register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Üritused : Uunikute Talveralli 2007  
Poster Message
margus61
Uunikute Talveralli 2007
Juba rabatakse stardikohti.

Muu jutt.
02.02.2007 at 16:10
Martin460
Uunikute Talveralli 2007
Kui keegi tahab kaardilugejana minu Pontiac-is kaasa sõita siis on 1 koht vaba.
Edit: Kaardilugeja leitud.

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
02.02.2007 at 18:47 1 edit. Last edited 03.02.2007 at 14:15 by Martin460
PlyVal64
Uunikute Talveralli 2007
Paar USA-rauda on siis seekord stardis lisaks juba klassikuks saanud tartlaste punt, kord Caddyga, siis Buickiga, nüüd jälle Caddyga. Lisaks TamGarage tiim kas ühe või kahe "kastikaga", Mikk diisel-Scottsdalega, Martin460 oma pisikese Sunbirdiga, Badass 1960 aasta Jeebiga. Misasja Dad'i 1940 aasta Willys endast kujutab, las vana üllatab. Paar kohta on veel vabad, kui mõni tahab oma vana rauaga talve nautida.
14.02.2007 at 00:18
max000
Uunikute Talveralli 2007
Ega kusagil kiiruskatsete täpseid asukohti pole?

____________________________
For WEEKENDS and daily: GMC Vandura 1999
For DRIFTING: BMW M3 93/98a.
For Offroad&Fishing: Lada Niva
17.02.2007 at 00:13
anryo
  
Uunikute Talveralli 2007
Viimases Autolehes oli kiirülevaade kohtadest, kus pealtvaatajad võiksid koguneda. Suhteliselt lühidalt juttu küll.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
17.02.2007 at 00:17
Vanaisa
  
Moderator
Uunikute Talveralli 2007
Tulge jah kaasa elama ;)
17.02.2007 at 00:20
wax
 
Uunikute Talveralli 2007
LK-2 Ravila pildid. http://wax.pri.ee/UT2007/ :)
18.02.2007 at 16:07
DevilDeVille
  
Uunikute Talveralli 2007
Kuna sedapuhku jäi asi tiba hiliseks, siis kiigates järgmisesse aastasse otsiks kompanjone spetsiaalselt talveralliks mõeldud apastraadi soetamiseks (kopikas, mark I, vana agoonia või päravedune kaatet...)

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
18.02.2007 at 17:22
Jansa
Uunikute Talveralli 2007
quote:
DevilDeVille:(kopikas, mark I, vana agoonia või päravedune kaatet...)
õnneks on sul aasta jagu aega silmaringi laiendada .)
mõtete suunamiseks üks mk1 cortina.
18.02.2007 at 19:48
Martin460
Uunikute Talveralli 2007
Aga siis Auhinnatud kohad:

Absoluut ehk kehakultuurlased (tulemused registreerija järgi, juhte tihtipeale ei tea)
I Roolivelled, AZLK
II Veiko Vilu, Toyota
III Tanel Talve, Iz-Jupiter
IV Haarald&Haarald, M-B 190D

Matkajad
I Margus Kristjuhan, VW K70
II Fantomas, Citroen
III Nõmmik, Volga
IV Mikk Jaaska, Chevrolet

Kergejõuvankrid
I Roolivelled, AZLK
II Margus "Carrec" Künnap, IZ 412
III Margus Lamberg, Volvo C303
IV Veiko Vilu, Toyota

Raskevankrid ja bussid
I Väino Karu, Latvija
II Korvimees&Taavi, Hanomag-Henchel
III Mikk Jaaska, Chevrolet
IV Tuve&sõbrad, Janu Juku

Tsiklid
I Raivet Aru, Dnepr
II Tanel Talve, Iz-Jupiter
III Andreas Priimägi, K-650
IV Madis "Metalliotsija" Kolga, K-750

Naised
Kaire Kivari, Volga

Cabriod
Hart Jürine ,Fiat

Fair Play
DAD, Urood. AKP'de 2 ja 3 vahel koolnud Transiti ja suuna-sihitajuta sinise korvi meeskonna vedamise eest.

