja mõista, et subjektiivsetes küsimustes ei pruugi ainult üks "õige" variant olla...
sellest ma küll nüüd aru ei saanud. Ma katsungi üsna laia pilguga vaadata ja seepärast sarnasusi küll ei leia.
Minu arust on see nagu eriti pahatahtlik arvata, et GM on eksitentsi õigustuseks hakkab Ferrari pealt maha tegema midagi. Vastupidist oleks veel naiivsem arvata. Itaalia disainerid sooritaks enne kollektiivse enesetapu.
Tegelikult on muidugi lugu lihtsam. Asi pole ehk mahategemiseski, kuid viimane autodisain tuleb kogu maailmas ikkagi ühes kohast, itaaliast. Sealt saavad kõik popid suunad alguse. On veel muidugi Prantsuse "punkarid" aga nemad ei lähe arvesse sest peale vigurdamise, mis mõnel puhul on vägagi sümpaatne ja teisel juhul "ilu
vaataja silmis", sealt midagi epohhiloovat suurt ei tule.
See kollane värv muideks on neil erinev. Nagu punane ei ole punane.