register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Fordiomaniku rõõmud  
Poster Message
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
niisiis. sai eile öösel või täna hommikul tuldud linnast noori naisi võtmast, kui Lasnamäel esituled kadusid. juba kuu aega tagasi hakkasid kaugtuled jukerdama, nyyd siis kadusid ka lähituled. pargid põlevad, natuke aega töötasid ka lähituled, kui roolisamba "vuntsi" jeblada, aga jah.. siin ma olen, parkidega. tea, mitu trahvi täna saab.
24.02.2001 at 13:31
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
okei, kiskusin lüliti lahti, see on seest mingi möksiga koos, ilmselt oksüdeerumise piiramiseks, mida ma võiksin ise selle määrimiseks kasutada kui kokku hakkan panema?
24.02.2001 at 20:45
peep
 
Moderator
Fordiomaniku rõõmud
seda möksi on tehase poolt ka minu auto elektriseadmetesse pandud. Olen vastavat määret ka poes müügil näinud, niisiis küsi hästivarustatud poodidest. Pakun, et tegu on edevama nimega vaseliiniga vms.
24.02.2001 at 21:27
partel
  
Fordiomaniku rõõmud
Naisi võtmast ja tekkis möksi.. väga kahtlane..
24.02.2001 at 21:31
urmas
Fordiomaniku rõõmud
Kahtlane jah :) AGA igasuguseid kontakti spraysid ei soovitaks küll kasutada, sest nende toimeiga on lühike ja hilisemad tagajärjed on äraarvamatud. Süütuim on muidugi tehniline vaseliin.
24.02.2001 at 21:36
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
lüliti on pask. see liikuv kontaktplaat, mis tulesid lülitab, omab põlenud klemme. plastmass on ka tsipa sulanud. nõme. ma ei kujuta ette, mis kogu see krempel maksab, ega teda tükkidena ju ei müüda..
24.02.2001 at 22:40
urmas
Fordiomaniku rõõmud
Oled ehk pirnide võimsusega üle pingutanud. Tavaliselt nii ei tohiks juhtuda.
24.02.2001 at 22:50
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
ma ei pinguta kunagi pirnidega üle. minu autodes on alati kõik normijärgne olnud
25.02.2001 at 02:14
peep
 
Moderator
Fordiomaniku rõõmud
Need lülitid on tihtipeale suht. universaalsed, äkki sobib ka mõne teise fordi oma ?
25.02.2001 at 14:31
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
ei tea krt. ma joonistasin selle põlenud kontaktplaadi, mis sõidab ülesalla ja ühendab tulesid:

http://www.gt.ee/~mrtn/pix/ford/fordilyliti.gif

eks tuleb hakata ise uut voolima.
25.02.2001 at 17:11
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
nii. asi koos, klemmivedrud pingutatud.. mehed, mul on esituled!
25.02.2001 at 01:15
partel
  
Fordiomaniku rõõmud
Tore! :)
25.02.2001 at 01:18
Iff
Fordiomaniku rõõmud

Nii vähe on mõnel õnneks vaja.... :)
26.02.2001 at 10:21
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
sa oled ise ka õnnelik kui ühtlase valgusvihu saatel öösiti sõita saad ;) ohutuledega on jube narr: tee on-ei ole-on-ei ole-on-ei ole-on-ei ole-on-ei ole-on-ei ole-on-ei ole-on-ei ole jne.
26.02.2001 at 11:10
rustang
  
Moderator
Fordiomaniku rõõmud
To mrtn:

Kas Sul Sauruse elektriskeem on? See põleng viitab asjaolule, et mingid tuled (gabariidid? lähituled????!!) on otse läbi lyliti ilma releeta, edaspidiste murede vähendamiseks võiks ju skeemi täiendada mõne korraliku releega?
26.02.2001 at 11:19
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
skeemi pole. aga täpselt nii ongi, et vool käib läbi pealüliti ja siis selle roolisambahoova. Gen2 taurustel põlesid pealülitid maha. kontaktid on muidugi massiivsed aga näe, ikkagi vastu ei pea. mõtlesin ise paralleelselt selle lülitiga ühe kondeka panna sädeluse vähendamiseks. lisarelee lisab ahelasse jälle mõned kontaktid ju, või mis? tuleb vist ikkagi lisatulede peale mõtlema hakata.
26.02.2001 at 11:31
rustang
  
Moderator
Fordiomaniku rõõmud
To mrtn: Vastupidi!!!

Pane relee(d) tule(de) juurde. Idee selline: relee mähist toida samuti kui praegu tuld on toidetud aga tule jaoks tiri otse aku pealt uus jäme lyhike juhe (aku-relee sulguv kontakt-pirn-maa), saad tuled heledamaks (juhtmed lyhemad, pingelang väiksem) ja lylitist käib läbi mikrovool, mis iialgi kontakte ära ei põleta. Kondekas ei aita, kontakte hävitab kuumus mitte sädelemine, kuumus tekib suurest voolust ja kehvast yhendusest.
26.02.2001 at 11:46
urmas
Fordiomaniku rõõmud
Just, Rustangi variant on ainuõige.
26.02.2001 at 13:07
PlyVal64
Fordiomaniku rõõmud
Need "rõõmud" pole mitte ainult Fordiomanikel. Enamus vanadest autodest sellise tuledelülitiga. Ja kaasaegne kohustuslik tuledepõletamine neile mitte hästi ei mõju. Oma Plyl tegin kah süsteemi ümber, just rustangi kirjeldet moodusel. Sinnani kippus metallist lülitinupp mõnikord näppe kõrvetama....
26.02.2001 at 13:35
partel
  
Fordiomaniku rõõmud
quote:
PlyVal64 wrote:
Need "rõõmud" pole mitte ainult Fordiomanikel. Enamus vanadest autodest sellise tuledelülitiga. Ja kaasaegne kohustuslik tuledepõletamine neile mitte hästi ei mõju. Oma Plyl tegin kah süsteemi ümber, just rustangi kirjeldet moodusel. Sinnani kippus metallist lülitinupp mõnikord näppe kõrvetama....

See tuletas meelde kardisõidupäevad, massilüliti oli roolivardal. Vigursõidul tuli jamada ühe metallrõngaga, mis läks vastu kontakte ja lendasin nagu kaskadöör kardis välja, olevat röökind ka nagu ratta peal, kart aga sõitis edasi.. :)
26.02.2001 at 13:53
Jörm
 
Fordiomaniku rõõmud
Hmm, tuleb meelde, et eelmisel aastal kutsus Ford mitu miljonit Taurust tagasi sama veaga. Tulede lüliti ei pea koormusele vastu. Ega muud kui releed vahele.
26.02.2001 at 13:58
mrtn
Fordiomaniku rõõmud
no siin on nõuannet, niiet tapab. eks ma hakkan nikerdama :)
26.02.2001 at 15:59
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Fordiomaniku rõõmud  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.