Poster |
Message |
fire83 |
Dodge Viper R.I.P.
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=26712861
____________________________
Arvutiporno
'08 Oranzh HHR LT
'93 Must TransAm
'83 Punane Firebird |
05.11.2009 at 15:01 |
|
antoonio |
Dodge Viper R.I.P.
kommentites esinev audimees põeb mingit vaimupuuet või on tal lihtsalt ärajäämanähud. |
05.11.2009 at 19:34 |
|
James Dempsey |
Dodge Viper R.I.P.
R.I.P ...
Kurask, ei ole mul usku nendesse Itaalia aretustesse. Paljugi , mis nad räägivad. Ferrrari, Maserati... Parem olgu nii - King is dead, king is alive... Ja Ma kadestan neid mõningaid foorumlasi, kel see Rästik põues(loe:garaazis) soojas... :P
____________________________
peaaegu jalamees, st.baierimaa hädakulguriga liikleja... |
05.11.2009 at 19:56 |
|
Lowrider |
Dodge Viper R.I.P.
quote: antoonio: kommentites esinev audimees põeb mingit vaimupuuet või on tal lihtsalt ärajäämanähud.
Ma näen teda IGAS usarauaga seotud uudiste kommentaarides. Tekitab tahtmist nimetada Audisid tillipikendusteks tema näitel, kuigi ma muidu Audisid kurja pilguga ei vaata . |
06.11.2009 at 21:23 |
|
R.Ott |
Dodge Viper R.I.P.
Viitasin seal ringiajale, see mees on patoloogiline...
____________________________
92' Chrysler LeBaron LX Convertible
94&95' Pontiac TransSport 3800 +doonorid
88' Chevrolet Camaro Iroc-Z convertible- 20th Anniversary Edition |
06.11.2009 at 22:22 |
|
kaups |
Dodge Viper R.I.P.
Mis siin ohkida,kui tuleb miski asi siis ohkige,ei ole mõtet ennetada ju... |
07.11.2009 at 00:20 |
|
DevilDeVille |
Dodge Viper R.I.P.
quote: kaups: Mis siin ohkida,kui tuleb miski asi siis ohkige,ei ole mõtet ennetada ju...
ei saanud nüüd liiga täpselt aru just sellest postitusest
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
07.11.2009 at 12:48 |
|
kaups |
Dodge Viper R.I.P.
pidasin silmas,kui Ferrrari, Maserati sellest uuest autost üle käib |
07.11.2009 at 13:55 |
|
mrtn |
Dodge Viper R.I.P.
mis siis saab? |
07.11.2009 at 17:59 |
|
rai |
Dodge Viper R.I.P.
Tõenäoliselt saab Viper, siis paremad sisu materjalid. |
07.11.2009 at 18:23 |
|
antoonio |
Dodge Viper R.I.P.
quote: rai: Tõenäoliselt saab Viper, siis paremad sisu materjalid.
+hunnikus mõttetut elektroonilist ninni-nänni
|
10.11.2009 at 18:16 |
|
Raceboy |
Dodge Viper R.I.P.
Originaalnse Viperi juures oli ju ka Lamborghini käsi mängus, nii et ei maksa endast väga välja minna kui mõni teine sportautotootja sellele käe külge paneb.
____________________________
www.vems.ee |
10.11.2009 at 18:36 |
|
vvt |
Dodge Viper R.I.P.
Kas mitte lausa nii pole, et see "Viperi mootor", mida truckidel Viperi paja pähe müüakse, on "natuke" midagi muud kui Viperi enda oma?
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
10.11.2009 at 18:44 |
|
DevilDeVille |
Dodge Viper R.I.P.
nuh, kui asjast maseraaaati tehakse, siis saab ühe mittesõitva riistapuu jälle nimekirja lisada.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
10.11.2009 at 18:46 |
|
PlyVal64 |
Dodge Viper R.I.P.
quote: vvt: Kas mitte lausa nii pole, et see "Viperi mootor", mida truckidel Viperi paja pähe müüakse, on "natuke" midagi muud kui Viperi enda oma?
Kas mitte polnud nii: Dodge V10 trucki pada - sellest arendatid Viperi oma - ja viimane pandi jälle mingi modimisega tagasi Dodge trucki mootoriruumi. Ehk reaalselt on siiski tegu veoautomootoriga Umbes sama, mis ZIL-krusa pada ZIL-limo kapoti all või GAZ53-Tšaika.
