Poster |
Message |
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
...kehvapoolsetest kyynlajuhtmetest ja reguleerimata sildadest.
Asi siis nii et mul Ford ryypab praegu 16.8(enne karpa remonti 25) sajale. Normaalne oleks 13. Karpa panin paika netist leitud opetuse järgi. Peaks olema "best lean" aga kui gaasi vajutan ehk nö. "tuuritan" siis lendab tagant must pahvakas. Tyhikäigul ja yhtlastel pööretel ei suitse. Kui yhtlastel pööretel töötab, jätab vahele suvalistel hetkedel.
Lisaks veel on ka sillastendis käimata. Roolivarrastel on päris tuntav loks. Vahest kisub paremale kui pidurdan, vahest mitte. Soidu ajal pean rooli hoidma vasakule. Tagasild samamoodi paigast ära. Peale öötshoova vahetust ei taibanud seda oigesti paika keerata, mille tulemusena tagumine parempoolne ratas tahaks autost väljapoole veereda. Vahest paneb see auto värisema.
Pidurid peale ei jää.
Tahaks siis teada, kas toesti mojutab sildade reguleerimatus kytusekulu nii palju? Auto tyhimass 1300kg. |
25.07.2002 at 10:27 |
|
peep
Moderator |
Kytusekulu söltuvus...
Vana kulunud mootor, vana karpa, kehvapoolne süüde jne. Sildade regull vaevalt asja parandab.
Pigem käi süüde uute osadega üle, pane kõik uued filtrid ja mõõda surved ära. Karpa ei pruugi ka korras olla, proovi mõne teisega vahelduseks. |
25.07.2002 at 11:16 |
|
ilvez |
Kytusekulu söltuvus...
Sildade regull muudab benakulu, kuid mitte nii piisavalt kui sul vaja, oma vanal autol paranes kulu peale reguleerimist 1,5l/100km |
25.07.2002 at 11:25 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
Mootor on hea. Öli ei söö ja sinist suitsu ei viska. Aasta tagasi lihvitud plokikaaned ja klapid, vahetatud ylemise otsa tihendid. Surveid pole möötnud. Tyhikäik on kyll ilus ja yhtlane isegi 500rpm-il.
Karpa on värske - koik survepesu ja suruöhuga puhastatud, remondikomplekt installitud, aegade jooksul köveraks vajunud tihendamist vajavad pinnad sirgeks lihvitud(karpa kaan oli paras banaan) ja seejärel korralikult hermeetiliselt kokku pandud. Vaja vist kogenud reguleerijat.
Lisaks veel: mootor 2.3 aga karpa pärit 2.8-lt.
Äkki öhufilter umbes? Palju see umbes kulu suurendaks? |
25.07.2002 at 11:52 |
|
ilvez |
Kytusekulu söltuvus...
quote: 2koma8:
Äkki öhufilter umbes? Palju see umbes kulu suurendaks?
õhufilter mõjutab tunduvalt, kuid kui see on umbes siis annab see ka auto minekus tunda
|
25.07.2002 at 12:09 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
Vat sellest pole kyll halligi aimu millal öhufiltrit kunagi vahetatud on.....
... a ega ei tohi liialt loota et see väga must oleks. 
A tegelt... uued juhtmed/kyynlad/öhufilter/sillaregull/karparegull targa mehe kaasabil. Peaks ikka paar liitrit kulust maha vötma?
|
25.07.2002 at 12:17 |
|
wax
|
Kytusekulu söltuvus...
quote: 2koma8: A tegelt... uued juhtmed/kyynlad/öhufilter/sillaregull/karparegull targa mehe kaasabil. Peaks ikka paar liitrit kulust maha vötma?
Kindlasti! Vaata ka jagaja kaane alla - äkki on kasulik kaas ja rootor uute vastu vahetada kui juba asjade vahetamiseks läheb 
See et ta gaasi andes musta pahvaka tagant välja viskab, võib tulla valest segust - niiet - karparegull väga abiks. Kütusefilter on vahetatud? |
25.07.2002 at 12:23 |
Last edited 25.07.2002 at 12:23 by wax
|
hirax
|
Kytusekulu söltuvus...
Arvan, et vaheta ikka filter ära ja tee uuesti karpa regullimine. Kas rem. kompl. sisaldas ka teisi peadüüse? 2,3 ja 2,8 suurt vahet küll ei ole, aga äkki on peadüüsid liiga suured. Mingil määral saad ka mängida ujukitasemega, et kulu vähendada. Pead lihtsalt katsetama. Liiga madala tasemega jääb karpa vajutades lihtsalt kuivale ja liiga lahja küttesegu pole mootorile kah teps mitte hea.
