register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Margiklubide rapla ajavõtusüsteemid  
Poster Message
que
 
Margiklubide rapla ajavõtusüsteemid
Tere kaaskannatajad autoomanikud.
Lihtsalt infoks.
Oleks küsimus siis selline:

Milline ajavõtusüsteem oli kasutusel teil 2006 a. Raplas sõites.
nt.

Fordid:
kevadel: stopper - lendstardiga kiire ring - kuiv rada - start maja juurest - suht vaba - kõik said sõita palju tahtsid - pea terve päev
sügisel: stopper - paigaltstardiga 2 kiiret - sadas - start maja juurest - 3 kiiret - 4h


Nii - Olemas on meil siis Ford, VW, Audi, BMW - puudu on veel klubisid - ilmselt Honda äkki ka Nissan?

Kas keegi teab äkki palju EAL'i kohaleajamine maksaks - või peab siis turva jms. olema ka juba päris tasemel?
09.10.2006 at 21:42 1 edit. Last edited 10.10.2006 at 18:16 by que
raimo_r
Margiklubide rapla ajavõtusüsteemid
Audiklubil on oma ajavõtusüsteem ja seda kasutas ka BMW klubi viimasel Rapla võistlusel.

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
09.10.2006 at 23:41
indro
  
Margiklubide rapla ajavõtusüsteemid
Lisan veel niipalju, et meie süsteemiga on ka VW üritustel aegu võetud. Kokku siis 3 erinevat klubi - Audi, Bmw ja VW ning ülesehitus on alati olnud üks, 1 soendus, 3 lendstardist kiiret ja 1 jahutusring. Järgmine aasta tõenäoliselt kaalume kiirete ringide arvu tõstmist aga see eeldab võrdsete korraga rajalolekut.
10.10.2006 at 17:57
tqhq.ee foorum : Vaba teema : Margiklubide rapla ajavõtusüsteemid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2025. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.