register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : OBD1 scannimise võimalused eestis  
Poster Message
Fog
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Ter.

Probleem naasugune, et 1994 obd1 mootoril puudub test terminal pistikus, mis võimaldaks seda massiga ühendades koode lugeda. Vaja oleks skännerit(8192bps mitte 160) ja/või skänneriga indiviidi. Kohale tulla ei saa, kuna enne kui mootori korralikult tööle saab võib ülevaatusest vaid unistada.

Tähh.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
16.08.2007 at 00:15
antennimees
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Mul on selline olemas.

____________________________
'05 Chevrolet SSR & '03 Cadillac Escalade EXT
17.08.2007 at 07:51
ROKIPEER
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Sai omale selline asjandus ära tellitud, pole veel kohale jõudnud aga uuriks
pulli pärast kas keegi sellist kasutanud ka on, kuidas toimib?
Tahaks ennast paremini kurssi viia mis sõidu ajal kapoti all toimub ;)

ALDL (GM OBD1) Cable with 12 pin Connector USB

Ja siin ka mingid softid, mida nagu kasutada jne. Äkki keegi hästi kodus antud teemaga?
18.12.2007 at 22:22
Fog
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Ma olen kasutanud WinALDL-i ja EFILive-t.
Esimene neist tönkas ainult 160bps variandis, kuid fiero oem ecm-i luges korralikult.
Teist ma käima ei suutnud saada. Definition file oli õige, baidijada jooksis aga timinguid paika ei suutnud säädida. Ilmselt oli probleemiks usb->com adapter mis ei vastanud 100% 16550 UART "standardile".

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
19.12.2007 at 11:18
13piisab
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
nagu aru sain, siis Fiero puhul pole asi enam aktiivne. Aga kui kehtib loogika, et ühed oopelid need GM tooted kõik, siis mõnda aega tagasi jäi silma sellise vidina pakkumine:
Opel-Tech2
oopli puhul kattub testri-vajaduse aasta aastaga, mil Motronic asendus Simteciga: alates 1994

____________________________
vanem on parem
22.12.2007 at 13:03 1 edit. Last edited 22.12.2007 at 13:04 by 13piisab
ROKIPEER
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Tark soolikas ka lõpuks kohal ja ka kiired testid tehtud, siinkohal tänud Fog! ;)
Igati lahe vidin ja eks nüüd läheb täpsemaks testimiseks ja enda harimiseks.
Kui autol on armatuuris ainult paar pirni, valetav spido ja bensu näidik siis
sellega oli lausa lust proovisõit teha, kõik temperatuurid, laadimised, rpm jne
oli ilusti läpaka ekraanil olemas.
Pull oli see et läpakal spido ei valetanudki.
14.01.2008 at 17:10
vasja
  
OBD1 scannimise võimalused eestis
Kust ma Dodge bussile säärast kaablit leiaks?

____________________________
Dodge Ram Wagon B250 5.2L V8 - pikemateks sõitudeks ja nautimiseks
Opel Omega 2.5L V6 - lühemateks sõitudeks ja seenelkäimiseks

14.01.2008 at 17:45
ROKIPEER
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Panen listi ka masinatest mida winaldl softiga skännida õnnestub:


Supported ECM types
===================
WinALDL Selection
Supported Vehicles
Comment
------------------------------------------------------
1227747, 1228062
1986-88 4.3 TBI 'Z' LB4
1987-88 5.0 TBI 'H' L03 TRUCKS
1987-88 5.7 TBI 'K' L05 TRUCKS
MW2 uses "Idle Flag" and "High Bat Voltage"
MWAF1 uses "Clear Flood Flag"

1986-91 2.8 TBI 'R' LL2 TRUCKS
1989 3.1 TBI 'D' LG6 TRUCKS
1992-93 2.8 TBI 'R' LL2 S TRUCK
1988 4.3 TBI 'Z' LB4 CARS
MW2 uses "Cool Flag" and "High Bat Voltage"
MWAF1 uses "Not Closed Loop"

1989 4.3 TBI 'Z' LB4 TRUCKS
1990-01 4.3 TBI 'Z' LB4 S/T TRUCKS w/auto TRANS
1990 4.3 TBI 'Z' LB4 C/K/G/M/L/R/V TRUCKS
1990 4.3 TBI 'B' LU2 TRUCKS
1989-90 5.0 TBI 'H' L03 TRUCKS
1989 5.7 TBI 'K' L05 TRUCKS
1990 5.7 TBI 'K' L05 TRUCKS LIGHT DUTY EMISSIONS
1989 6.0 TBI 'P' LS0 TRUCKS
1989 7.4 TBI 'N' L19 TRUCKS
1990-91 7.4 TBI 'N' L19 TRUCKS LIGHT DUTY EMISSIONS
MW2 uses "Idle Flag" and "1st Time Idle Flag"
MWAF1 uses "Clear Flood Flag"

