register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Turvapuur   1 2  
Poster Message
hunt
 
Turvapuur
Olemas põhimõtteline skeem ja netist väljaprinditud pildid. Samuti tehnilised nõuded. Käidud paaris kohas elu uurimas ka.
Kaasa arvatud ES Tuning, kus väidetavalt 45 mm toru painutamine vähe üle tehniliste võimaluste käib.

Oskab keegi äkki mõne pädeva tegelase soovitada ?

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
15.05.2007 at 10:27
505
  
Turvapuur
Mul ka sama mure, et tahaks puuri autosse lasta panna...
On kellegil ideid või soovitusi?
15.05.2007 at 10:39
Peeter82
 
Turvapuur
Steelmet Oü Keilas.
Tegi ka kiire Camaro puuri, on teinud erinevaid rallikaid.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
15.05.2007 at 15:57
reimo
Turvapuur
Siin ka üks kontakt:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=3246


____________________________
Grand Cherokee ´93 - müüdud
Grand Cherokee ´12
15.05.2007 at 17:08
kasp
Turvapuur
olen kuulnud et paljud rallimehed käivad kuskil noarootsi lähedal puure sisse laskmas panemas. ehk PlyVal teab kus täpsemalt, ta selle kandi mees.
15.05.2007 at 18:50
hunt
 
Turvapuur
quote:
kasp: olen kuulnud et paljud rallimehed käivad kuskil noarootsi lähedal puure sisse laskmas panemas. ehk PlyVal teab kus täpsemalt, ta selle kandi mees.

See ongi see Reimo poolt pakutud kontakt


____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
15.05.2007 at 19:42
kasp
Turvapuur
olgu, andeks.
15.05.2007 at 21:11
Hylas
Turvapuur
ES-tuningu hetke tehnilised võimalused on jah 38 ja 42mm , terve puuri saaks teha, aga ainult turvakaart mitte :)
15.05.2007 at 21:41
hunt
 
Turvapuur
quote:
kasp: olgu, andeks.
Vastupidi - tänud, Kasp, pakkumast

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
15.05.2007 at 21:44
PlyVal64
Turvapuur
Jup, sihtmärgiks mede valla uus veski aka pukktuulik:D Jeekimid pesitsevad Sutlepas.
15.05.2007 at 00:22
hunt
 
Turvapuur
Täna läks siis turvapuuri ehituseks !

Käed sai löödud sellise vennaga, nagu Herman. Asub Viimsis, kui kellelgi veel vaja, siis tel. 56455281.
Ta neid puure ralli- ja ringraja autodele ikke enne ka peris mitmeid(kümneid) ehitanud ....

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
21.05.2007 at 16:42
jaak
 
Turvapuur
Hoian pöialt, et hea saaks/jääb. Lingenfelterist muidu kahju...
21.05.2007 at 19:05 1 edit. Last edited 21.05.2007 at 19:43 by jaak
Fog
 
Turvapuur
Tõstan vana teema üles.

Kuna eestis küsitakse puuri eest masule mittekohast raha(16-25 praegused pakkumised), siis leidsin netist sellise poolfabrikaadi.
Oskab keegi sellise kohta head/halba rääkida. 4k eeku rannikul + konteineriruumi hind pole eriti hull imo.
Väga hea keevitaja on mul olemas kes selle kokku siristaks.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
07.08.2009 at 14:49
Jesper
 
Turvapuur
Olles põgusalt uurinud, mida ühe puuri ehitamine endast reaalselt kujutab, ei tundu 16k just eriti suure summana kui aus olla, ja miks peakski puuriehitaja "masule vastava" hinna tegema? Kui muidugi keevitaja töö sulle mingil põhjusel tasuta on, siis on teine lugu ja võib-olla on tellimisel pointi. Kui sa pead keevitajale maksma, siis arvesta mingi nädal või nii rahulikult ära korralikult tehes, torude painutamine on iseenesest oskajale lihtne aga igasugu sobitamine ja passitamine (Jegsi manual: All pieces are cut oversize and must be trimmed to fit) võtab kõvasti aega, eriti kui see pole konveieritöö stiilis et "teeme 10 puuri järjest". Peakaarte jalgade alla on vaja korralikud toed ehitada, selle töö raskus varieerub suuresti automargist sõltuvalt, tükid võivad olemas olla aga põhi ei pruugi vanal autol päris tehasekorras olla. Lisaks pole seal komplektis ristide tugevdusi (gussets), ma ei tea kas neid dragis juba nõutakse, muudel aladel hakatakse vaikselt kohustuslikuks tegema. Turvavööd ja iste tuleb ka kuhugi kinnitada, jne jne.


____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.08.2009 at 15:32
Peeter82
 
Turvapuur
Soodsaim on vast teha nii - lasta Noarootsi meestel torud painutada ja siis ise kokku panna.
Kui ma ei eksi, siis on sul vaja 3tk paindega torusid - kaar ja mööda A-piilarit käivad torud. Ülejäänud on sirged.
Tellida kaar, see paika panna ja siis tellida 2 ülejäänud paindega toru.
Kui keevitaja tööd ei arvesta, siis peaks 5 tonniga lõdvalt hakkama saama. Tükid lõikad ise paika ja sobitad, see pole ülemõistuse asi.

