register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Comp cams nukkvõlli paigaldus  
Poster Message
chacal
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Kas keegi, kes on vahetand oskab seletada, kuidas täpselt käib peale installi süüte õigeks panemine?

____________________________
92' Corvette
13.12.2008 at 20:35
anryo
  
Comp cams nukkvõlli paigaldus
1 silinder õigesse ülemisse asendisse ja siis jagaja ka vastavasse kohta. Eeldan et nukk ja väntvõll on ikka omavahel õigesti?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
13.12.2008 at 23:47
chacal
Comp cams nukkvõlli paigaldus
jah on omavahel õigesti, kas sellest piisab? Comp camsi kodulehel on mingi jutt, et on vaja mingit spetsiaalset tööriista millega saab degreerida, see pidavat vajalik olema, et saada max jõud mootorist kätte?

____________________________
92' Corvette
14.12.2008 at 18:42
anryo
  
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Minu arvamus on, et kui sellised asjad peavalu valmistavad, siis on alati parem pöörduda vastava meistrimehe poole.
Mis nad seal kodulehel siis täpselt kirjutavad?

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
14.12.2008 at 20:15
chacal
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Should you degree your new cam?
It isn’t absolutely necessary to degree the cam for the engine to run efficiently. COMP Cams® grinds most
of its High Energy, Magnum, and Xtreme Energy™ cams four degrees advanced. This positions the
camshaft for the best street performance. However, to assure maximum performance it is recommended to
degree the cam. The purpose of degreeing a camshaft is to correct the errors and tolerances in the machining
processes of the engine that can affect camshaft timing. COMP Cams® suggests the intake centerline
method as the most simple, quick, and efficient way to degree a new camshaft.

____________________________
92' Corvette
14.12.2008 at 20:50
chacal
Comp cams nukkvõlli paigaldus
http://www.compcams.com/Technical/Instructions/Files/145.pdf

All pool on degreerimise protsess kirjas

____________________________
92' Corvette
14.12.2008 at 20:55
kristohd
 
Comp cams nukkvõlli paigaldus
quote:
chacal: jah on omavahel õigesti, kas sellest piisab? Comp camsi kodulehel on mingi jutt, et on vaja mingit spetsiaalset tööriista millega saab degreerida, see pidavat vajalik olema, et saada max jõud mootorist kätte?

Mootori perfektse töötamise eelduseks on see, et sa oled täpselt paika pannud nukkvõlli.
Kui "enam- vähem" paigas siis töötab ikka.
Täpsemaks nuka seadistamiseks vaja ka vastavat timing chain and gear set`i.
15.12.2008 at 09:34
partel
  
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Mõõdukamate rakenduste puhul ei ole vast mõtet pead vaevata. Nulli panna ja kõik. Sageli on advance juba sisse treitud. Seda saab IVO, IVC, EVO, EVC järgi teada kaasas olevalt kaardilt.

Tõsisematel on nagunii custom nukk, sellele lased sobiva kraadi sisse treida ja paned ikkagi nulli. Ketiga ülekande puhul kasutatakse ka venimise kompenseerimiseks 1* varasemat.

Õiged korralikud klapivedrud on palju olulisemad.


____________________________
_
15.12.2008 at 12:09
chacal
Comp cams nukkvõlli paigaldus
http://www.compcams.com/Cam_Specs/CamDetails.aspx?csid=1111&sb=0 (1.6 nookurid on mootoris olemas)

See on selle uue Cami spets, mis teen siis? Võtan vana välja ja panen uue täpselt samasse asendisse sisse?

____________________________
92' Corvette
15.12.2008 at 19:38 1 edit. Last edited 15.12.2008 at 19:45 by chacal
partel
  
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Int dur = 31+69+180=280* - ok
ICL = 280/2-31 = 109* - ok
Exh dur = 81+27+180 = 288* - ok
ECL = 288/2-27 = 117* (BTDC)
LCA = (109+117)/2 = 113* - ok

Nagu näha, siis ongi juba 4* advance sisse treitud (109* ICL vs 113* LSA). Ehk nulli panek peaks igati ok olema.

Tahab ka #26918 klapivedrusid (lk 288), 130 lbs seat pressure. Signatuuri järgi võib eeldada, et mootor on '92 LT1? Siis ei taha eriti targutada, ei tea peast nüansse.


____________________________
_
16.12.2008 at 07:08
chacal
Comp cams nukkvõlli paigaldus
Jah, klapid vedrud, nookurid nukk, see kõik on 1 komplekt (Comp Camist tellitud) ja asi on juba klaar ka, aitäh.Keti vahetan ära sest see tundub liiga lõdva.

____________________________
92' Corvette
17.12.2008 at 19:21
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Comp cams nukkvõlli paigaldus  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.