register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine   1 2  
Poster Message
Madman
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Vaatasin et üks samasugune vana teema oli lukus aga ega sealt väga targemaks ka ei saanud.

Põhimõtteliselt on vaja kapotialust jahedamaks saada. Fierol on kogu väljalaske torustik seal puntras koos ja lisaks ei ole radikat ka mille ventilaator midagi jahutaks.

Keraamiline kate tundub selline kahtlane, teip vähemalt müüjate jutu põhjal ca 60% võtab temperatuuri maha. Kas need teibid on kõik ühesugused või on mingi oluline vahe ka? Kollektorid on 304 roostevaba terasest.

Veel: kuskohast hea hinnaga teipi saada on? Vaja on veel salongi seinale soojusisolatsioonimatti, kas selleks sobib mingi suvaline sauna kerise kaitse või on eraldi autole olemas?

Kas teibile midagi peale ka määritakse?

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
11.08.2007 at 20:56 2 edits. Last edited 24.08.2007 at 20:32 by Madman
LaSa
 
Moderator
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
Madman: Keraamiline kate tundub selline kahtlane...
Mis ta siis kahtlaseks muudab?
11.08.2007 at 21:37
Madman
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
LaSa:
quote:
Madman: Keraamiline kate tundub selline kahtlane...
Mis ta siis kahtlaseks muudab?


Mitte mis vaid kes :) Peep
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2604&spid=22361#22361

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
11.08.2007 at 21:43
Martin77
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Soovitan uurida http://www.rallyshop.ee/. Ise sain sealt abi.
13.08.2007 at 23:08
minimum
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Teipida võid ainult roostevaba peale. Tavaline torustik kaob kapoti alt ~2 talvega.

____________________________
-
14.08.2007 at 06:49
Hylas
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Siin ka suur valik teipe ja lahendusi kohapeal olemas, kaasaarvatud ka liimiga matte mis kapotile või tulemüürile paigaldada
14.08.2007 at 07:14
Madman
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
Hylas: Siin ka suur valik teipe ja lahendusi kohapeal olemas, kaasaarvatud ka liimiga matte mis kapotile või tulemüürile paigaldada


Sain sealt liimiga mati kätte, 2000 kraadi kannatab, ehk ei aja salongi siis väga kuumaks.

Muide leidsin Salome'st aerosoolis keraamika mida võib pidurisadulatele ja isegi kollektorile kanda. Väidetav temperatuuritaluvus 1600 kraadi. Maksis ainult 72 eeki pudel. Kollektorid teibin ära aga summuti püti teen sellega üle, vaatab kui hästi peal püsib. Originaal kuumakindel värv on ammu läinud.
Kuumemat kraami katmiseks ei ole kusagil näinud, isegi Kemifloras ei osatud peale 600 kraadise ahjuvärvi midagi pakkuda.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
17.08.2007 at 10:26
vvt
  
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
72 krooni aerosool ja 1600 kraadi...hmm võib-olla tõesti, aga isiklikult tundub selline tootja claim :bs

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.08.2007 at 15:23 1 edit. Last edited 17.08.2007 at 15:23 by vvt
Fog
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
See on vist see asi

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
17.08.2007 at 15:26
Madman
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
Fog: See on vist see asi

Seesama asi jah ainult raha taheti vähem

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
17.08.2007 at 15:29
Lembit
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
Madman:
quote:
Fog: See on vist see asi

Seesama asi jah ainult raha taheti vähem
Ja mis mõte on summuti püti kuumuskindla MÄÄRDEGA ületegemisel?
17.08.2007 at 15:48
Maik
  
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Kirjas ju,et testimiseks.

Samas pütt ei lähe eladeski nii kuumaks kui kolle mootori ligildalt nii,et reaalselt see katse õiget tulemust ei anna.

____________________________
2011 Chevrolet Camaro 2SS/RS
17.08.2007 at 16:02
Lembit
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Nojah, aga mida testitakse?
Kui teema algas kapotialuse jahedamaks saamisest, siis kuidasmoodi aitab sellele kaasa summutipüti kuumakindla tavotiga kokkumäkerdamine?
Mingi muu kaval eesmärk?
17.08.2007 at 18:20
vvt
  
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Tsiteerides kasutusjuhendit:

Väga vastupidav metallivaba keraamilisi mikroosakesi sisaldav aerosool. Eemaldab püsivalt kriuksumise ja vingumise ning kaitseb korrosiooni eest. Soolvee-, happe- ja leelisekindel. Võib kasutada äärmusliku kliima ja kõrgete temperatuuride korral (-40 kuni +1600 kraadi). Enne kasutamist tugevalt raputada. Eemaldage töödeldavatelt osadelt niiskus, mustus ja rasv. Pihustage ühtlaselt ja laske lenduda. Mitte pihustada hõõrdepindadele! Keraamilise määrde kasutuskohad: ABS pidurisüsteemid; katalüsaatorite lambda andurid

