register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : cadillaci mootor  
Poster Message
janek
cadillaci mootor
Oleks küsimus laiale ringile kuidas kindlaks teha mis mootor asub minu Cadillac Fleetwood Broughamil-passi järgi vl 1987-peal 4 bbl karb-(kataloogist nähtub et peaks olema Oldsmobile mootor) kapoti all oleva sildi järgi näitab aga et on pontiaci mootor aga sildi alt tuli veel vana kleeps välja mille peal näitab et originaalis vististi on üldse olnud 6,0 Caddy enda mootor. ?Kuidas siis kindlaks teha millega tegelikult tegu on?
10.09.2002 at 13:45
Vanaisa
  
Moderator
cadillaci mootor
Pead vist ikka mootori enda numbrit vaatama, mine tea, mitu mootoriswappi seal tehtud on...

Olds peaks olema 350cid, Pontust ei tea kas mitte sama 350?
´87 minu teada pandi originaalis Cadillacile ainult 4,1l (250cid) ja 5l (307cid) mootorit...

http://www.100megsfree4.com/cadillac/cad1980/cad87.htm

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.09.2002 at 13:49 Last edited 10.09.2002 at 13:53 by Vanaisa (Moderator)
janek
cadillaci mootor
oleks hea kui keegi oskaks ka soovitada kust ma mootori enda numbri leiaksin

lisaksin et vin number mis klaasi all ning igasugused iluvidinad sildikesed jne mis masina kõljes näitavad küll et tegu on 5,0 L masinaga aga kleepsud mis kapoti all ei lähe muu asjaga kokku masin on muidugi eest paremalt matsu saanud ning hooletult üles klohmitud aga kuna sooviks asja parandada ning ka pritsungit karb asemele panna siis oleks vaja teada mis mootor täpselt peal asub.käima on 200-4R. kusjuures pole ma õldse kindel et masin ise on 87 vl.
10.09.2002 at 13:51
Vanaisa
  
Moderator
cadillaci mootor
quote:
janek: oleks hea kui keegi oskaks ka soovitada kust ma mootori enda numbri leiaksin

lisaksin et vin number mis klaasi all ning igasugused iluvidinad sildikesed jne mis masina kõljes näitavad küll et tegu on 5,0 L masinaga aga kleepsud mis kapoti all ei lähe muu asjaga kokku masin on muidugi eest paremalt matsu saanud ning hooletult üles klohmitud aga kuna sooviks asja parandada ning ka pritsungit karb asemele panna siis oleks vaja teada mis mootor täpselt peal asub.käima on 200-4R. kusjuures pole ma õldse kindel et masin ise on 87 vl.


Aga vaata eelpool antud saidile, sealt peaksid VINst aasta kätte saama...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.09.2002 at 14:12
Vanaisa
  
Moderator
cadillaci mootor
E - 1984
F - 1985
G - 1986
H - 1987
J - 1988

Fleetwood Limole pandi küll mingil 83 aastal 6 litrast (368cid) mootorit... aga siis pidi kastiks olema THM 400
2004R oli koos 4,1 mootoriga komplektis...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.09.2002 at 14:20 Last edited 10.09.2002 at 14:28 by Vanaisa (Moderator)
janek
cadillaci mootor
nii olen eespoololeva lingi läbi vaadanud ning kõigi eelduste kohaselt vastab minu caddy ikka 87 aastale. ehhki küll mitte usas toodetud vaid canadas ning täsemalt vaatates masinas asuvat lisavarustust siis oleks masinaks Cadillac Brougham d'Elegance aga peaküsimus siiski -kuskohas täpselt asub mootori number mille järgi saab pealolevat mootorit ident.da???
10.09.2002 at 14:41
Vanaisa
  
Moderator
cadillaci mootor
vot nii peast ei oskagi öelda, vaatan Haynesist õhtul järgi ja annan teada...

____________________________
KÕIK KASTIRATASTELE, SELTSIMEHED!!!
:evil
10.09.2002 at 14:51
Ram350
 
cadillaci mootor
http://my.inil.com/~dlbrown/ofeng.htm#Engines%201964%20-%201990

See on üks paremaid Oldsmobile kohta käivaid lehti.

Nr ise peaks olema, kui on tegemist Oldsiga üldse, õli sissevalamise toru kõrval ehk veepumba ja sisselaske vahel ploki peal või nagu seal kirjutatakse plokikaane äärel. Tegelikult on üks nr ka jagaja augu kõrval.
Loe sealt lehelt, kõik on kirjas.
Kui ma ei eksi siis pandi 80.ndatel ainult 5litrast oldsi, sest 79 oli viimane aasta 350- sele.

Edu mustuse nühkimisel plokilt, eesmärgiga nr. leida!!:)
10.09.2002 at 20:44
79capri
 
cadillaci mootor
quote:
Vanaisa:
Fleetwood Limole pandi küll mingil 83 aastal 6 litrast (368cid) mootorit... aga siis pidi kastiks olema THM 400
2004R oli koos 4,1 mootoriga komplektis...

TH-200R4 väga tihti paigaldati koos 307cid/4bbl Oldsi mootoriga, ntx nägu STW Caprice'il.
11.09.2002 at 15:25
79capri
 
cadillaci mootor
The real simple way to tell these late model GM engines apart is the following:

Olds (big and small block):

Separate oil filler tube on front of block above water pump.
Rear mounted distributor.
Five bolts hold each exhaust manifold on to head: four in a line and the fifth one above and centered between the two middle exhaust ports.
Starter on driver's side.
Oil filter on passenger's side.
Six bolts holding transmission bellhousing to block.
Flat plate timing chain cover with open-back water pump which seals to the plate.
Valve covers shaped like trapezoid with rounded sides (top rail shorter than bottom rail) and held on with ten bolts (on some later engines, only five are used but all ten locations are on the cover).

Chevy (small block):

Oil filler in valve cover.
Rear mounted distributor.
Rectangular valve covers with four bolts each (later LT-1 motors have valve cover bolts passing through center of valve cover instead of the outside edges).
Starter on passenger's side.
Oil filter on driver's side.
Five bolts holding transmission bellhousing to block, including one at the top center of the bellhousing.
Stamped, raised timing chain cover.
Water pump straddles the timing chain cover and has two ports which attach directly to the heads.

Buick (big and small block):

Oil filler in valve cover.
Front-mounted distributor (only GM V-8 other than Caddy).
Four separate exhaust ports with two bolts on each.
Cast aluminum front cover with external oil pump (there is a separate plate on the bottom of the front cover which can be removed to expose the oil pump gears).
Water pump bolts into front cover.
Six bolts on bellhousing.
Thermostat housing faces forward.
4 bolts for valve covers.

Pontiac (big and small block):

Oil filler in valve cover.
Rear-mounted distributor.
Intake manifold runners separate from valley cover. Careful, this is similar to the 1964 and earlier first generation Olds V-8, and the aluminum 215 Buick. But those should be easy to identify.
Six bolts in bellhousing.
Valve covers have rounded ends and are held on with four bolts.
6 bolts for the exhaust manifolds.
Used the same block for all engines, from the 326 through the 455. The 301 is a lower-deck version of the same block.

http://www.442.com/oldsfaq/
11.09.2002 at 15:36
janek
cadillaci mootor
tänan kõiki kes huvi tundsid ning aitasid
12.09.2002 at 13:03
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : cadillaci mootor  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.