1989-90 4.3 TBI 'Z' LB4 CARS
MW2 uses "Idle Flag" and "High Bat Voltage"
MWAF1 uses "Not Closed Loop"

1227170
1986-88 2.8 V6 MPFI '9' L44

1228746
1988 5.0 V8 TBI LO3
1989-92 5.0 V8 TBI 'E' L03 ('F' body)
1989-90 5.0 V8 TBI 'E' L03 ('B' body)
1989-90 5.7 V8 TBI '7' L05 ('B' body)

1225550, 1225570, 1225610
1982 5.0 V8 CFI '7' LU5
1982 5.7 V8 CFI '8' L83
1982-86 1.8 L4 TBI 'O' LH8
1982-86 2.5 L4 TBI 'R' LR8
1982-86 2.5 L4 TBI 'U' L68
1982-86 2.5 L4 TBI '2' LQ9
1985-86 2.5 L4 TBI 'E' LN8
1983 5.0 V8 CFI 'S' LU5

1227808
VN & VP Holden Commodore

CLCC 1984 truck
CLCC 1984 Truck

CLCC 1984 car, 1985, 1986
CLCC 1984 Car, 1985, 1986

1985 2.8 litre MPI
1985 2.8 litre MPI

1986 2.8 litre MPI
1986 2.8 litre MPI

1226870
1985 5.0 V8 PFI 'F' LB9
1985 5.7 V8 PFI '8' L98

1227165
1986-89 5.0 V8 PFI 'F' LB9
1986-89 5.7 V8 PFI '8' L98

1227148
1986-88 3.8 SFI '3' LG3
1986-91 3.8 SFI '7' LC2
1986-87 3.8 SFI 'B' LG2

1226026
1985 4.3 V6 TBI 'Z' LB4
1985 5.0 V8 CFI '5' LB9
1983-85 5.7 V8 CFI '8' L83

16144288
4.3L TBI (LB4) (VIN=Z) 90 C/K TRUCK
4.3L TBI (LB4) (VIN=Z) 91 S/T TRUCK W/MANUAL TRANSMISSION
4.3L TBI (LB4) (VIN=Z) 91 C,K,G,M,L TRUCK W/MANUAL TRANSMIS
4.3L TBI (LB4) (VIN=Z) 90 M/L/G
4.3L TBI (LB4) (VIN=Z) 90 S/T TRUCK W/MANUAL TRANSMISSION
4.3L TBI (LB4) (VIN=Z) 92 C,K,S,T,M,L,G TRUCK
4.3L TBI (LB4) (VIN=Z) 93 C,K TRUCK
MW2 uses "1st time Idle Flag" and "ESC 43B Ready for PE"
MWAF1 uses "Old High Gear Flag" and "4-3 Downshift for TCC unlock"
MCU2IO uses "AIR Divert" and "AIR Switch"
Sensor uses "FP Switch Voltage" (Fuel Pump)

3.1L TBI (LG6) (VIN=D) 91 U VAN
3.1L TBI (LG6) (VIN=D) 92 U VAN
3.1L TBI (LG6) (VIN=D) 93 U VAN
3.1L TBI (LG6) (VIN=D) 94 1,2,3U VAN
3.1L TBI (LG6) (VIN=D) 95 1,2,3U VAN
MW2 uses "High Bat Voltage" and "ESC 43B Ready for PE"
MWAF1 uses "Old High Gear Flag" and "4-3 Downshift for TCC unlock"
MCU2IO uses "Fan #1", "Fan #2" and "Heated Windshield"
Sensor uses "FP Switch Voltage" (Fuel Pump)

6.0L TBI (LS0) (VIN=P) 91
7.0L TBI (LR0) (VIN=M) 91
6.0L TBI (LS0) (VIN=P) 92 GMT530 TRUCK
7.0L TBI (LR0) (VIN=M) 92 GMT530 TRUCK
6.0L TBI (LS0) (VIN=P) 93 GMT530 TRUCK
7.0L TBI (LR0) (VIN=M) 93 GMT530 TRUCK
6.0L TBI (LS0) (VIN=P) 94 GMT530 TRUCK
7.0L TBI (LR0) (VIN=M) 94 GMT530 TRUCK
6.0L TBI (LS0) (VIN=P) 95 GMT530 TRUCK
7.0L TBI (LR0) (VIN=M) 95 GMT530 TRUCK
MW2 uses "1st time Idle Flag" and "OL Idle Flag"
MWAF1 uses "CL Idle" and "AF Cold Park"
MCU2IO uses "Idle Kicker Switch" and "Idle Kicker Light"
Sensor uses "PS Switch Voltage" (Power Steering)