Jutust paistab välja, et tegemist millegi copper-spray taolisega, ainult et vingem? Oled sa kindel, et see rämedalt tossama ei hakka seal kollektori peal? Et seal sisalduv keraamiline pudi 1600 kraadi kannatab, on ilmselt tõsi (keraamika kannatab kõrgemat temperatuuri kui metall), aga vat sellele määrdele peab balloonist välja lendamiseks miski vajaliku voolavuse-kleepuvuse andma ja see on ilmselt tavaline õlilaadne ollus, mis teps mitte 1600 kraadi ei kannata.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
17.08.2007 at 19:27
Fog
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Ma pakun et asja mõte on kollektorite roostekaitse teibi all näituseks. Kuigi tõesti kahtlane et mingi tavott niipalju kuuma kannatab.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
17.08.2007 at 20:38
Madman
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Asja lähemalt uurides tuleb välja jah et ta nagu rohkem määrdeks mõeldud on. Pudeli pealt kiiruga lugesin välja "keraamika ja kuumakindel", eks peab enne katsetama kusagil. Millegagi on vaja 2 summuti pütti siiski üle võõbata lisaks muudele väljalaske töödele.
Teen katse ära, toru peale katta ja pärast gaasiga punaseks, kui ta värvina ära kuivab sinna peale siis mulle sobib.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
17.08.2007 at 22:23
viplala
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
minimum: Teipida võid ainult roostevaba peale. Tavaline torustik kaob kapoti alt ~2 talvega.

Kui talvel ei liigu autoga ja seisab soojas, kas siis roostetab ka läbi või ei kannata üldse tava metallile kanda?
17.08.2007 at 00:06
rustang
  
Moderator
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Mul on 1mm seinapaksuseg torukollektor teibitud ja siiani pole läbi roostetanud, 2 suve juba sõitnud.
18.08.2007 at 08:05
vvt
  
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
Fog: Ma pakun et asja mõte on kollektorite roostekaitse teibi all näituseks. Kuigi tõesti kahtlane et mingi tavott niipalju kuuma kannatab.

See mögin on ilmselt asja eest sumpa ja kollektori monteerimisel - üksteise sisse käivad liited, poldid-mutrid jne. Tavaline vaskpasta kärssab seal kohe maha (lubatakse mingi paarsada kraadi).

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
19.08.2007 at 10:19
13piisab
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
Lembit: Nojah, aga mida testitakse?
Kui teema algas kapotialuse jahedamaks saamisest, siis kuidasmoodi aitab sellele kaasa summutipüti kuumakindla tavotiga kokkumäkerdamine?
summutipüti ülaltpoolt kokkumäksimine pole teps mitte halb idee - näiteks kui kasutada "doonorina" keret, millel ette nähtud lahja tehnika ning püttide kohal pole eraldi plekke kuuma peegeldamas, läheb kardaanitunnelis kole kuumaks. Eriti veel, kui pütid oma liigse suuruse tõttu põhjast vaid sentimeetri-kahe kaugusele jäävad. Tõsi - kütmise miinuspool väljendub vaid põhjamastiksi krimpsutõmbamises - kuid kes teab, millal plekk nii soojaks köetakse, et salongipoolne müraisolatsioon (kuhu nt mul on ühel masinal ohtralt porolooni lisatud) otsustab tuld võtta. Parem karta, kui kahetseda :)

Teet,
põhjamastiksit kütnud küll...

____________________________
vanem on parem
24.08.2007 at 19:02
Lembit
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
quote:
13piisab:
quote:
Lembit: Nojah, aga mida testitakse?
Kui teema algas kapotialuse jahedamaks saamisest, siis kuidasmoodi aitab sellele kaasa summutipüti kuumakindla tavotiga kokkumäkerdamine?
summutipüti ülaltpoolt kokkumäksimine pole teps mitte halb idee
Jah. Soojusisolatsioonimaterjaliga kokkumätsimine võib tõesti abiks olla. Aga kuidas või mille vastu selles situatsioonis kuumakindel TAVOTT aitaks? Kas sellel on siis lisaks poltliidete kokkupõlemist vähendavate komponentidele ka mingeid märkimisvääse soojusisolaatorina toimivaid komponente?
24.08.2007 at 19:16
Madman
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Nonii katsetasin täna selle mögina ära. Nagu arvata oli ei sobi ta mitte värvi asendajaks aga ongi määre. Aga kuumakindel on ta küll, peale pihustades jääb selline hapukoore taoline valge mass mis ära ei kuiva. Gaasiga sai metallitükk tulipunaseks aetud ja see mögin ei teinud teist nägugi, täpselt samasugune oli ja näpu vahel sama libe kui alguses, isegi värvi ei muutnud kuidagi, kinni ka ei põlenud. Tavalise veevooliku all tuli ilusti maha ja haljas plekk jäi alles.


Niiet jääb ikkagi küsimus millise ainega summuti pütti üle värvida? Ega muud häda ei olegi kui et lihtsalt ilusam oleks ja ehk peab kauem vastu ka kui rooste edasi ei näri.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
24.08.2007 at 20:31
epsum
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Kunagi müüsid miskid pädevamad autokeemiatootjad(CRC kui mälu mind ei peta) purkides tsinki mis just võiks sinu summuti värvimiseks sobida? Äkki on siiamaani kaubandusvõrgus saadaval? Eeldus peaks olema, et summuti ikka täiesti korrosioonivaba oleks, kui teda piisavalt peale pihustada, äkki jääb pidama?
24.08.2007 at 23:21
Madman
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
Leidsin värvipoest Tikkurila kuumakindlat värvi. Sildi järgi kannatab kuni raua hõõgumiseni temperatuuri. Põhim. sama värv mis vene ajal oli alumiiniumpulbriga.

____________________________
Pontiac Fiero SE 3.4 V6 '85
27.08.2007 at 21:05
voy
 
Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine
...üks variantidest http://www.roadmachine.fi/techline.html
11.09.2007 at 22:57
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Torukollektorite teipimine Vol 2, summuti värvimine   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.