register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks   1 2  
Poster Message
Tuulepoiss
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Tere

Mida peaks käigukastis vahetama ära minimaalselt et natuke suuremat jõudu 450 hj probleemidetta käigukast edasi vahendaks aastst aastasse. Olena aru saanud et 375 hj peaks kannatama niisama, kuid üle selle enam mitte.

Miks mitte osta mõni muu kast nt 350 või 400 , sellepärast et ka maanteel niisama kulgedes neljandat käiku saaks kasutada ja pöördeid madalal hoida.

Üldisemalt uurin et millised võimalused on stock GTA d mõnesaja lisa hobujõuga varustada ja mida selleks minimaalselt teha oleks vaja TPI 305 cid mootoriga ja th700 kastiga, sellest teemast ka eelpool püstitatud küsimus.



____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
20.10.2007 at 13:22 1 edit. Last edited 20.10.2007 at 13:22 by Tuulepoiss
partel
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
Tuulepoiss: Tere

Mida peaks käigukastis vahetama ära minimaalselt et natuke suuremat jõudu 450 hj probleemidetta käigukast edasi vahendaks aastst aastasse. Olena aru saanud et 375 hj peaks kannatama niisama, kuid üle selle enam mitte.

Miks mitte osta mõni muu kast nt 350 või 400 , sellepärast et ka maanteel niisama kulgedes neljandat käiku saaks kasutada ja pöördeid madalal hoida.

Et kütust kokku hoida? Kui palju tuleb sõita, et kasti korduva kapremondi hind tasa teha?

On olemas selline asi nagu peaülekandearv, mis on alternatiiv neljandale käigule. Erkki ex-El Caminol oli see vist 2.73 ja 90 juures oli 2000 pööret. Linnasõit käis teise käiguga. Arvesta, et TH700 1 käik on 3.06, mis muudab selle nagunii kasutuks kummisuitsetamiseks.

Ehk TH700 on mõttetu.
quote:

Üldisemalt uurin et millised võimalused on stock GTA d mõnesaja lisa hobujõuga varustada ja mida selleks minimaalselt teha oleks vaja TPI 305 cid mootoriga ja th700 kastiga, sellest teemast ka eelpool püstitatud küsimus.

Uus mootor ja kast.


____________________________
_
20.10.2007 at 13:46
Tuulepoiss
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Sõites 95-100 km/h neljas käik on 2000 pöördel, kolmas käik 3000 pöördel 305 mootoriga. Pikka maad nii mööda Eestit sõites 3000 p on nagu tüütuvõitu just müratase. See ei tähenda aga seda et kõrged pöörded ei meeldiks kiirendusel.

Oletan et suurema mootoriga 350/383 peaksid pöörded olema natukene madalamal maanteel.

Korduva Kappremondi vältimiseks tahakski teadjamatega mõtteid vahetada et mida siis saab th700 l vahetada ja teha.


Ülekandearv on hetkel tagasillas 3,27 ja nagu olen aru saanud kiirendamise jaoks soovitatakse vahetust veel kiiremaks 3,42 ; 3,73 jne.

Maanteel sõidu jaoks sobiks ilmselt tõesti alla 3 ülekandearv paremini.

Seega et kui tahan mõlemat teha hobiautoga- nii maanteel sõita kui ka kiirendusvõistlustest osa võtta aegajalt siis kas ei teki vastuolu.
Aeglase tagasillaga on maanteel ok kuid kiirendusel jäävad pöörded madalaks finishis, kiirema tagasillaga on maanteel mürarikas kuid kiirendusel ok.

Lahenduseks oleks hetkel minujaoks th 700 tugevdada. Kui selline lahendus pole tehnilliselt võimalik Eestis teha siis sooviks seda ka teada saada.

____________________________
Trans AM GTA 88 305 cid
Trans AM GTA 88 355 cid+Procharger P-1SC -> D-1SC
Trans AM J.H. 89 565 cid+nos (sold)
Dodge Ram 1500 08 345 cid Hemi 4x4
21.10.2007 at 19:00
tfr
 
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
Tuulepoiss: Sõites 95-100 km/h neljas käik on 2000 pöördel, kolmas käik 3000 pöördel 305 mootoriga. Pikka maad nii mööda Eestit sõites 3000 p on nagu tüütuvõitu just müratase. See ei tähenda aga seda et kõrged pöörded ei meeldiks kiirendusel.