5.0L TBI L03 VIN=H 92 C,K,G
5.7L TBI L05 VIN=K 92 C,K,G,R,V
5.0L TBI L03 VIN=H 93 C,K
5.7L TBI L05 VIN=K 93 C,K,P
5.0L TBI L03 VIN=H 94 C,K
5.7L TBI L05 VIN=K 94 C,K,P
5.0L TBI L03 VIN=H 95 C,K
5.7L TBI L05 VIN=K 95 C,K,P
5.7L TBI L05 VIN=K 92 CNG COMPRESSED NATURAL GAS G VAN & C/K TRUCK
MW2 uses "1st time Idle Flag" and "OL Idle Flag"
MWAF1 uses "CL Idle" and "AF Cold Park"
MCU2IO uses "AIR Divert" and "AIR Switch"
Sensor uses "FP Switch Voltage" (Fuel Pump)
27.02.2008 at 08:24
corylus
OBD1 scannimise võimalused eestis
Sõber ostis omale "KKL USB diagnostikakaabel" sellisest kohast - http://tehnonet.ee/index.php?c=vag2
Kas Windstarile ka sobib see kaabel?
02.03.2008 at 21:12
Fog
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Nii, tellisin ka endale ikkagi selle OBD2 style OBD1 kaabli ära. (üleminekuversioon aju ja com pordita läpakad :-/ ).
Eks siis pajatab kui kohale jõuab.

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
10.03.2008 at 00:37
henry
OBD1 scannimise võimalused eestis
Tänu Rokipeerule ning Fogile on nüüd minulgi kaabel valmis nikerdatud.
Esimesel nägin töötavat isendit ja Fog oli teoreetiliselt (nõuannetega) abiks.
Kaabel on isetehtud/hästitehtud netist leitud skeemide põhjal
ning koostöö WinALDL softiga toimis.
Proovisin paari veel aga nendega ei võtnud vedu :-(
Loodan, et nädalavahetusel on rohkem mahti mängida.
24.03.2008 at 22:55
kjoll
OBD1 scannimise võimalused eestis
Risustan veidi vana teemat.
Kas kellelgi oleks võimalik 1995 aasta pontiaci veakoode lugeda? Või on jäänud juhe vedelema.

Tallinn ja
Harjumaa


____________________________
Chrysler Stratus Cabriolet 2,5 2000
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,8 1995
28.11.2019 at 11:01
ivoalaska
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Mul üleminek kapis olemas, kui vaja peaks minema

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
28.11.2019 at 11:09
kjoll
OBD1 scannimise võimalused eestis
Kus kaugel see kapp asub?
Tegelikult sai juba hiinast mingi juhtmejupp tellitud, aga sellega ei saanud jutule erinevate universaalsete testritega.

____________________________
Chrysler Stratus Cabriolet 2,5 2000
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,8 1995
28.11.2019 at 11:40
Vanaisa
  
Moderator
OBD1 scannimise võimalused eestis
Mul on ka selline juhe olemas, sai kunagi ise valmis nikerdet hiinamaa juppidest. Kui vaja võin homme autosse kaasa visata.
Või kui häda suur, tuled õhtupoolikul Kose kanti järgi.
28.11.2019 at 12:23 1 edit. Last edited 28.11.2019 at 12:24 by Vanaisa (Moderator)
ivoalaska
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Minu jupp asub madara tänaval ja ma kunagi olen ühte GM masinat sellega vaadanud. Kui huvi, siis tel profiilis.

____________________________
Cadillac SRX 08
Chrysler 300C Touring ex
Oldsmobile Delta 88 Royale 1982(tegemisel)
Buick Electra 86
Ford Mustang 97
Chrysler PT Cruiser enda piinamiseks
28.11.2019 at 13:46
Draal
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
Mis Pontiaci veakoode lugeda vaja on ? OBD1 ei ole nii universaalne kui OBD2 ...