Ja kogu see küünalde/juhtmete asi vaata ka üle - on teised üsnagi salakavalad
Sinu karpa kohta ma midagi tarka pole leidnud, aga uuri Weber-iga seotud saite. Niipalju kui olen aru saanud peaks Solex (ja Zenith) olema midagi Weberi allfirmade taolist.
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
25.07.2002 at 12:31 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
On kahte sorti remokomplekte karpadele. See mille mina ostsin, sisaldas kïk karpa membraane, ujukiklappi, kummimansette(käivad kaela regul. kruvidele) ja tihendeid. Melasist 754eek.
Teine remokomplekt(seda pole ostnud ega installinud) on nö. "tehase" remokomplekt ja sisaldab metallosi nagu dyysid ja koonuselise otsaga reguleerimiskruvisid jms., täpselt ei uurinud. Melasist u. 600eek.
2.3 karpal on peadyysid 137.5 ja 2.8 karpal 150. Nendel karpadel ujukitasemega mängida ei saa.
Karpa paningi paika Weberi saidilt leitud öpetuse järgi, mille keegi tubli kodanik mulle kunagi siin foorumis kätte juhatas.
Proovin närvikodi mottes Melasisse helistada ja uue karpa hinda kysida... brr.
Mees ytleb et umbes 10K. 
|
25.07.2002 at 12:47 |
|
hirax
|
Kytusekulu söltuvus...
Mina selle sulle saatsingi ja kordan veel, et see regull ei pruugi sinu karpa puhul kehtida. Lihtsalt tegelen praegu ühe Weberiga ja selle kohta otsides leiab paljusi linke Solexi kohta. Pole viitsind neid kõiki läbi klõpsata
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
25.07.2002 at 13:14 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
Regull ei pruugi kehtida kyll, aga see on praegu parim mis on. Yhtlastel pooretel on väljaheide puhas, musta tuleb ainult vajutamisel. Kas voib ka sellest must olla et mootor ei pöleta kiirenduspumba bena ära?
2.8 karpa pump on ju edumeelsem kui 2.3 oma. Enne kui kiirenduspumba torud looridesse laiali lähevad, on neil mingi jaoti millel 2.3 karpal kirjutatud 40 ja 2.8 karpal 50.
Ja sellise kulu(16.8) sain kui piitsa andsin sest viimase regulliga kaasnes yllatav erksus ja joud mida enne polnud. Loomulikult pidi kets iga nurga peal vilet laskma kui roolitihend poweri avastas.
Hirax... tohiks ma ehk paluda m¨nda linki mis mind Solexi infini juhataks? Sa nagu juba otsa peal asjaga... |
25.07.2002 at 13:52 |
|
wax
|
Kytusekulu söltuvus...
quote: 2koma8: Ja sellise kulu(16.8) sain kui piitsa andsin sest viimase regulliga kaasnes yllatav erksus ja joud mida enne polnud.
Sellisel juhul pole küll kütusekulu üle nurisemiseks põhjust 
Aga kujutan ette kui tore on poest osta karpa remondikomplekti. 38/38 Weberile pole näiteks sellist asja olemas nagu remondikomplekt Igaljuhul - lase asjatundjal karpa üle vaadata. Soovitan Hannest Hipodroomi taga 056 565 458 |
25.07.2002 at 14:15 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
No ega ma nyyd niiväga ka ei piitsutanud. Aga ega enne pole sellise töömahu ja silindrite arvuga kogemusi olnud. Eks 6 pytti imevad ikka kenasti peale kui asi pöördes on ja see ka veel kui on 2 loorine karpa millel loorid korraga avanevad... pole siin midagi et alguses 1 ja siis teine.
Karpa on mul Solex 38 mitte Weber.
Ja veel uudiseid: käisin oues auto kallal eesmärgiga suruohu abil ohufiltrit natuke puhtamaks saada. Ilmnes tosiasi et ohupuhasti korpus ei istu yldse hermeetiliselt karpa peal. Ok see selleks, aga asjal on ka automaattoores, mille väike hoovakene(yhendatud ohuklappide vollile) tuleb läbi karpa kaane. Sellel vidinal peaks yks plastmassjunn peal olema et hoova august ohku sisse ei imeks. Aga mida pole, seda pole. Seega ohupuhasti praegu päris mottetu asi.
