vkx
|
Radikas vist umbes?!
Mure järgmine: mõni päev tagasi lõhkes Landcruiseril lõdvik(juba kolmas järjekorras) ja kõik jahutusvedelik kadus ära sel viisil, et kohe ei pannud tähelegi(polnud aurupilve ega veejuga) ja mootor sai päris korralikult kuuma. Sai pandud uus lõdvik ja uus vesi sisse ja sai mootorit edukalt proovitud ja kõik paistis korras olevat, paistab et ka kaane tihendi jäi terveks, survet radikas polnud ja vett õlis ka ei olnud. Terve järgmine õhtu sai metsas tõsiselt jeepimas käidud ja ei mingeid probleeme. Aga probleem tekkis teisel päeval, temperatuuri näidik näitab normi aga kui auto seisma jätta, siis on kuulda kuidas mootori sees kõik muliseb-keeb ja mootor üle kuumenenud, samas radikas on ülevalt kuum aga alt külm?! Üks spetsialist arvas, et kui mootor esimest korda kuumaks läks, siis kuumutas sellega mootori vee kanalites oleva katlakivi lahti ja see ummistas nüüd ka radika ära.
Siit ka küsimus: kust saab sellist keemiat, mis lahustab mootoris ja radikas oleva katlakivi tükid(pidi selline aine olemas olema aga ei tea mis ja kus)? Asjaga on suht kiire, sest homme on plaanis see probleem ära lahendada kuidagi. Samas kui kellelgi tekib antud probleemiga seoses mõni muu ettepanek või soovitus, oleks igati tänulik! |