register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Autod : Jeep grand cherokee 5,9  
Poster Message
olari5555
Jeep grand cherokee 5,9
Mida arvate antud autost:http://www.auto24.ee/used/792470
Täpsemalt huvitab kütusekulu ning veermiku vastupidavus ja varuosade hinnad.
23.02.2011 at 12:14
DevilDeVille
  
Jeep grand cherokee 5,9
pigem tegu 1998 aastaga ja kulunumbrid linn 21,4 maantee 14,7

____________________________
Flick the Gestapo.... No, I said *Flick*, the Gestapo!
23.02.2011 at 13:34
m2ssu
Jeep grand cherokee 5,9
omalajal oli väidetavalt maailma kiireim maastur. 0-60mph kiirendus alla 7 sekundi. niiet minekut päris hästi ja hääl on ka väga mehine kui nüüd 5.2 mootoriga võrrelda. mootori vääne pidi aga sildadele kohati päris palju kurja tegema, kuna sillad vist samad mis 4.0 ja 5.2 aga jõudu tunduvalt rohkem.
kütusekulu ,selliste ilmadega nagu praegu, linnas kindlasti 25 kanti või isegi natuke üle. kui endale sellist otsisin ja paari vaatamas käisin, siis oli kõigil keskmise küttekulu näit üle 25.
23.02.2011 at 15:39
kadjakas
Jeep grand cherokee 5,9
Pidasin pea viis aastat sellist seadeldist. Kui mälu ei peta, oli ostmishetkel odomeetril natuke alla saja tuhande, ise veeresin u 70000 sinna otsa. Miskit erilist lagunemist ja nööki selle aja jooksul ei täheldanud. Aga ostes oli auto tõesti prillikivi ja eks teda sai korralikult hooldatud kah, tänu sellele ilmselt kergelt pääsesin. Andsin kogu paberimajanduse uuele omanikule kaasa, katsun mälu järgi kribada, mis tehtud sai selle viie aasta sees. Veermikust: Kaks korda vahetasin esiamorte, alumised kinnitused hävinevad, rõngas jookseb kummipuksi pealt maha. U 150000-nde pealt pani saba üks veovõlliots, pigem hooletusest, lõhkine kattekumm oli kahe silma vahele jäänud ja sodi läks sisse. Piduriklotse läks vist neli-viis komplekti, vahetatud sai ka esimesed kettad. Pidurid kipuvad peale jääma, aitab, kui kõik lahti kakkuda, ära puhastada, kolbidelt kümnendik-kaks maha konestada ja uued mahlad sisse. Kolbid on miskist tekstoliidi-laadsest materjalist ja punduvad vananedes. Päris lõpus hakkas üks tagumine rattalaager uluma, see töö jäi uuele omanikule. Selle viie aasta jooksul ei läinud ühtegi puksi, konti ega rooliotsa. Tagumine differ ilatses kah korra pisut, sellega toimetati AB tunnike. Käimakott ja mootor: Käimakotis ainult õli ja filtri vahetused, korra hakkas kaane vahelt ilatsema- uus tihend abiks. Mootoril kaks korda veepump kinni, mõlemad korrad jõudis ka radika puruks pressida. Muidu ainult õli-, filtri- ja küünlavahetused. Kere: tagumise luugi amordid ja puhvrid said vahetatud, tagumine kojamees jäi kinni- see sai puhastamise ja määrimisega uuesti tööle õpetatud. Saba pani ka tagaluugi lukustus, hehh, selle remontimine, õigemini kinnise luugi sisse pääsemine on ikaldus:). Üks rõve roosteplekk tekkis ka küljekarbile. 5,9- l on teistest Grandidest erinevad küljekarbi-katted, otstest jämedamad. Sinna otstesse koguneb kompost:), kui jaole sain, tuli kahest karbikattest kokku pool ämbrit kõntsa. Abiks on, kui puurida plastkarpide põhja suuremad äravooluavad või paar korda aastas katted maha kakkuda ja seest puhtaks teha. Elektrist: mingil hetkel kadus automaatne päevatulede lülitus, see oli mulle meelepärane muutus, torkima ei hakanud. Ära sai visatud originaal-el.antenn, asemel tavaline ärakeeratav plastjunn. Pole ei metsas ega pesulas muret.
Kokkuvõttes- pole paha viie aasta kohta. :)
25.02.2011 at 16:13
iisak
 