Stiilseim meeskond
Allan Kaasik ehk Nunnad Hoos, Lada

Ilusaim USA-raud
Martin Vuks, Pontiac

Enno Piibelehe rändauhind, vanim lõpetanud auto
DAD, Urood ehk Willys 1940.

Märt KAru rändauhind, parim Nõukogude tehnikas tulemus
Roolivelled, AZLK

Oma üllatuseks avastasin oma auto ilusaima usa-ka auhinna vääriliseks.Enda arvates oleks võinud enne mind panna julgelt Miku kastika ja Tam Garage El Camino aga...kui ise liikled iga päev oma masinaga linna vahel siis võibolla tõesti ei pane tähele , et kui ilus ta võib olla:)Ehk aitas asjale kaasa ka TQHQ logo tagaklaasil.Kõik alustanud USA-kad ka lõpetasid nagu ma nägin.
Kahjuks ei olnud meie meeskonnal jõudu jääda auhinnagaalale,sellele vaatamata vinge üritus ja tänud korraldajatele.

____________________________
Plymouth Roadrunner 440 SixPack FB-s grupp: Kroomimine
Chrysler 300C 2007
19.02.2007 at 13:00 2 edits. Last edited 19.02.2007 at 13:06 by Martin460
tweety
 
Uunikute Talveralli 2007
Mõned pildid minupoolt ka -> siin.
19.02.2007 at 16:05
cyber
Uunikute Talveralli 2007
quote:
Martin460: Aga siis Auhinnatud kohad:
Absoluut ehk kehakultuurlased (tulemused registreerija järgi, juhte tihtipeale ei tea)
I Roolivelled, AZLK
II Veiko Vilu, Toyota
III Tanel Talve, Iz-Jupiter
IV Haarald&Haarald, M-B 190D
...
Tsiklid
I Raivet Aru, Dnepr
II Tanel Talve, Iz-Jupiter
III Andreas Priimägi, K-650
IV Madis "Metalliotsija" Kolga, K-750

Kuidas tsiklite arvestuse esikoht absoluuti ei mahtunud, kui tsiklite teine koht sinna siiski mahtus?
19.02.2007 at 19:50
PlyVal64
Uunikute Talveralli 2007
quote:
Jansa:
quote:
DevilDeVille:(kopikas, mark I, vana agoonia või päravedune kaatet...)
õnneks on sul aasta jagu aega silmaringi laiendada .)
mõtete suunamiseks üks mk1 cortina.
See on juba tõsine auto!!! Just Discovery pealt tulnud saates Car Reborn valis nende testisõitja selle parimaks sportklassikuks, edestades selliseid masinaid, nagu Austin-Healey, Triumph TR3, Lotus Elan jne. 16K krooni on kommiraha, koos siia toomisega 20K. See on Cortina klassik, millega pole häbi mistahes sõidul nina joonele ajada.
20.02.2007 at 18:57
tfr
 
Uunikute Talveralli 2007
quote:
cyber: Kuidas tsiklite arvestuse esikoht absoluuti ei mahtunud, kui tsiklite teine koht sinna siiski mahtus?

See "absoluutarvestus" ei ole vist tegelikult päris õige termin - see oli paarisrajal eliminaatorina sõidetud nn superfinaal, kuhu pääsesid 16 ristsõna õigesti lahendanud tiimi (ja matkajate arvestusse 8, kes ei olnud osanud ühele pähkliks osutunud küsimusele vastata).

Kergjõuvankrite/raskejõuvankrite/tsiklite arvestus oli see, mida peeti raja läbimise, AKP-de ja LK-de läbimise arvestuse põhjal.
20.02.2007 at 19:01
90Deville
 
Uunikute Talveralli 2007
quote:
PlyVal64:
quote:
Jansa:
quote:
DevilDeVille:(kopikas, mark I, vana agoonia või päravedune kaatet...)
õnneks on sul aasta jagu aega silmaringi laiendada .)
mõtete suunamiseks üks mk1 cortina.
See on juba tõsine auto!!! Just Discovery pealt tulnud saates Car Reborn valis nende testisõitja selle parimaks sportklassikuks, edestades selliseid masinaid, nagu Austin-Healey, Triumph TR3, Lotus Elan jne. 16K krooni on kommiraha, koos siia toomisega 20K. See on Cortina klassik, millega pole häbi mistahes sõidul nina joonele ajada.


