register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast  
Poster Message
BlueStang
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Nagu mustangimehele kohane tuleks korra veel tagasilla juurde tagasi - kas 4-link on kaks digonaalset (ülemised) ja kaks paralleelset (alumised) nagu anryo omal või on miski muu skeem?
03.10.2011 at 14:45
vvt
  
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Kui need 4 "linki" oleks paralleelsed, siis ringraja jaoks on vaja teha vast 5-link (Panhardi vardaga)?
Kuigi miskipärast nimetatakse seda ka "4-link"
http://www.automotivearticles.com/uploads/4-link1.jpg
Küsimus lihtsalt selles, kuidas vältida silla liikumist külgsuunas, kurvides tsentrifugaaljõu toimel.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
03.10.2011 at 17:06 1 edit. Last edited 03.10.2011 at 17:09 by vvt
KaroK
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
quote:
vvt: Kui need 4 "linki" oleks paralleelsed, siis ringraja jaoks on vaja teha vast 5-link (Panhardi vardaga)?
Kuigi miskipärast nimetatakse seda ka "4-link"
http://www.automotivearticles.com/uploads/4-link1.jpg
Küsimus lihtsalt selles, kuidas vältida silla liikumist külgsuunas, kurvides tsentrifugaaljõu toimel.
Panhardi varras tekitab külgsuunalist liikumist ka üles-alla liigutades.
Külgsuunalise liikumise väljajuurimiseks on näiteks Watts'i link teemas.



Tean mõnd meest, kes suudaks selle ilma probleemideta projekteerida.
PS abiks.
03.10.2011 at 20:44 1 edit. Last edited 03.10.2011 at 20:45 by KaroK
BlueStang
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
wattsist on siin ennegi juttu olnud - aga sellepärast küsisingi, et mis 4-link süsteem seal tagasilda paigal hoiab
kui panhard või watts lisaks on, siis on juba 5-lingiga tegemist
04.10.2011 at 07:41
vvt
  
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
quote:
Panhardi varras tekitab külgsuunalist liikumist ka üles-alla liigutades.

Küsimus on selles, et Panhardi vardaga on tegemist kontrollitud ja üsna piiratud liikumisega, kui need neli peenest torust varrast hakkavaid läbi painduma, siis see on lausa ohtlik.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.10.2011 at 10:31
BlueStang
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
millised neli?
04.10.2011 at 10:52 1 edit. Last edited 04.10.2011 at 11:10 by BlueStang
Astro SS
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Mis auto sild pildil on ? :uhoh

____________________________
Probleemid algavad kui on liiga palju toredaid mõtteid...
04.10.2011 at 11:55
wader
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
98 Ford Ranger kui pildi asukoha järgi jälgi ajada.
04.10.2011 at 12:07
vvt
  
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
quote:
BlueStang: millised neli?

http://www.springfieldstreetrod.com/images/rsus1.4.jpg

Need neli pikivarrast. Kui tänavaautode venivate kummipukside asemel on mingid jäigad laagrid, siis põikisuunalise toe puudumisel hakkab tsentrifugaaljõud vardaid painutama.
Olen juhtunud nägema, mida teeb tänaval Lada, millel oli Panhardi ots lasti (midagi murdus ära). Sild hakkab käima 20 cm vasakult paremale.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
04.10.2011 at 12:16 1 edit. Last edited 04.10.2011 at 12:18 by vvt
-fred-
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
quote:
vvt:
quote:
BlueStang: millised neli?

http://www.springfieldstreetrod.com/images/rsus1.4.jpg

Need neli pikivarrast. Kui tänavaautode venivate kummipukside asemel on mingid jäigad laagrid, siis põikisuunalise toe puudumisel hakkab tsentrifugaaljõud vardaid painutama.
Olen juhtunud nägema, mida teeb tänaval Lada, millel oli Panhardi ots lasti (midagi murdus ära). Sild hakkab käima 20 cm vasakult paremale.
Põiksuunalist tuge pakuvadki nii Panhardi varb, kui Watti link ja vardad.
04.10.2011 at 12:59
Daniel
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Piisab ka ainult 4 lingist ( ilma pahardi või watts'ita ) kui lingid trianguleerida (otsige ise parem sõna ) omavahel.