Mis aga seda "Viperist Itaalia auto" puudutab, siis võib oodata tõesti ühte järjekordset mittetöötavat masinat. Nii kahju, kui see ka pole, siis just Unicu kokkusaamiselt naasnuna oli sunnitud Itaalia, Rootsi ja USA-raua fännist mees tunnistama, et Alfa on siiski sitt ruudus... ja veeres ära Mersuga. Alfa 159 olevat suur õnnetus... aga üks kuradi hea auro! Miks peaks Viperiga teisiti minema |
10.11.2009 at 23:16 |
1 edit. Last edited 10.11.2009 at 23:19 by PlyVal64
|
hunt |
Dodge Viper R.I.P.
A miks peaks pessimist olema ?
Need uued Camarod, Cha-d ja misiganes veel ju igati sümpaatilised kiirliiklusvahendid .....
Ootame ikka asja ära, enne kui maa-alla tambime ... pole need Itaalia insinöörid (kes saavad meite vabariigu keskmisest oluliselt kõrgemat palka) kah ikka mitte OinaMärdi kari ruudus ?!
Ja loodame ikka, ette et tuu apastraat saab ikka konstrueeritud at first USA turu jaoks !
____________________________
EX Corvette C5 Procharged - 1/4 mile 11,0 ... piima järgi käimiseks oli kõva küll
|
10.11.2009 at 23:44 |
|
Kaido |
Dodge Viper R.I.P.
Esimene mootor on Lambo oma. Viperi loomisel hakkas kodanik Lutzile koos ülejäänud seltskonnaga meeldima mõte V10-mootorist - see oli tollal olnud ühe ideeautost trucki mootoriruumis - kuid tegu oli vaid kipsist maketiga (või oli see Truckile sobiv prototüüp, kuid Viperi jaoks kõlbmatu). Chrysleris saadi üsna kiirelt aru, et reaalset mootorit nii kiirelt luua ei õnnestu, kui Viperi jaoks vaja ja sestap saadeti lähteülesanne Lambole - see rahapuuduses ettevõte kuulus tollal Chryslerile. Lamborghini saatis mõne aja pärast USAsse paar mootori prototüüpi koos tehnilise dokumentatsiooni ning kõigi tootmiseks vajalike joonistega. Sealt edasi tegeles arendusega Chrysler ise, kaasaarvatud mahanudimised mootori Truckile paigutamise tarbeks. Ajaliselt sai Lambo väga kiirelt hakkama, kui palju täpselt aega kulus, seda peast ei mäleta. |
11.11.2009 at 09:44 |
1 edit. Last edited 11.11.2009 at 09:46 by Kaido
|
DevilDeVille |
Dodge Viper R.I.P.
quote: Kaido: Esimene mootor on Lambo oma.
Nuh kui nüüd faktitäpsust taga ajada, siis esimene mootor oma idee poolest on Mopar-i LA seeria liige ja konstruktsiooni poolest käituti kaheksakümnendatel selle malmplokiga Truck-i v10 saamiseks niipidi, et 5,9 Magnumile lisati kaks silindrit. Katseseeria plokid Viperi tarvis valati tõepoolest Lamborghini tehases ja selle plokimodimise ning valamise vaeva võis neile toona usaldada küll (tänapäeva omanike käe all võivad nad kõike teha, kvaliteet on jõudnud vajaliku tasemeni). Esimene asi, mis viitab mitteitaallaste insenerimõttele selle mootori juures on vana hea pushrod klapiajam.
E2: järgnev väide pole sõltumatutest allikatest kinnitust leidnud. see tore kipsmaketijutt kõlbab mõne isehakanud autoajakirjaniku suhu, Viperi loomise ajaks olid Dodge Truck-id ja Van-id juba mitu head aastat malmplokiga V10 podina saatel ringi veerenud.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
11.11.2009 at 10:17 |
2 edits. Last edited 11.11.2009 at 13:58 by DevilDeVille
|
newton Moderator |
Dodge Viper R.I.P.
quote: DevilDeVille:Viperi loomise ajaks olid Dodge Truck-id ja Van-id juba mitu head aastat malmplokiga V10 podina saatel ringi veerenud.
Mina loen siit ja siit, et truckid said V10 mootori 1994. aastal, samas kui Viperi ideeautot näidati juba 1989. a. ja tootmine algas '92 mudeliaastaga. Kiire otsingu tulemusel ei näe, et Ram Van-ile oleks üldse kunagi V10 mootorit tehasest pakutud.
Ma ka Viperi algset mootorit Lambo "omaks" ei nimetaks, aga tundub, et sa ei reageerinud päris faktitäpselt, kui me ikka reaalsetest seeriaautodest räägime, mitte mingitest võimalikest prototüüpidest. |
11.11.2009 at 10:35 |
1 edit. Last edited 11.11.2009 at 10:44 by newton (Moderator)
|
Kaido |
Dodge Viper R.I.P.