Car is Rebornis oli auto nimeks Lotus Cortina.On seal midagi vahet?
20.02.2007 at 21:19
Jansa
Uunikute Talveralli 2007
quote:
90Deville:


Car is Rebornis oli auto nimeks Lotus Cortina.On seal midagi vahet?
veits on ikka vahet- http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=86
aga see konkreetne rootsi oma on nagunii ümber tehtud juba (pinto ja viiekäiguline ja vist uus weber ja puha).
Poleks kahju lumehange lasta ega roostetäppe leida :)
20.02.2007 at 21:37
PlyVal64
Uunikute Talveralli 2007
quote:
Jansa:
quote:
90Deville: Car is Rebornis oli auto nimeks Lotus Cortina.On seal midagi vahet?
veits on ikka vahet- http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=86
aga see konkreetne rootsi oma on nagunii ümber tehtud juba (pinto ja viiekäiguline ja vist uus weber ja puha).
Poleks kahju lumehange lasta ega roostetäppe leida :)
Iseenesest ei olegi sellel Rootsi isendil ja päris originaal Lotus-Cortinal nii suurt vahet. Lotusel oli 1500 cm3 Kenti plokil mootor aga twin-cam kaas peal. Häälestatud paremini aga muidu oli ikka sama Cortina. Hobuseid oli 105 ja need tulid 6500 rpm juures. Täissünkroonne Lotus Elani kast oli nõrk ja kulumaterjal. Samamoodi oli nõrk tagasild. Seega selline paras pain in ass auto ag kindlasti elamust pakkuv jõuvanker.
Niipalju, kui ma olen kohanud veebiavarustel rallisõidus kasutatavaid Cortinasid, siis enamus neist on ehitatud ümber just uuemale Fordi tehnikale, mis annab kunagise Lotusega sama tulemuse. Lotus Cortina on puhas friikide auto, mida kas kogutakse või siis Historicut sõidetakse. No ja õigete Lotuste hinnaklass on ka vastav: 40-50K naela! See Rootsis pakutav on aga reaalselt sõita tahtvate tegelaste auto. Umbes sama, nagu Rustangi või Toxi Escortid. Toxi oma siis selletalvine ehitus, punane Marlboro rallikas.
Muidugi, kui tahta originaalse USA-rauast ralliautoga tegeleda, siis kolm kuulsaimat nende hulgas on Ford Falcon Sprint 260CID Cobra, Ply Valiant (täpselt minu isend, kõik mootorid 170-273 oli tehaseautodel kasutusel) ja ka 66'Barracuda 273. Veidi vähem edukas oli Nova II. Midagi sellist või see isend on samuti värvilt juba sobiv:D aga oluliselt kallim. Odavaim on kindlasti Valiant sest Barra hinnad lähevd isegi romudel 100K juurde. Aga kui on huvi tõsisem näiteks vahepeal ka niisama ohutult jäärada sõita või miks ka mitte E2 liigas trallitada, siis 15K seki eest võid kohe kaks puuriga Simcat soetada. Teine kere sobiks kenasti dragile:D Või siis väga tegija tagaveolise Ascona 35K eest koju veeretada.
Ehk pika jutu lühike mõte on see, et kui on tahtmist, siis Rootsi on täiesti sobiva hinnaga huvitavaid autosid täis, millel on ka mingi reaalne väärtus. Reaalselt võiks Talverallidel rohkem näha sedasorti masinaid, need Ladad ja Mossed hakkavad vaikselt ära tüütama. Muidugi võiks rohkem olla ka USA-rauda, seda on ometi siia viimastel aegadel toodud. Mis viimast sõitu puudutab, siis täpselt samasuguse punase Fiat Spideri eest küsivad swenssonid 80K seki aga meil juba toovad mehed sarnase äsjasoetatud auto rallirajale...
21.02.2007 at 00:52 3 edits. Last edited 21.02.2007 at 02:48 by PlyVal64
tqhq.ee foorum : Üritused : Uunikute Talveralli 2007  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.