Oletan et suurema mootoriga 350/383 peaksid pöörded olema natukene madalamal maanteel.

Ainult mootorivahetusega ei muutu need pöörded kopikavõrdki - samal kiirusel saab madalamaid pöördeid kas peaülekande vahetuse või kiiremate ülekannetega kastiga. Suurema töömahuga mootor aitab lihtsalt ses osas kaasa, et nendel saavutatud madalamatel pööretel on väänet rohkem ja sõita mõnusam.
21.10.2007 at 19:05
partel
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
Tuulepoiss: Sõites 95-100 km/h neljas käik on 2000 pöördel, kolmas käik 3000 pöördel 305 mootoriga. Pikka maad nii mööda Eestit sõites 3000 p on nagu tüütuvõitu just müratase. See ei tähenda aga seda et kõrged pöörded ei meeldiks kiirendusel.

Oletan et suurema mootoriga 350/383 peaksid pöörded olema natukene madalamal maanteel.

Korduva Kappremondi vältimiseks tahakski teadjamatega mõtteid vahetada et mida siis saab th700 l vahetada ja teha.


Ülekandearv on hetkel tagasillas 3,27 ja nagu olen aru saanud kiirendamise jaoks soovitatakse vahetust veel kiiremaks 3,42 ; 3,73 jne.

Maanteel sõidu jaoks sobiks ilmselt tõesti alla 3 ülekandearv paremini.

Seega et kui tahan mõlemat teha hobiautoga- nii maanteel sõita kui ka kiirendusvõistlustest osa võtta aegajalt siis kas ei teki vastuolu.
Aeglase tagasillaga on maanteel ok kuid kiirendusel jäävad pöörded madalaks finishis, kiirema tagasillaga on maanteel mürarikas kuid kiirendusel ok.

Lahenduseks oleks hetkel minujaoks th 700 tugevdada. Kui selline lahendus pole tehnilliselt võimalik Eestis teha siis sooviks seda ka teada saada.
TH700 on mõeldud muuhulgas Chevy Van'i jaoks.

Ülekannete diapasoon on ülilai. Kui rehkendad 4. käigu peale, kaob esimene käik ära.

Meil PowerGlide kastil läheb esimene käik 160+ km/h ja 400 mm laiuste slikkidega on ikkagi pidamise probleemid. Mingeid 315/35 ZR rehve suitsetaks terve 400 meetrit.

700 kast on kallis ja nõrk. Ära unusta ka auto kiirendamise ülitähtsat osa - käigukasti turbiini/konverterit, mis libiseb rahulikul sõidul.

Kui 3000 rpm maanteel on liiga kõrge ja ehh... mürarikas, siis soovitan aja maha võtta ja pisut kodutööd teha. Kas oled valmis maanteel sõitma kõrvaklapid peas, saapatallad väljalaske köetud põrandal sulamas ja salongis 40* sooja?







____________________________
_
21.10.2007 at 20:47
Erkki
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Th700r4 on võimalik tugevaks ehitada, aga see maksb $$$

Tellisin prooviks sellisest kohast: http://www.700r4l60e.com ühe 575 Hp kiti. Peaks lähiajal saabuma ja tahaks veel enne külmade tulekut järgi proovida.
Kiti hind koos transpordiga Tallinnasse tuleb $650 + maksud ja vormistamised= 9500 eek. Tööraha juurde ja tulebki umbes 15k + algmaterjal ehk sobilik doonorkast* (~5000 eek). Lisaks veel turbiin ~5000-8000 eek. Kokku 25-28k.

* NB: sobilik doonorkast on töötav käigukast, mitte võiduka lõpuni sõidetud vanarud. Th700 on selles suhtes eriti tundlik.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
21.10.2007 at 22:13
DevilDeVille
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
kõige lihtsam praeguse tugriku kursi juures mikihiirest korralikult ehitatud TH400 osta ja rahu majas.