Jeep grand cherokee 5,9
70000km jooksul 4-5 komplekti piduriklotse??
Mõni mees ei vaheta õli ka nii tihti...
25.02.2011 at 20:00
christian
  
Jeep grand cherokee 5,9
quote:
iisak: 70000km jooksul 4-5 komplekti piduriklotse??
Mõni mees ei vaheta õli ka nii tihti...
:devil
26.02.2011 at 07:39
christian
  
Jeep grand cherokee 5,9
quote:
m2ssu: omalajal oli väidetavalt maailma kiireim maastur. 0-60mph kiirendus alla 7 sekundi. niiet minekut päris hästi ja hääl on ka väga mehine kui nüüd 5.2 mootoriga võrrelda. mootori vääne pidi aga sildadele kohati päris palju kurja tegema, kuna sillad vist samad mis 4.0 ja 5.2 aga jõudu tunduvalt rohkem.
kütusekulu ,selliste ilmadega nagu praegu, linnas kindlasti 25 kanti või isegi natuke üle. kui endale sellist otsisin ja paari vaatamas käisin, siis oli kõigil keskmise küttekulu näit üle 25.

Just nimelt väidetavalt. Tegelikkuses oli aga GMC Typhoon ja Syclone see kellele tiitel kuulus. :evil

The Typhoon was capable of accelerating from 0-60 mph in 5.3 seconds and could do a quarter-mile run in 14.1 seconds at 95 mph (153 km/h). Car and Driver was impressed, comparing the Syclone's performance favorably to the Ferrari 348ts, Chevrolet Corvette, and Nissan 300ZX Turbo. It cost US$29,970, though the magazine criticized the plasticy interior pieces.

Rohlem siit http://en.wikipedia.org/wiki/GMC_Syclone
26.02.2011 at 07:47
kadjakas
Jeep grand cherokee 5,9
quote:
christian:
quote:
m2ssu: omalajal oli väidetavalt maailma kiireim maastur. 0-60mph kiirendus alla 7 sekundi. niiet minekut päris hästi ja hääl on ka väga mehine kui nüüd 5.2 mootoriga võrrelda. mootori vääne pidi aga sildadele kohati päris palju kurja tegema, kuna sillad vist samad mis 4.0 ja 5.2 aga jõudu tunduvalt rohkem.
kütusekulu ,selliste ilmadega nagu praegu, linnas kindlasti 25 kanti või isegi natuke üle. kui endale sellist otsisin ja paari vaatamas käisin, siis oli kõigil keskmise küttekulu näit üle 25.

Just nimelt väidetavalt. Tegelikkuses oli aga GMC Typhoon ja Syclone see kellele tiitel kuulus. :evil

The Typhoon was capable of accelerating from 0-60 mph in 5.3 seconds and could do a quarter-mile run in 14.1 seconds at 95 mph (153 km/h). Car and Driver was impressed, comparing the Syclone's performance favorably to the Ferrari 348ts, Chevrolet Corvette, and Nissan 300ZX Turbo. It cost US$29,970, though the magazine criticized the plasticy interior pieces.

Rohlem siit http://en.wikipedia.org/wiki/GMC_Syclone

Typhooni ja Syclone toodeti aastatel 1992-1993, Grand Cherokee LX-i aastal 1998. Jeep suurustas, et tegemist oli tollel hetkel kiireima seeriatootmises oleva SUV-iga. Ja nii vist oligi. Ega see mõõdetud 6,8 sek sajani tänagi teab, mis kehva tulemus ole.





26.02.2011 at 11:53
m2ssu
Jeep grand cherokee 5,9
Omalajal, just seda silmas pidasingi ju! taifuunist olen isegi teadlik :)
27.02.2011 at 09:05
christian
  
Jeep grand cherokee 5,9
quote:
m2ssu: Omalajal, just seda silmas pidasingi ju! taifuunist olen isegi teadlik :)

sorry, sain valesti aru sellest "omalajal" kuna taifuun juba eksisteeris sellel ajal kui chero tehti siis sain aru, et kiireimast maasturist oma ca 7 sekiga ta võib ainult unistada.
aga igati soliidne ja kiire pere SUV selle ajakohta igatahes :evil
27.02.2011 at 13:21 1 edit. Last edited 27.02.2011 at 13:23 by christian
tqhq.ee foorum : Autod : Jeep grand cherokee 5,9  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.