register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Holley karburaator  
Poster Message
chevyman
Holley karburaator
Kas kellegil on enam infi Holley karpade kohta. Kuna mul mootor igatsugu lisadest puhtaksroogitud, siis ei leia otstarvet ühele vaakumiotsale, mis tuleb välja esimese kambri bensataseme mõõtmise korgist suht lähedalt. Või võib sinna ka pimeda ette lüüa.
19.03.2002 at 22:08
Erkki
  
Holley karburaator
Sinna võid rahumeeli punni ette lüüa. Sealt võetakse vaakumit mitmesuguste lisaseadmete tarbeks. Jagaja vaakumregulaatori jaoks võetakse vaakum esimese ujukikambri all olevast otsast.
19.03.2002 at 23:45
partel
  
Holley karburaator
Mis asi on jagaja vaakum?
20.03.2002 at 07:19
chevyman
Holley karburaator
To Erkki.
Vaakuumi võtmiseks on hetkel mul sisselaske kollektori peal suur jagaja, kust tuleb ka vaakumkorrektorile.Karpal on igal pool punnid.Kas oleks mõtekam võtta jagaja vaakuum karpalt või pole vahet kust imeb.
20.03.2002 at 08:56
jyrki
Holley karburaator
Vacuum ports in Holley; if I understood correctly you mean the vacuum port that is on the side of the metering block between the fuel bowl and the main body. It's the "ported vacuum source" and it's meant for ginition vacuum advance. It takes vacuum slightly above the throttles, which means that there is practically no vacuum at idle, but at part throttle it's in its biggest and go back to zero at full throttle. I have never used this source for anything; if I have used vacuum advance I have taken it straight from the manifold vacuum which gives you vacuum even at idle ( if the cam proivdes it:) ) . I believe this "ported vacuum source" is for smog reasons; to pass the sniff test the ignition timing must be pretty late; the ported vacuum helps at idle to achieve this. Most, especially later era, engines would benefit from a quicker spark advance. I have usually used about 15-20 degrees initial advance and all the centrifugal advance in already at 2000 rpm; the total depends on the engine but usually between 30 and 40 degrees. And no vacuum advance at all.
20.03.2002 at 09:25
chevyman
Holley karburaator
Thanks, Jyrki!
I will try to do what you said and look what shit happen
20.03.2002 at 10:06
partel
  
Holley karburaator
Nii vähe kui netis on silma hakanud, ei kasuta pea keegi vaakumit, kuna tänaval kisub detoneerima ning muidu üks "tundmatu muutuja" juures. Täisgaasil nagunii vaakumit pole. Racerid tavaliselt isegi lukustavad tsentrifugaali maksimumi ja ei pruugi start retardigi kasutada!
20.03.2002 at 11:19
chevyman
Holley karburaator
Kuna ma kasutan chevit cruisamiseks, siis pole see oluline.Tekkis aga uus küsimus.Tühikäik on ilusti paigas(550-600 RPM), kuid kui teen äkilise paigaltliikumise ja siis pidurduse , kipub mootor vahel väljasurema. Milles võiks asi olla?
21.03.2002 at 12:28
Erkki
  
Holley karburaator
To Pärtel: Mu uus ignition system tuleb ka ilma vaakumita, on ainult tsentrifugaal. Vaakumi otstarve on ainult kütust kokku hoida. Kui aga teemaks on performance & horsepower, siis vaakumregulaator nagu Sa märkisid on tundmatu ja segav faktor.
To Chevyman: Karpa tahab ilmselt timmimist saada...
21.03.2002 at 22:04
T-Bird
 
Holley karburaator
Misugune sull tapselt karp. on ?
mul on HOLLEJ ramatud vQit tulla javadata,
autom.kastiga minul D-peal tuhi kaik 750 rpm.
HOLLEJ on 9 kohti mis on vaja regulerida.
22.03.2002 at 15:23
chevyman
Holley karburaator
To T-bird
Kus neid näha saab!
22.03.2002 at 15:56
T-Bird
 
Holley karburaator
tel.055670438
elan Muugal.
24.03.2002 at 12:21
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Holley karburaator  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.