| Poster | Message | 
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 ram 3500, cummins, tagavedu on sõiduomadustel? kas topeltrattad teevad kytsekulu suureks? talvel liigub tagaveoline? või ainult 4x4?
 mis on neil rehvimõõdud?
 tänud
 | 
	
	  | 05.03.2010 at 20:08 | 1 edit. Last edited 05.03.2010 at 20:08 by muidumbmees | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  dodge ram 3500 Mis aasta liikurist me räägime ?
  
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 05.03.2010 at 20:09 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 1995-1997
 | 
	
	  | 05.03.2010 at 20:16 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 enda kogemused piirduvad uue 1500, benaga. aga see oli nagu mängupill. vahe on suur 3500ga?
 | 
	
	  | 05.03.2010 at 20:20 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  dodge ram 3500 Kõige paremini oskaks 3500 seeria 2wd kohta vastata ilmselt Roby, kes liikleb sellisega iga päevaselt
 
 Küttekulu eiriti topeltrattad ei mõjuta, mugavust aga küll, lisaks on neil päris tummised vedrud.
 
 2Wd vajab talvel liiklemiseks häid rehve ja lisaraskust.
 
 
 Minu kalluril (Ram 3500) on rehvi mõõduks 235/80-16
 
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 05.03.2010 at 20:36 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 vaatangi, et roby oma on myygis - on hea pill?
 
 | 
	
	  | 05.03.2010 at 20:38 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 miskohast sellise mõõduga rehve ostetakse? hinnad?
 
 | 
	
	  | 05.03.2010 at 20:40 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  dodge ram 3500 
 quote:On sul neid vaja reaalselt või uurid lihtsalt turgu?muidumbmees: miskohast sellise mõõduga rehve ostetakse? hinnad?
 
 
 
 Kui väga vaja,siis üks jooks uusi on olemas......
  
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 05.03.2010 at 21:07 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 natu kaalun 3500 - votta voi jätta.
 seega huvitab:
 - rehvid ja maksumus
 - kytysekulu - pole 3500 kogemust, ega ka 5.9 turbodiisliga, linnas ja maanteel.
 - kas ainult 4x4 voi käib 3500 puhul ka tagavedu - kui 4x4 kas siis koguaeg 4x4 sees?
 - varuosad ja saadavus, hinnatase?
 - vastupidavus - peaks vist hästi vastu pidama?
 - mugavus, kui karm? parem kui gaz51?
 - jne
 | 
	
	  | 06.03.2010 at 10:16 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  dodge ram 3500 Ma ei viitsi siia kõike trükkida, helista mulle neljapäeval (siis ma peaksin koduriigis tagasi olema)ja ma annan sulle vihjeid ...
  
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 06.03.2010 at 19:43 |  | 
    
  
	    |  christian 
     |  dodge ram 3500 
 quote:muidumbmees: natu kaalun 3500 - votta voi jätta.
 seega huvitab:
 - rehvid ja maksumus
 - kytysekulu - pole 3500 kogemust, ega ka 5.9 turbodiisliga, linnas ja maanteel.
 - kas ainult 4x4 voi käib 3500 puhul ka tagavedu - kui 4x4 kas siis koguaeg 4x4 sees?
 - varuosad ja saadavus, hinnatase?
 - vastupidavus - peaks vist hästi vastu pidama?
 - mugavus, kui karm? parem kui gaz51?
 - jne
 
 sul huvitavad küsimused millele leiad otsingust enamus vastuseid.
 minu arvamus:
 rehvid al.2000.- tk kuni 10000.- tk
 kütusekulu: oleneb kui korras mootor on,mida tangid ja palju tallad  (minul max 13l 100km 4 veduga)
 Varuosad ja saadavus. Saada on kõike (Welcome to europe) oleneb varuosast (kasuta otsingut.)
 vastupidavus: Võimalus tuttuus auto samal päeval kokku jooksutada kui oled osav.iga asja vastupidavus sõltub selle  hooldamisest.
 Mugavus: limusiin ei ole aga tunduvalt mugavam kui euro,japsi kastikas.
 
 tean sest põrutan pikkasid otsasid enda omaga (münhen,nürnberg,rootsi jne.)
 | 
	
	  | 06.03.2010 at 21:32 |  | 
    
  
	    |  inc13 
   |  dodge ram 3500 
 quote:Oma kogemust 3500 4x4 (diisel) puhul:muidumbmees: ram 3500, cummins, tagavedu on sõiduomadustel? kas topeltrattad teevad kytsekulu suureks? talvel liigub tagaveoline? või ainult 4x4?
 mis on neil rehvimõõdud?
 tänud
 
 Ilma neliveota jääb suht kergesti igalepoole kinni talvel (eriti kui nii palju lund on kui praegu),kütusekulu oli lumega/lögaga ca25 - 30l sajale
 Raputab rohkem kui kui 2500 (1500 on pehme auto sellega võrreldes).
 Sõidetud sai pidevalt tühja kastiga,ning ka kruusateedel
 | 
	
	  | 06.03.2010 at 22:52 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 
 Oma kogemust 3500 4x4 (diisel) puhul:
 Ilma neliveota jääb suht kergesti igalepoole kinni talvel (eriti kui nii palju lund on kui praegu),kütusekulu oli lumega/lögaga ca25 - 30l sajale
 Raputab rohkem kui kui 2500 (1500 on pehme auto sellega võrreldes).
 Sõidetud sai pidevalt tühja kastiga,ning ka kruusateedel
 
 
 diisliga ja 25-30 liitrit sajale
  
 mismoodi?
 | 
	
	  | 06.03.2010 at 23:15 |  | 
    
  
	    |  inc13 
   |  dodge ram 3500 
 quote:Täiesti rahulikult ringi kulgedes,lumi/löga maas ,lisaks miinuskraadidmuidumbmees:
 
 
 diisliga ja 25-30 liitrit sajale
  
 mismoodi?
 