____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500
28.11.2019 at 16:03
max
OBD1 scannimise võimalused eestis
Kirjaklambriga sellel ei saa?
28.11.2019 at 18:23
kjoll
OBD1 scannimise võimalused eestis
ivoalaska käest sain juhtme, homme katsetan.
Pontiac Transsport 3,8 1995
Kirjaklambriga ei saa! Puudub testterminal


____________________________
Chrysler Stratus Cabriolet 2,5 2000
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,8 1995
28.11.2019 at 22:04 1 edit. Last edited 28.11.2019 at 22:11 by kjoll
Draal
 
OBD1 scannimise võimalused eestis
quote:
kjoll: ivoalaska käest sain juhtme, homme katsetan.
Pontiac Transsport 3,8 1995
Kirjaklambriga ei saa! Puudub testterminal


95-96 aasta 3.8 TransSpordid on natuke erilised jah. See kirjaklambriga lühistamine ei tööta. See pistik seal on küll OBD1 aga koodid ise on OBDII tabeli järgi. Ainus tarkvara mis min olen leidnud ja mis suudab neid lugeda on sellel lehel

http://transsport.net/index.php/diagnose-interface (võibolla nüüdseks on mingi parem variant ka aga mõned aastad tagasi kui mul veel TransSport oli siis oli see ainuke) suur miinus on see, et on kindlasti vaja com pordiga arvutit, usb-com üleminekuga ei tööta. Juhtme tegin ise, proovin skeemi kuskilt leida kui sa oma juhet käima ei saa.

____________________________
Pontiac Fiero 2.8
Chevrolet Express 1500
28.11.2019 at 00:09
kjoll
OBD1 scannimise võimalused eestis
ivoalaska juhtmejupist ei olnud kasu, sama kasutu nagu minu hiina juhe.
Ükski tänapäevane diagnoosimis aparatuur jutule ei võtnud!(com porti ei saanud proovida)
Õhtuks jäin risuga tee äärde :(
Õnneks polnud kodust väga kaugel U. 15km, naabrimees sikutas paela otsas koju ää :)

Nüüd läks suur kiire ise mööda

____________________________
Chrysler Stratus Cabriolet 2,5 2000
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,8 1995
29.11.2019 at 00:23
mambr
OBD1 scannimise võimalused eestis
No Tartus saan mina aidata, mul on Actron OBDI ja OBDII otsad kõigile USAkatele olemas. See 3800 TransSport oli mu spetsialiteet, teadsin une pealt ja hääle järgi, mis viga on. Hetkel tegelen põhiliselt Chevy TransSport LA1 ehk uuemate 3400 mootoritega. Muidugi võid helistada, kui nõu vaja selle Pontuga. Neil olid tüüpkohad, kus viga esines ja vblla saan ka telefoni teel näpunäiteid jagada! 95 ja eriti 95-96 "pikendatud" ajuga (ECU) Pontud on kurikuulsad ka ajusurma poolest.

Margus
56 632 532

____________________________
Chevy ja Pontiac Trans Sport minivanide(1990-2005) uued ja kasutatud varuosad ning remont ja hooldus: Tartu Lääne 24A: 56 632 532
13.04.2020 at 22:27
kjoll
OBD1 scannimise võimalused eestis
quote:
mambr: No Tartus saan mina aidata, mul on Actron OBDI ja OBDII otsad kõigile USAkatele olemas. See 3800 TransSport oli mu spetsialiteet, teadsin une pealt ja hääle järgi, mis viga on. Hetkel tegelen põhiliselt Chevy TransSport LA1 ehk uuemate 3400 mootoritega. Muidugi võid helistada, kui nõu vaja selle Pontuga. Neil olid tüüpkohad, kus viga esines ja vblla saan ka telefoni teel näpunäiteid jagada! 95 ja eriti 95-96 "pikendatud" ajuga (ECU) Pontud on kurikuulsad ka ajusurma poolest.

Margus
56 632 532

Tartusse väga asja pole. Õnneks autosid majapidamises 5 ja väga paanikat ei ole. Pontiaciga sai paar nädalat tagasi ehitusmaterjale veetud. Muidu töötab kenasti, aga sujuvalt kiirendades OD lülitumise hetkel viskab mootoritule
põlema ja lülitab kolmanda tagasi.
Üks asi on veider, et kui 3000rpm ja edasi kiirendades, siis loobib vahepeal tahhoka seierit põhja.
Äkki mõni päev lobisemise tuju, eks helistan siis




____________________________
Chrysler Stratus Cabriolet 2,5 2000
Chevrolet Astro 4,3 1990
Pontiac TransSport 3,8 1995
15.04.2020 at 21:37
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : OBD1 scannimise võimalused eestis  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.