| Poster |
Message |
2koma8 |
Vaakumitoru
Mis ülesannet täidab vaakumtoru mis on õhupuhasti ja throttle-plate'i vahel? Mingi ökonoomsuse variant? Mul originaalvoolik väsis ära, panin sinna mingi pehme (muud polnud kohe kodust võtta) vooliku. Kui kasvõi õrnalt gaasipedaali puutun ja pöörded tõusma hakkavad, tõmbub see voolik kokku (umbes nagu agoonias vihmauss). Ja kui ta üldse ära võtta ja otsad lahti jätta, siis pöörded tõusevad (umbes 200~300) ja segu reguleerimise kruvide nö. tundlikkus muutub pea olematuks. Kui aga voolik küljes on, mõjub isegi pool kruvi pööret mootori pööretele.
Et mis ülesanne sellel voolikul on? |
| 23.07.2002 at 08:21 |
|
2koma8 |
Vaakumitoru
Keegi ei tea? Ometi peaks ju siin mõni karpafänn olema... |
| 23.07.2002 at 16:00 |
|
2koma8 |
Vaakumitoru
Pärtel? |
| 24.07.2002 at 09:45 |
|
hirax
|
Vaakumitoru
Pole küll kaugeltki karpafänn... 
Mille külge ta seal õhupuhastis läheb? Kuna tõmbab vooliku krimpsu võib arvata, et kas mingisse MAP anduri moodi asja või külma/sooja õhu siibrisse vms. Ja kui lahti jätta siis imeb lihtlabaselt lisaõhku, mis minumeelest tühikäiku üsnagi mõjutab.
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 24.07.2002 at 11:42 |
|
2koma8 |
Vaakumitoru
See agregaat on ilma elektroonikata. Eile panin korraliku vooliku ja pedaal läks tundlikumaks ja hästi saab reguleerida.
Õhupuhastisse läheb volik altpoolt ja on ühenduses filtri seespool oleva ruumiga. |
| 24.07.2002 at 11:50 |
|
hirax
|
Vaakumitoru
quote: ja on ühenduses filtri seespool oleva ruumiga.
Siis ikka peale filterelementi..?
Aga kui tolle toru üldse kinni paned, kas siis jääb tühikäigul üldse seisma? Kui nii siis võib oletada, et sealt lähebki tühikäigu põhiõhk aga pööret andes ... Ei, asi mulle nats segane. Sul oli vist Solex, mis marki täpselt??
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
| 24.07.2002 at 13:04 |
|
2koma8 |
Vaakumitoru
Peale filterelementi. Kui vooliku üldse kinni pigistan siis pöörded langevad ja pole nii tundlik pedaalivajutusele.
Karpa on Solex3235 EEIT |
| 24.07.2002 at 19:58 |
|