Yldiselt tuleks aga kõik numbrid kalkulaatorist läbi lasta enne ehitamist, kardaaninurgad, axle steer, squat jne. ( maasturiteema rohkem kui sõiduato aga oluline siiski )
05.10.2011 at 08:00
hotrod
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Selline küsimus siia... et tekkis mõte kuidas lihtsalt tagasild hoobade otsa ehitada.. kui alumised kaks varrast oleks raamiga paralleelselt (ei ole kolmnurgas) näiteks originaal-lehtvedru kinnituse alt..ja ülemised kaks kolmnurgas silla keskelt raami külge vasakule ja paremale. Kas toimiks? Kas on midagi olulist mida peaksin jälgima? (mõtlesin ülemiste hoobade pikkused reguleeritavad teha).

Selline variant.



____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
27.07.2012 at 17:01 1 edit. Last edited 01.08.2012 at 11:39 by hotrod
Jesper
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Anryo auto teemas sai vist viimati neist eri masti quadrabind'idest põhjalikult jutustatud. Lühidalt resümeerides on seda tüüpi hoovastike probleem see, kui üks ratas satub auku.

Mina isiklikult ei viitsiks auto puhul, mille põhiline funktsioon ei ole EMV arvestuses (ükskõik millises) karikaid koju tuua, üldse liiga palju nuputada. 4-link + Panhard bar on piisavalt hea praktiliselt kõigeks, ja suhteliselt kerge on selle geomeetriat enamvähem täppi panna.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
01.08.2012 at 11:47 1 edit. Last edited 01.08.2012 at 11:50 by Jesper
hotrod
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Lihtne ja tugev oleks muidugi tavaline panhard teha.. kuid antud juhul ei taha ma lubada auto üles alla õõtsumisel silla külgliikumist, kuna kasutusele tulevad õhkvedrud ja poritiibadele "fender-skirdid". ehk siis on risk et ratas hakkab kurvis vastu käima. (oli kogemus '73 continentaliga). On muidugi veel variante, kuid liiga keeruliseks ei viitsi ajada.

____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
01.08.2012 at 12:27
Jesper
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Ok, ma pean tunnistama et ma ei tea nendest autodest midagi, millel peab saama kõhu vastu maad lasta. Võib-olla seal on quadrabind tõesti õigustatud, ilmselt seal on puksid ka kummist ja väga agresssiivset kurvisuutlikkust vaja pole.

Ise valiks ilmselt siiski Wattsi, no lihtsalt ei ole mul usku nendesse geomeetriliselt "võimatutesse" vedrustustesse :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
01.08.2012 at 13:43 1 edit. Last edited 01.08.2012 at 13:44 by Jesper
vvt
  
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Üks USA sulesepp kuskil raamatus isegi kirjutas, et tüüpiline amatöörehitaja viga pidi olema spec'iga tugev üle pingutamine - pannakse külge läikivaid asju, mis pole esmavajadus või aetakse taga spec'e, mida vaja tegelikult pole.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
01.08.2012 at 16:22
hotrod
 
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Mõeldud-tehtud. Sain oma triangulated link süsteemi valmis. Tundub, et hakkab toimima küll.





____________________________
Real hotrod's don't leak oil - They mark their territory
26.09.2012 at 19:42 1 edit. Last edited 26.09.2012 at 19:43 by hotrod
berg_CSG
  
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Väga ilus töö. Loodan et täidab ka oma ülesannet. Nagu aru saan siis külgsuunaline liikumine üles alla vetrudes peaaegu puudub.

____________________________
CSG Customs - Keretööd - Autoremont - 58IOO793
29.09.2012 at 23:33
ramman
split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast
Põhimõtteliselt on ju Volvo FH seeria ja teiste õhkvedrustusega veokate tagasildade lahendus ka kolmnurgaga lahendatud. Verdustuse käik on veokatel ju kordades pikem kui sõidukal. Ja jõud on ka palju suuremad, mis mõjuvad sillale ja seda paigal hoidvatele komponentidele. Seega peaks olema igati kontrollitud-tõestatud ja usaldusväärne lahendus.

Rivo@hulga aastaid veokaid remontinud...

____________________________
Dodge RAM 1500 5.7 HEMI Longhorn 2012
Chrysler Grand Voyager CRD 2007
Tööauto MB Vito 119 2021
Club Fullsize
30.09.2012 at 08:49
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : split: 4-lingi jutt ´71 Fire teemast  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.