Jeep grand cherokee 5,9Mida arvate antud autost:http://www.auto24.ee/used/792470
Täpsemalt huvitab kütusekulu ning veermiku vastupidavus ja varuosade hinnad.
Jeep grand cherokee 5,9omalajal oli väidetavalt maailma kiireim maastur. 0-60mph kiirendus alla 7 sekundi. niiet minekut päris hästi ja hääl on ka väga mehine kui nüüd 5.2 mootoriga võrrelda. mootori vääne pidi aga sildadele kohati päris palju kurja tegema, kuna sillad vist samad mis 4.0 ja 5.2 aga jõudu tunduvalt rohkem.
kütusekulu ,selliste ilmadega nagu praegu, linnas kindlasti 25 kanti või isegi natuke üle. kui endale sellist otsisin ja paari vaatamas käisin, siis oli kõigil keskmise küttekulu näit üle 25.
Jeep grand cherokee 5,9Pidasin pea viis aastat sellist seadeldist. Kui mälu ei peta, oli ostmishetkel odomeetril natuke alla saja tuhande, ise veeresin u 70000 sinna otsa. Miskit erilist lagunemist ja nööki selle aja jooksul ei täheldanud. Aga ostes oli auto tõesti prillikivi ja eks teda sai korralikult hooldatud kah, tänu sellele ilmselt kergelt pääsesin. Andsin kogu paberimajanduse uuele omanikule kaasa, katsun mälu järgi kribada, mis tehtud sai selle viie aasta sees. Veermikust: Kaks korda vahetasin esiamorte, alumised kinnitused hävinevad, rõngas jookseb kummipuksi pealt maha. U 150000-nde pealt pani saba üks veovõlliots, pigem hooletusest, lõhkine kattekumm oli kahe silma vahele jäänud ja sodi läks sisse. Piduriklotse läks vist neli-viis komplekti, vahetatud sai ka esimesed kettad. Pidurid kipuvad peale jääma, aitab, kui kõik lahti kakkuda, ära puhastada, kolbidelt kümnendik-kaks maha konestada ja uued mahlad sisse. Kolbid on miskist tekstoliidi-laadsest materjalist ja punduvad vananedes. Päris lõpus hakkas üks tagumine rattalaager uluma, see töö jäi uuele omanikule. Selle viie aasta jooksul ei läinud ühtegi puksi, konti ega rooliotsa. Tagumine differ ilatses kah korra pisut, sellega toimetati AB tunnike. Käimakott ja mootor: Käimakotis ainult õli ja filtri vahetused, korra hakkas kaane vahelt ilatsema- uus tihend abiks. Mootoril kaks korda veepump kinni, mõlemad korrad jõudis ka radika puruks pressida. Muidu ainult õli-, filtri- ja küünlavahetused. Kere: tagumise luugi amordid ja puhvrid said vahetatud, tagumine kojamees jäi kinni- see sai puhastamise ja määrimisega uuesti tööle õpetatud. Saba pani ka tagaluugi lukustus, hehh, selle remontimine, õigemini kinnise luugi sisse pääsemine on ikaldus. Üks rõve roosteplekk tekkis ka küljekarbile. 5,9- l on teistest Grandidest erinevad küljekarbi-katted, otstest jämedamad. Sinna otstesse koguneb kompost, kui jaole sain, tuli kahest karbikattest kokku pool ämbrit kõntsa. Abiks on, kui puurida plastkarpide põhja suuremad äravooluavad või paar korda aastas katted maha kakkuda ja seest puhtaks teha. Elektrist: mingil hetkel kadus automaatne päevatulede lülitus, see oli mulle meelepärane muutus, torkima ei hakanud. Ära sai visatud originaal-el.antenn, asemel tavaline ärakeeratav plastjunn. Pole ei metsas ega pesulas muret.
Kokkuvõttes- pole paha viie aasta kohta.
quote:m2ssu: omalajal oli väidetavalt maailma kiireim maastur. 0-60mph kiirendus alla 7 sekundi. niiet minekut päris hästi ja hääl on ka väga mehine kui nüüd 5.2 mootoriga võrrelda. mootori vääne pidi aga sildadele kohati päris palju kurja tegema, kuna sillad vist samad mis 4.0 ja 5.2 aga jõudu tunduvalt rohkem.
kütusekulu ,selliste ilmadega nagu praegu, linnas kindlasti 25 kanti või isegi natuke üle. kui endale sellist otsisin ja paari vaatamas käisin, siis oli kõigil keskmise küttekulu näit üle 25.
Just nimelt väidetavalt. Tegelikkuses oli aga GMC Typhoon ja Syclone see kellele tiitel kuulus.
The Typhoon was capable of accelerating from 0-60 mph in 5.3 seconds and could do a quarter-mile run in 14.1 seconds at 95 mph (153 km/h). Car and Driver was impressed, comparing the Syclone's performance favorably to the Ferrari 348ts, Chevrolet Corvette, and Nissan 300ZX Turbo. It cost US$29,970, though the magazine criticized the plasticy interior pieces.
quote:m2ssu: omalajal oli väidetavalt maailma kiireim maastur. 0-60mph kiirendus alla 7 sekundi. niiet minekut päris hästi ja hääl on ka väga mehine kui nüüd 5.2 mootoriga võrrelda. mootori vääne pidi aga sildadele kohati päris palju kurja tegema, kuna sillad vist samad mis 4.0 ja 5.2 aga jõudu tunduvalt rohkem.
kütusekulu ,selliste ilmadega nagu praegu, linnas kindlasti 25 kanti või isegi natuke üle. kui endale sellist otsisin ja paari vaatamas käisin, siis oli kõigil keskmise küttekulu näit üle 25.
Just nimelt väidetavalt. Tegelikkuses oli aga GMC Typhoon ja Syclone see kellele tiitel kuulus.
The Typhoon was capable of accelerating from 0-60 mph in 5.3 seconds and could do a quarter-mile run in 14.1 seconds at 95 mph (153 km/h). Car and Driver was impressed, comparing the Syclone's performance favorably to the Ferrari 348ts, Chevrolet Corvette, and Nissan 300ZX Turbo. It cost US$29,970, though the magazine criticized the plasticy interior pieces.
Typhooni ja Syclone toodeti aastatel 1992-1993, Grand Cherokee LX-i aastal 1998. Jeep suurustas, et tegemist oli tollel hetkel kiireima seeriatootmises oleva SUV-iga. Ja nii vist oligi. Ega see mõõdetud 6,8 sek sajani tänagi teab, mis kehva tulemus ole.
quote:m2ssu: Omalajal, just seda silmas pidasingi ju! taifuunist olen isegi teadlik
sorry, sain valesti aru sellest "omalajal" kuna taifuun juba eksisteeris sellel ajal kui chero tehti siis sain aru, et kiireimast maasturist oma ca 7 sekiga ta võib ainult unistada.
aga igati soliidne ja kiire pere SUV selle ajakohta igatahes
27.02.2011 at 13:21
1 edit. Last edited 27.02.2011 at 13:23 by christian