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
21.10.2007 at 23:09
Erkki
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
TH400 on hinna ja tugevuse suhtelt ilmselt parim variant, aga ta on kõigest kolmekäiguline.

TH400 kasti tugevaks ehitamise know-how on ka Eestis olemas, seda pole mõtet mikist tellida.

Tuulepoiss küsis OD (overdrive) kasti tugevdamise kohta ja selleks on kaks võimalust: TH200R4 või TH700R4. Mõlemad on nutused. Hetkel maadlen ühe tugevdatud TH200R4 kastiga ja pean tunnistama, et olen kaotusseisus.

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
22.10.2007 at 12:49
Vanaisa
  
Moderator
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Èrkki, aga mis sa kostad TH400 switch-pitchi kohta?
See võimaldaks (väändemootori puhul) tagasilla ülekanne maanteesõbralikum panna.
22.10.2007 at 13:13
partel
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Küsimus küsimuseks, aga võib-olla ikka mõtleks, kas on vaja 60 km/h minevat esimest käiku autole, mis suitsetab kummi 100+ km/h'ni.

TH700 muutub samuti kolmekäiguliseks, kuna esimene käik on mõttetu, samas 350/400 saaks kenasti sättida, et esimene läheb 100, teine 170 ja kolmas 250, mis teeks maanteepööreteks a la 2500.

Ei teeks paha ka selgeks teha, mida tähendab kõrge stalliga turbiin koos madalapöördelise maantesõiduga.


____________________________
_
22.10.2007 at 13:18
Jesper
 
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Pärtel, ma küll ei viitsinud väga arvutada, aga kõhutunde põhjal tundub et kogu see kompott kisub väga esoteeriliseks, ühest küljest 450bhp ja siis see madalate pööretega maanteesõit, kas sellega ikka natuke liiga mõttetuks ei kisu? Pärast on stripil liikumiseks on vaja tihedamat difrit ja vihasemat turbiini, lõppkiiruse jaoks hõredamat ja tänaval kruisides pole anyway vahet. Või mõtlesid nii, et 400m tuleb kätte teise käiguga? Sel juhul peab seal mootoris NA kohta ikka jubedalt torki olema igasugu huvitavatel pööretel.

Ma ei taha jumalaeest targutada ega trollida, pigem arutelu käigus ise targemaks saada, aga minu arust on see Tuulepoisi kombo mootorist, võimalustest ja eesmärkidest kuidagi suht mööda, võibolla oleks lihtsam soovitava hp numbrit natuke koomale tõmmata ja ehitada sinna ümber TH700 piire arvestades asi, mis kõiki nõudmisi pea sama hästi täidab, aga teeb seda way odavamalt?
22.10.2007 at 16:30
partel
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
Jesper: Pärtel, ma küll ei viitsinud väga arvutada, aga kõhutunde põhjal tundub et kogu see kompott kisub väga esoteeriliseks, ühest küljest 450bhp ja siis see madalate pööretega maanteesõit, kas sellega ikka natuke liiga mõttetuks ei kisu? Pärast on stripil liikumiseks on vaja tihedamat difrit ja vihasemat turbiini, lõppkiiruse jaoks hõredamat ja tänaval kruisides pole anyway vahet. Või mõtlesid nii, et 400m tuleb kätte teise käiguga? Sel juhul peab seal mootoris NA kohta ikka jubedalt torki olema igasugu huvitavatel pööretel.

Ma ei taha jumalaeest targutada ega trollida, pigem arutelu käigus ise targemaks saada, aga minu arust on see Tuulepoisi kombo mootorist, võimalustest ja eesmärkidest kuidagi suht mööda, võibolla oleks lihtsam soovitava hp numbrit natuke koomale tõmmata ja ehitada sinna ümber TH700 piire arvestades asi, mis kõiki nõudmisi pea sama hästi täidab, aga teeb seda way odavamalt?
Eh, sa ei saanud vist mu irooniast aru.

Kui stall on 5000 ja maanteel tahetakse sõita 2000'ga, siis lukuta turbiin libiseb mõnuga läbi. Et 2000'ga sõita peab seal mingi stockilähedane tihe 11-tolline olema. Kui 3000+ pöörded häirivad, siis võib-olla ei kipuks kiirenduseks ehitama?