Juhan@läep otsip tihendavat materjali ja plastmassijunni&vidinaid.
PS. Täna viin vist asja keretöödesse kui veab. |
25.07.2002 at 15:26 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
Leidsin tabeli dyyside valikuks. Ehk on monele mehele veel kasulik, ise pole veel midagi arvutanud selle järgi aga tahan teada saada kas ma pean väiksema karpa dyysid sisse keerama voi mitte.
http://www.oldengine.org/members/diesel/solex12.htm |
25.07.2002 at 17:13 |
|
hirax
|
Kytusekulu söltuvus...
Nonäe oled juba ise midagi leidnud
Linkidega nagu alati asjadega mida juhuslikult kuskil näinud, krt kuidagi ei tule meelde kus midagi asjalikku vilksatanud on mida hetkel ei vaja. 99,9 % viib kuhugi juppide kataloogi või mõnda väljamaa foorumisse, kus keegi seletab, et ta just selle jublaka autolt maha visanud. Ja kus on jooniseid vms on liiga uued või uunikumid.
Eile ütlesid oma karpaks 32/35 EEIT - üks selle joonis jäi siit jalgu http://www.carburetorfactory.com/expvw33.html
Siis veel
http://autorepair.about.com/cs/carburetor/index.htm midagi üldist regullimisest jne
http://wow.atlasta.net/~mriluvu/oacdp/solex.html mingid vanaaegsed, aga äkki leiad midagi
http://www.knairfilters.com/bolton/ford.htm siin veel autosi millel sama karpa - saad nende markide järgi otsida
Proovin edaspidi meeles pidada, kui midagi leian annan teada
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
25.07.2002 at 18:46 |
|
Quattro
|
Kytusekulu söltuvus...
16,8 pole kõva vajutamisega mingi ime, 2,3 l Volvo võttis sellise hulga kütust rahulikul linnasõidul.
Õhufilter, süütejuhtmed ja muu süütestuff vaata kindlasti üle. Kontrolli ka süütenurka (7 kraadi enne ÜSS-i peaks olema õige).
Mootor pane käima ja katsu algatuseks käega süütejuhtmed üle, kui särakat saad, siis vaheta välja.
Edu!
____________________________
Passat,R1100GS |
25.07.2002 at 19:23 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
A kuulge... ma uurisin veel et mis värk on benapumbaga ja mis on pumba ja karpa vahel. Vahel on mingi kolme jalaga putukas, vist surveregulaator. Sellel on keskel ka väike valge nupuke umbes 1 ruutmillimeetri suurune ja liigub pool milli kui vajutada. Mis seal sees peitub?
|
26.07.2002 at 00:00 |
|
T-Bird
|
Kytusekulu söltuvus...
Misugune karp sull seisab ? |
26.07.2002 at 12:33 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
Solex 38 |
26.07.2002 at 13:15 |
|
alambe |
Kytusekulu söltuvus...
võin sulle järgmine nädal saata kas faxi või meiliga autodata kataloogist juhised ja andmed selle karpa kohta |
26.07.2002 at 14:16 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
Alambe, ma oleks ülimalt tänulik kui sa mulle need juhised ja andmed saadaksid. Selle peale võiks ka paar teha kui sobib, sest selle karpa infi ikka nii naljalt igal pool ei vedele.
PS. Esmaspäeval või teisipäeval viin auto keretöödele kus ta ka üle värvitakse. Mehed pidid asja nädala-pooleteisega ära tegema, aga mina pean 2 kuud pappi kokku kraapima et ma neilt auto kätte ka saaks... 
Aga võiks kasutada olukorra kirjeldust nagu teeb seda corvus: tulen kohale, loen jakobsone, aga autot vaadates olen ikkagi õnnelik |
26.07.2002 at 15:04 |
|
hirax
|
Kytusekulu söltuvus...
quote: alambe: võin sulle järgmine nädal saata kas faxi või meiliga autodata kataloogist juhised ja andmed selle karpa kohta
Äkki on sul viitsimist uurida midagi ka sellise kohta: WEBER DGAV-3G 32/36
Häda selles, et ei tea mis aasta oma ta on. Netis joonised 100 % ei kattu. Hädaldasin siin juba korra http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=3075
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
27.07.2002 at 00:38 |
|
alambe |
Kytusekulu söltuvus...
täna jäi ommikul raamat maha, homseks võtan kaasa, sorry |
29.07.2002 at 10:54 |
|
2koma8 |
Kytusekulu söltuvus...
Täna viin auto ära! |
29.07.2002 at 14:08 |
|