register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Ülevõimendatud rooli jäigemaks muutmine...  
Poster Message
Erkki
  
Ülevõimendatud rooli jäigemaks muutmine...
Vanemate usakate rool on reeglina ülevõimendatud ja keda see häirib, siis seda omapära saab üsna lihtsalt fixida. Selleks tuleb pumba töörõhku vähendada. See artikkel on küll Mopari kohta, aga kuna RV pumba tootja(Saginaw) on ka teistel markidel sama, siis pädeb see ka teistel autodel.

http://www.moparaction.com/Tech/beep/PUMP_IT_DOWN-re-v1.4.pdf

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
29.03.2012 at 09:11
vvt
  
Ülevõimendatud rooli jäigemaks muutmine...
Siia oleks vist asjakohane lisada, et kirjeldatud mod eeldab ikkagi korrasolevat (kulumata, remonditud) pumpa, sest töösurve kärpimine muudab kulumisest tingitud hädad nagu rooli "kinnijäämine" ja igasugu hääled - veel hullemaks.
Ehk siis rooli tõrgeteta tööks on vaja pumba piisavat tootlikkust (mis sõltub pumba kulumisest ja pumba pööretest), mod alandab töörõhku ehk siis lihtsamalt jõudu, mida rakendatakse rataste keeramisel lisaks käte jõule.

Kui rataste pööramisel rool laulab (krääksub), siis on põhjuseks kas kulunud või alamõõduline roolivõimu pump. Kui on korras, siis peaks hääl tulema siis, kui keerata rattad jõuga lõppu välja.

____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
29.03.2012 at 10:43
tqhq.ee foorum : Modifitseerimine : Ülevõimendatud rooli jäigemaks muutmine...  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.