____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
07.08.2009 at 16:28 1 edit. Last edited 07.08.2009 at 16:30 by Peeter82
Olds
  
Turvapuur
Minu auto puuri valmistajaks on - AS Võidusõidutehnika ja olen kindel, et seal on mehed suutelised painutama antud läbimõõduga toru

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
07.08.2009 at 16:32
Fog
 
Turvapuur
quote:
Peeter82: Soodsaim on vast teha nii - lasta Noarootsi meestel torud painutada ja siis ise kokku panna.
Kui ma ei eksi, siis on sul vaja 3tk paindega torusid - kaar ja mööda A-piilarit käivad torud. Ülejäänud on sirged.
Tellida kaar, see paika panna ja siis tellida 2 ülejäänud paindega toru.
Kui keevitaja tööd ei arvesta, siis peaks 5 tonniga lõdvalt hakkama saama. Tükid lõikad ise paika ja sobitad, see pole ülemõistuse asi.

Leidsin vahepeal ühe ~12 suurusjärku tegija, ning see juba hakkab looma. Kui sealt veel mõne kopika annab kokku hoida, siis on ise mittetegemise piir käes.

P.S. turvapuuriga seonduvalt: FIA uues raamatus on teatud tingimustel lubatud sõita kuni 10.00-ni ainult kaarega:)

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
07.08.2009 at 16:37
Jesper
 
Turvapuur
Ilmselt 12k eest saad sa kõige lihtsama puuri mis üldse võimalik, aga samas kui keevitaja olemas ja nagunii auto põhjalik ümberehitus käsil, siis kõikvõimalikud vajalikud lisatorud ja tugevdused võid kasvõi ise relakaga mõõtu viilida ja lasta keevitajal kinni panna. Peeter82-l on laias laastus õigus, paindega torusid on olenevalt stiilist kas 2 või 3, ülejäänud on üldjuhul sirged. Kuid ma ei tea kui palju Fieros pearuumi on ja kui pikk sa ise oled, minu foorumi temaatikaga mitte haakuvasse autosse ei mahtunud ma alguses ka ilma puurita normaalselt sisse, mille tõttu tuli ka katuseristi torud paindega teha. Ja ukseava tagumise ülemise nurga toru jäi ikka natuke liiga lähedale. Ja põhja tuli istmekinnituse juurest suure haamriga kustomeerida :) Ma ei tea dragi reegleid aga rinkal peab pea läheduses oleva toru peal olema spets 5cm paks vahtplastist pehmendus, ehk siis jämedalt võttes palja pea ja palja toruga 15cm vahest pea ja toru vahel jääb kiivri ja pehmendusega järgi 3-4 cm, mis on juba suht vähe. Ühesõnaga see on selline paras rätsepatöö ja sättimine, hea kui sul oleks juba iste olemas ja enne lõplikku kinni keevitamist saaksid korra sisse istuda ja kontrollida, kas kõik on ok.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
07.08.2009 at 22:12 1 edit. Last edited 07.08.2009 at 22:23 by Jesper
Vanaisa
  
Moderator
Turvapuur
lahmin ehk huupi, aga antud majanduse seisus peaks hinnad suht tarbijasõbralikud olema....
Ja kõik otid, kes teevad turvapuure alates 18 000, võib minu mobiilile suunata :kill
07.08.2009 at 02:23
Jesper
 
Turvapuur
Ah tead, turvapuuri tellimine on umbes sama teema nagu näiteks operatsiooni tellimine, sa tegelt ei taha saada endale kirurgi kellega enne diili tegemist on viimse veretilgani hinna üle kaubeldud ;)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.08.2009 at 03:49
vvt
  
Turvapuur
Ja sinu arust on esimese küsitud summa letti löömine kohe automaatselt kvaliteedi garantii?

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
10.08.2009 at 16:39
hunt
 
Turvapuur
quote:
hunt: Täna läks siis turvapuuri ehituseks !

Käed sai löödud sellise vennaga, nagu Herman. Asub Viimsis, kui kellelgi veel vaja, siis tel. 56455281.
Ta neid puure ralli- ja ringraja autodele ikke enne ka peris mitmeid(kümneid) ehitanud ....

Fog, enne kui otsustad - räägi selle Hermaniga kah läbi.
Ta ikke neid enne ja pärast teinud ja hind sai vanasti ka õige.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
11.08.2009 at 15:28
Fog
 
Turvapuur
quote:
hunt:Fog, enne kui otsustad - räägi selle Hermaniga kah läbi.
Ta ikke neid enne ja pärast teinud ja hind sai vanasti ka õige.
Ka talle helistasin, tema hind oli kõige utoopilisem.


____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
11.08.2009 at 16:31
incognito
 
Turvapuur
Selline võhiklik küsimus, kas enamik plaanib/teeb endale tava teras torudest puuri või keegi mõtleb ka CroMo torude peale. Kui CroMo siis kas seda üldse mõistlikult meie maal leidubki?
11.08.2009 at 19:33 1 edit. Last edited 12.08.2009 at 21:29 by incognito
hunt
 
Turvapuur
ES-tuning teeb, aga see toru, mida nad keeravad mäletamist mööda 3 mm liiga pisike meie dragi kohtunikuhärrade jaoks.
Kurvisõiduks kõva küll.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
12.08.2009 at 22:36
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Turvapuur   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.