register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Headerite install vs. Pontiaci plokikaas  
Poster Message
LaSa
 
Moderator
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
Hakkasin siis ühele Pontiaci mootorile headereid paigaldama ja peale vanade malmkollede eemaldamist selgus, et konkreetses plokikaanes polegi üldse olemas neid auke, mis siin pildipeal punasega märgitud on ning malmist junnkärakas oligi kinnitatud ainult nelja poldiga. Esimese hooga tekkis kahtlus, et äkki on poldid ära murdunud, aga ei - kollektorisendas polnud kah poldiauke sees.

Mind siis närib nüüd kahtluseuss, et kui see paks malmist junnkärakas veel hoiab ennast ehk kaanevastas, siis oluliselt õhema flantsiga torukollektor ei pruugi seda mitte teha. Mis targemad arvavad?

29.06.2009 at 00:07
Vanaisa
  
Moderator
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
oled õigel teel, muidugi ei hoia.
29.06.2009 at 00:42
Timo
  
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
Ime, et see malmkärakas sul sealt küljest ära pole kukkunud :D Jube nadi variant ikka, insenerid ei ole jälle mõelda viitsinud ja suvaliselt midagi kokku plätserdanud. Aga sul on ju võimalus need augud ise teha ju. Tasapind peaks ju ikka selle kohapeal olema.

Jõudu, Timo

____________________________
Chevrolet Astro AWD 96 varuosadeks
Chevrolet Astro AWD 95
Fordson model N 1935
30.06.2009 at 07:55
rustang
  
Moderator
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
Lasa,

üldjuhul on malm väga lihtsasti puuritav ja keermestatav, pane sinna uued tikkpoldid ja asi korras.
30.06.2009 at 12:17
vvt
  
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
Ilma nende poltideta pidama ei jää see asi, kui just mingist ekstra paksust rauast flants pole. Isegi 10 mm teras kisub kuumenemisel ennast kenasti kõveraks.

Kui vägegi ruum kannatab, siis tikkpoldid ja mutrid otsa, mitte polt plokikaande.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
30.06.2009 at 17:46
LaSa
 
Moderator
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
Tegelikult on ka siit pildipealt näha, et isegi see malmist kärakas on otstest lekkinud natuke - Pontiacil on sellised naljakad õhukesed plekist kollede tihendid kah muidugi.

Flantsi paksus on 5/16 in. kirjadejärgi (ca 8 mm siis)

Aga selge pilt. Seda ma kartsingi, et nüüd tuleb kone uuesti maha tirida ja puurima-keermestama asuda. Korraks oli illusioon oma autoga AB-le minna, aga nüüd üks mure jälle vähem :D
30.06.2009 at 18:46
Fog
 
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
quote:
LaSa: Tegelikult on ka siit pildipealt näha, et isegi see malmist kärakas on otstest lekkinud natuke - Pontiacil on sellised naljakad õhukesed plekist kollede tihendid kah muidugi.

Flantsi paksus on 5/16 in. kirjadejärgi (ca 8 mm siis)

Aga selge pilt. Seda ma kartsingi, et nüüd tuleb kone uuesti maha tirida ja puurima-keermestama asuda. Korraks oli illusioon oma autoga AB-le minna, aga nüüd üks mure jälle vähem :D
Mesasja, sinna ju hunnikus aega. Oled nagu 5 kopikat platsis:)

____________________________
'84 Fiero 4.5T mängimiseks
Eesti esimene dragster, eiteamilleks?
30.06.2009 at 19:04
kristohd
 
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
quote:
LaSa: Pontiacil on sellised naljakad õhukesed plekist kollede tihendid kah muidugi.

On ka korralikke tihendeid. (kiiruga leidsin praegu näiteks mr gasketi ühe komplekti: Tihendid).
Need plekist peaks olema mõeldud malmkollektorite tarbeks.

Mis su plokikaante kood on?
01.07.2009 at 08:41
Olds
  
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
quote:
LaSa: Tegelikult on ka siit pildipealt näha, et isegi see malmist kärakas on otstest lekkinud natuke - Pontiacil on sellised naljakad õhukesed plekist kollede tihendid kah muidugi.

Flantsi paksus on 5/16 in. kirjadejärgi (ca 8 mm siis)

Aga selge pilt. Seda ma kartsingi, et nüüd tuleb kone uuesti maha tirida ja puurima-keermestama asuda. Korraks oli illusioon oma autoga AB-le minna, aga nüüd üks mure jälle vähem :D

LaSa!? AM-ini aega veel küll ja rohkemgi veel. Kaua see tegevs sul siis aega võtab? Rohkem positiivsust! Oleks tore oma endist autot juba sõitmas näha, kaua ta seal garaazis sul tolmab? ;)

____________________________
Premium Performance - Ameerika autode varuosad,remont,race osad & custom mootorite ehitus
Tim McAmis ametlik partner
COMP Performance Group brändide ametlik ainumaaletooja baltikumis
01.07.2009 at 08:59 1 edit. Last edited 01.07.2009 at 09:00 by Olds
vvt
  
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
Kone mahatirimine on jube ohtlik tegevus. Siis avastad, et mis neid headereid niisama panna, viiliks kaani kah natuke. Võtad kaaned maha, siis oh häda - mootor kah juba vähe kulunud. Seeria valukolbe ju sisse pole mõtet kah panna. Ja kui mootor juba laiali, vahetaks nuka ära. Tulemuseks on nagu ikka, et auto valmib kevadeks :smokin

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
01.07.2009 at 09:16
DevilDeVille
  
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
quote:
vvt: Kone mahatirimine on jube ohtlik tegevus. Siis avastad, et mis neid headereid niisama panna, viiliks kaani kah natuke. Võtad kaaned maha, siis oh häda - mootor kah juba vähe kulunud. Seeria valukolbe ju sisse pole mõtet kah panna. Ja kui mootor juba laiali, vahetaks nuka ära. Tulemuseks on nagu ikka, et auto valmib kevadeks :smokin

krdikrt, juba teist korda pean kodanik vvt mõttemõlgutuse hääks tunnistama

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
01.07.2009 at 11:51
kristohd
 
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
Miks plokikaante mudimiseks mootor vaja maha võtta?
01.07.2009 at 11:54
vvt
  
Headerite install vs. Pontiaci plokikaas
quote:
kristohd: Miks plokikaante mudimiseks mootor vaja maha võtta?

Lihtsa kapotialusega autodel on mootori mahavõtmine umbes sama keerukas kui kaante mahavõtmine. Lisaboonusena jäävad ära uued ülemise otsa tihendid, mis peale kaante eraldamist tuleb vahetada (nt kaane tihendid). Miinusena - tervet mootorit naljalt puurpingi alla ei pane, käsidrelliga keerme alla minevaid auke eriti ei puuri ja seda veel malmkaande.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
01.07.2009 at 13:14
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Headerite install vs. Pontiaci plokikaas  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.