Ma ei tea, miks see töö Lambosse läks, ja ma ei väitnudki, et itaallased kõik nullist tegid - põhjuseks võis olla tont teab mida, kasvõi Chrysleri enda mootoriosakonna hõivatus muude projektidega näiteks. Samamoodi ei tea ma lähteülesannet, see võis tõesti tähendada vaid olemasoleva ploki täiustamist ja tootmise ettevalmistust - loogiline oleks, autotööstuses luuakse ilmselt üsna harva midagi puhtalt paberilt. Iseenesest polegi see kõik oluline, Lamborghini kaudne seotus toetab legendi sportauto sünnist, töökultuur ja kvaliteet on ilmselt teine teema ja sellest enne Audi ajastu saabumist ilmselt väga valju häälega rääkida ei maksa. |
11.11.2009 at 13:18 |
|
DevilDeVille |
Dodge Viper R.I.P.
Tjah, ei suuda enam kusagilt seda juttu leida, mis mu mälusse jättis selle märgi v10 malmploki kasutusest - ju oli siis vigane Kogu sellest viperuseteemast lugesin esimest korda pikemalt, kui MotorTrend kirjutas artikli Viper-i ideeautost.
Kiiruga leidsin praegu sellist infot V10 kohta.
e: koristan eelmisest postist kinnitamata andmed ära igaks petteks.
____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
|
11.11.2009 at 13:55 |
2 edits. Last edited 11.11.2009 at 13:57 by DevilDeVille
|
newton Moderator |
Dodge Viper R.I.P.
Nendelt linkidelt leiab veel infot:
http://www.allpar.com/mopar/V10.html
http://www.allpar.com/model/viphist.htm
(neil seal on küll probleeme Lamborghini nime kirjapildiga, aga see selleks:) |
11.11.2009 at 14:21 |
|
partel |
Dodge Viper R.I.P.
Lambo valas lihtsalt alumiiniumi etc sportauto erisused, mis on ju sobiv eksperimentaalmootori jaoks, lisaks veel Lambo enda paljusil. V-mootorite kogemus.
Ei hakka ju USA masstootmisliini ümber tegema eksperimentaal/väikeseeria jaoks ja spetsialiste importima?
Elementaarne allhange, IMHO.
____________________________
_ |
11.11.2009 at 14:43 |
|
PlyVal64 |
Dodge Viper R.I.P.
V10 oli Moparil juba ammu enne Viperi idee-autot plaanis ja just suurtele krusadele. Kas ta oli vaid ideena, oli ta joonestuslaual, oli mõni juba ka valatud, see polegi oluline. Viperi jaoks võeti krusa-osakonnast idee, lasti allhanke korras Lambol valmis teha ja hiljem pandi vana idee nii trucki-versioonina ja veel hiljem Viperi-versioonina kastikatele.
See ongi vahe Viperil ja Itaalia "õigetel" supersportidel: viimased projekteerivad mootori vaid ja ainult sellele autole. Isegi Ferruccio Lamborghini ei võtnud iseenda traktoritehases esimest Lambot luues aluseks mitte käepärast traktori plokki, vaid lammutas koos meestega laiali Ferrari oma ja tegi sellest "enda oma".
See ongi Viperi fenomen, et võeti veoauto pada, kutsuti mr.Shelby appi ja tehti valmis vast üks autoajaloo karmimaid sõidukeid. Jõhker, robustne, arutult võimas aga kuradi äge.
Aga teate, mis auto on sellise tehnoloogia pioneer ja seda ka mootori kujunemise ajaloolt? See on ZIL 112C (Sport kirillitsas) oma V8-mootoriga, mis võeti otsejoones ideekrusalt ZIL 130 läbi limusiini ZIL 111. Kuigi ZIL 112 näeb välja nagu Cobra ja jäljendab kergelt ka Ferrarisid, on see Nõukogude esimene ja peaaegu et ainsam supersportauto kõige otsesem Viperi esiisa. Disaineriks Rostkov ja konstruktoriks-idee autoriks Rodionov. Algselt oli malmplokiga ideemootor (muidugi koopia USA omast), siis tehti sellest Seltsimeeste esindusauto alumiiniummootor ja see moditi sobilikuks sportautole. Kes ütleb, et Venemaa ja USA pole täiesti ühsugused riigid...
Ahjah, edit: ZIL oli lihtsalt 30 aastat varem |
11.11.2009 at 16:58 |
1 edit. Last edited 11.11.2009 at 17:01 by PlyVal64
|
partel |
Dodge Viper R.I.P.
See põhimõte ei vanane, sh. ka kallima otsa eksootidel:
http://www.zenvoautomotive.com/cars/
Kui tollmõõtu teisendada, tuleb 4.125 x 4.00 ehk lihtsamast labasem 427 SBC...
____________________________
_ |
11.11.2009 at 20:53 |
|