Samas sõitsin Jyrki 704 lb-ft väände ja 8-tollise turbiiniga maanteel kenasti, 3000 kandis oligi mingi 80 juures, gaasi puudutasid, oli 7000 nii et tahhokaseier kõver, istmes sees nagu pannkook ja põsed kukla taga. Jyrki ütles, et kõrge stall tõstis rahuliku sõidu pöördeid ainult 300 võrra. Ahjaa kohalt alla 2000 pöörde ei liikunudki, muidu ikka ju harjunud, et paned käigu sisse, käib jõnks ja hakkab roomama ilma gaasivajutuseta.

Tänapäeva turbiinid on üsna korralikud (ATI, PTC), kasutatakse suht pikki peaülekandeid ja kõrget stalli ehk lastakse turbiinil töötada.

Eks jah, ikka on mõtteviis selline, et ostan auto ja hakkan seda aretama ja kui öeldakse abistada tahtes, et kõik tuleb minema visata, siis ei taha nagu väga nõustuda. Ikka peab oma vigadest õppima, miks ei õpita teiste vigadest, miks tehakse enne ja küsitakse nõu pärast...

Sageli nõuküsimine ei olegi ju nõuküsimine. Otsus on juba tehtud ja otsitakse sellele heakskiitu.








____________________________
_
22.10.2007 at 17:05
jass
 
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Kuna endal taolised mõtted. Uus crate engine 383 EFI, käimariks th700r4 mõtlesin mingi parema kiti sisse pista (näit. http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=TCI%2D378800&N=700+4294925134+4294839071+4294854624+4294903956+115&autoview=sku) hetkel loetu põhjal arvan, et th400 on parem. Valitud mootori elu hakkab 4200 rpm juures (500rwhp) tagasilla ülekannet soovitavad 3.90:1. Siit nüüd ka küsimused, kuna auto kuhu sisse see läheb tuleb tänavasõiduks ja 1- 2X auto elujooksul tahaks aega mõõta (eesmärk 14-12s aega saada ~2000kg autoga) siis mind huvitab teema, kas selline komplekt on üldse mõtekas ja kui ei ole siis kuhu poole üldse vaadata.
Üld kriteerium on ikka vähemalt 450 hp ja peab olema smallblock (suurem ei mahu autosse ilma kere ümbertegemiseta).


PS rahapeale mõtleks ka natuke.
22.10.2007 at 17:24 2 edits. Last edited 22.10.2007 at 17:27 by jass
Jesper
 
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
partel:
Eh, sa ei saanud vist mu irooniast aru.

Nats nagu mingi tegelane koputas küll õlale aga töö vahele postimisel ei jaksa alati kümme korda üle lugeda :)
22.10.2007 at 17:40
DevilDeVille
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
Erkki: Th700r4 on võimalik tugevaks ehitada, aga see maksb $$$

Tellisin prooviks sellisest kohast: http://www.700r4l60e.com ühe 575 Hp kiti. Peaks lähiajal saabuma ja tahaks veel enne külmade tulekut järgi proovida.
Kiti hind koos transpordiga Tallinnasse tuleb $650 + maksud ja vormistamised= 9500 eek. Tööraha juurde ja tulebki umbes 15k + algmaterjal ehk sobilik doonorkast* (~5000 eek). Lisaks veel turbiin ~5000-8000 eek. Kokku 25-28k.

* NB: sobilik doonorkast on töötav käigukast, mitte võiduka lõpuni sõidetud vanarud. Th700 on selles suhtes eriti tundlik.

hind umbes samasse auku, nagu mikidemaalt valmis kombo (saatmine ja toll muidugi teevad asja kallimaks a leidub ilmselt ka ökoma hinnaga variante)
lihtsalt see nüanss, et meil nende 700-de tugevdamise traditsioon puudub ja mikid asjaga pikalt majandanud.

niisama võrdluseks: http://www.streetrodhq.com/browse.lasso?&dept=Car&cat=150C&skip=0


____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
22.10.2007 at 18:03
Astro SS
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
MIks ei kaaluta kombinatsiooni : TH400+GearVendor overdrive ? ???