 
 | 
	
	  | 06.03.2010 at 23:17 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 otsingud läbi vaadatud ja yldjuhul cumminsi kuluks pakuvad 9-15 sajale...
 | 
	
	  | 06.03.2010 at 23:49 |  | 
    
  
	    |  inc13 
   |  dodge ram 3500 
 quote:Noh,mul 2500 on võtnud ka 13/100 aga seda kuiva teega ja pluss kraadidega.Külma ja lumega 18-22 keskmine.Kulu pisut väiksem kuna pole topeltrattadmuidumbmees: otsingud läbi vaadatud ja yldjuhul cumminsi kuluks pakuvad 9-15 sajale...
 
 
 Edit:24v mootor võibolla ökom ?
 Jutt käib 12v mootoriga isenditest
 | 
	
	  | 07.03.2010 at 00:17 | 1 edit. Last edited 07.03.2010 at 11:10 by inc13 | 
    
  
	    |  kala85 
 |  dodge ram 3500 mul ka talvel 18-20 kütusekulu.
 24v ongi ökom
 
 ____________________________
 dodge ram 97a 2500 cummins @+60psi
 56157755
 
 
 | 
	
	  | 07.03.2010 at 15:35 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  dodge ram 3500 
 quote:ei olekala85: mul ka talvel 18-20 kütusekulu.
 24v ongi ökom
 
 
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 07.03.2010 at 23:04 |  | 
    
  
	    |  christian 
     |  dodge ram 3500 mina enda rami kuluks ei sa kuidagi üle 13l 100le (pidev 4X4) pigem arvestan siin eestis sõites 10-nega, ei tea kas on liiga kerge saabas paremas jalas või on kuskil mujal viga
  ta on küll 24 valve mitte 12 nagu siin juttu.
 tallinn münhen tallinn sain 9l kuluks (seal oli ka sees palju seisutunde) gps-i reisipäeviku järgi.
 | 
	
	  | 08.03.2010 at 08:13 |  | 
    
  
	    |  roby 
   |  dodge ram 3500 Tere
 Äge on see elu. Inimest ilmselt huvitab minu auto, aga näe telefoni pihku ei võta.Või pole ikka huviline ja tahame lihtsalt rääkida.
 Kütusekuluga ja läbivusega on ikka nii, et nagu mees nii on ka need asjad. Tean mehi kes talvel istuvad ka neliveolise maa maasturiga (mitte linnamaasturiga) ka igal pool kinni. Kui tagaveoline tehasekonega RAM CUMMINS võtab kütust üle 14 liitri sajale, siis peaks ikka teenindusse minema ja enda auto korda tegema või sõitma õppima.
 Head naistepäeva!
 Terv. Roby
 
 ____________________________
 tramm nr. 66
 | 
	
	  | 08.03.2010 at 08:40 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 3500 pakub huvi. jouan paari päevaga eestisse.
 
 | 
	
	  | 08.03.2010 at 11:45 |  | 
    
  
	    |  muidumbmees 
 |  dodge ram 3500 cumminsil on 132 kw ja ka hoopis kangemad - 230 jne...
 mis vahed mootorites?
 kas see 132 kw on see pommikindel?
 | 
	
	  | 08.03.2010 at 11:47 |  | 
    
  
	    |  Astro SS 
 |  dodge ram 3500 cumminsil on 132 kw ja ka hoopis kangemad - 230 jne...   - kõige kangemad 5.9 Cumminsid on 450hp
 mis vahed mootorites?  - väga palju,et siin mitte neid loetlema hakata
 kas see 132 kw on see pommikindel?   - siiani ei ole näinud ühtegi pommikindlat mootorit, parema tahtmise juures lendavad kõik õhku .....
 
 
 ____________________________
 Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
 | 
	
	  | 08.03.2010 at 13:27 |  | 
    
  
	    |  kala85 
 |  dodge ram 3500 mis siis viga võiks olla et kütusekulu selline on?
 Mul ilmselt sellepärast et originaalist paar kw rohkem on?
 Ökomaks tahaks saada küll tglt.
 Ei tea mis kütuse pumbaga see ram oli aga oli 24v,ennem oli tal 12v,ning see oli janusem.
 Ilmselt pumbad erinevad ja sealt see vahe tuli või sis tõesti oli vanemal midagi viga või kulunud.
 No unustage need jutud ära et tagaveoga kuhugile jõuab ja talvel normaalselt sõita saab.
 Eesti oludesse ei sobi ükski kastiga auto mis on tagaveoline,võid loopida kasti täis jah mingit manti,et pidamist tuleks,
 aga milleks siis ültse kastikat vaja on kui kasti midagi panna ei saa,sest mingi betoonplokk on ees.
 Igasugused vanid liiguvad ka talvel paremini kui kastikad tühjalt ja tagaveoga.
 Kas kusagil usa foorumites või kusagil pole mingit loetelu tehtud ramidest,mida kui palju jne...
 Kui kellegil silma hakkab võiks siia ka visata,niisama huvi pärast.
 
 ____________________________
 dodge ram 97a 2500 cummins @+60psi
 56157755
 
 
 | 
	
	  | 09.03.2010 at 16:41 |  | 
    
  
	    |  Check Engine 
 |  dodge ram 3500 Pickuptrucks.com on uuemaid võrdlenud omasugustega. Eks teistes sarnastes kohtades on ka erinevaid teste ja sõiduproove, sealt saab ka infot kui huvitab.
 | 
	
	  | 09.03.2010 at 22:08 |  |