See peaks sobima nii dragrace kui ka one mile challange jaoks ;) , vajuta ainult nuppu

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
22.10.2007 at 18:53
partel
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Ikkagi ei saa aru sellest TH700 fännamisest.

Ok, võistlustel käies Chevy Van + Camaro treileril oli see absoluutselt omal kohal. Ehk ülilai esimese ja neljanda käigu vahe sobib raskele ja nõrgale combole.

Kui aga 450 hj sõiduautos mängu tuleb, siis esimene käik suitseb poole gaasiga, järgnev 3.06->1.63 (oli vist?) on ligi kahekordne ehk löök paneb jälle suitsema ja uisutama. Samas, kui esimene käik sajani läheb, saab üsna rahulikult gaasi doseerida.

Performance rakendusele on TH700 minu arust ebaotstarbekas, nõrk ja kallis.


____________________________
_
22.10.2007 at 18:56
Peeter82
 
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
jass:http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1&part=TCI%2D378800&N=700+4294925134+4294839071+4294854624+4294903956+115&autoview=sku) hetkel loetu põhjal arvan, et th400 on parem. Valitud mootori elu hakkab 4200 rpm juures (500rwhp) tagasilla ülekannet soovitavad 3.90:1.

tundub odavavõitu, 500rwhp kannatavad kitid peaks vähemalt sinna 700$ kanti maksma.
EDIT: see kit peaks TCI jutu järgi kannatama 450 bruto hp.


____________________________
ex Camaro ´79, ´80, ´93
22.10.2007 at 19:00 1 edit. Last edited 22.10.2007 at 19:05 by Peeter82
partel
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
Astro SS: MIks ei kaaluta kombinatsiooni : TH400+GearVendor overdrive ? ???



See peaks sobima nii dragrace kui ka one mile challange jaoks ;) , vajuta ainult nuppu
Sest dragi sõiteakse dragi autoga ja OMC'd OMC autoga.

Dragis ei ole Eesti radadel TH400'ga midagi teha, kuna pidamist pole, isegi 1.76:1 PG'ga ei saa gaasi põhja panna. Aga OMC mõtted on juba olnud ikka päris mitu aastat. 350 km/h oleks päris kena.


____________________________
_
22.10.2007 at 19:07
amatöör
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Kui suur vahe võib olla veerandmiilil 3.27 ja 2.72 peaylekande vahel? :)

____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´
22.10.2007 at 20:34 1 edit. Last edited 22.10.2007 at 20:37 by amatöör
ylovoitka
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Max 0,25 sec?
22.10.2007 at 21:27
peep
 
Moderator
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
amatöör: Kui suur vahe võib olla veerandmiilil 3.27 ja 2.72 peaylekande vahel? :)

Oleneb mootorist, kastist, rehvidest ja vedrustusest aga 50/50 variant, et 2.72 on kiirem.
22.10.2007 at 21:32
amatöör
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
peep:
quote:
amatöör: Kui suur vahe võib olla veerandmiilil 3.27 ja 2.72 peaylekande vahel? :)

Oleneb mootorist, kastist, rehvidest ja vedrustusest aga 50/50 variant, et 2.72 on kiirem.

Whats the point then? 2.72 + th400 + 450hp.
mul oli küll 1 käik kuni 100km/h ja teine 160km/h.kolmas tip top mnt-l 2100rpm kui ei eksi.

____________________________
Elu esimene auto: camaro 78´
22.10.2007 at 22:06
hunt
 
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
Mina tean ühte TH 700 kasti, mis tuleb päris edukalt toime ka 600+ hobuse mahapanemisega.
Minu teada seal stock jupid sees, peale konverteri.

____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
22.10.2007 at 22:11 1 edit. Last edited 22.10.2007 at 22:11 by hunt
Erkki
  
K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks
quote:
Astro SS: MIks ei kaaluta kombinatsiooni : TH400+GearVendor overdrive ? ???
Ma juba ootasin, millal keegi Gear Vendori välja käib. Iseenesest tore ja asjalik vidin, aga kui hinda vaatad, siis... :kill


____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
22.10.2007 at 22:53
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : K: TH 700 käigukasti tugevdamine 450 hj vastuvõtuks   1 2  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.