Poster |
Message |
Inq |
power steering
Äkki keski oskab kommenteerida sellist asja. Panen külmalt auto käima, algul on rool raske kui kurat, seda eriti kohapeal rattaid keerates. Sõites umbes 100 meetrit, läheb asi normaalseks, viga oli kevadel ja nüüd niiskete( jahedate) ilmadega, suvel seda viga ei esinenud. Õli tase on normis, rattaid keerates rool haiget häält (kriginat) ei tee. Tegu on Chrysleri 3,0 V6 mootoriga, rool hammaslatiga.
____________________________
Inq |
19.09.2002 at 15:22 |
|
soomuk
|
power steering
chrysleri eripärasid ei tunne aga oma autol sellise vea olemasolul kontrolliksin rihmasid... |
19.09.2002 at 17:02 |
|
Ago
|
power steering
Mul on siiani sama probleem. Kõik peale roolilati on kontrollitud ja töötab normaalselt.
Kusjuures kohapeal kõvasti gaasi andes hakkab asi toimima. Arvatavasti jääb latis mõni klapp kinni.
____________________________
Pontiac Trans Sport `96
|
19.09.2002 at 17:41 |
|
Ragnar |
power steering
täpselt sama probleem kimbutas mind, asi läks aeg-ajal hullemaks(eriti oli tunda külmade ilmadega). Üldiselt on nii, et lati vahetus ainus lahendus... |
20.09.2002 at 00:56 |
|
Inq |
power steering
Rihmad tundusid ok olema, parajalt pingul jne, äkki tõesti asi latis endas.
____________________________
Inq |
20.09.2002 at 09:12 |
|
soomuk
|
power steering
see sinu mess sõnus minu autol asja ära... probleem suht vastupidine sinu omale... roolivõim nyyd nii kerge, et anna ühe sõrmega roolile hoog sisse ja rattad muudkui pöörduvad.. kadunud ka kiirusetundlikus... roolivarras p****s? |
22.09.2002 at 00:18 |
|
hirax
|
power steering
to soomuk
äkki pumba rõhuklapp e. kaitseklapp natuke umbes või kinni ja annab liig suurt rõhku
to inq
pump laiali võtta ja vaata, et korpuse ovaalsus kus labad sees liiguvad oleks u. 3mm. Alla selle rõhk ja tootlikkus nadi ning pump ei jaksa alguses liig külma õli kohe ringlusse ajada ja tahab pöördeid saada
____________________________
Mercury Cougar 86
C10 1981 |
22.09.2002 at 02:13 |
|
gis
|
power steering
selle asja viga võib olla ka harmonic balanceris. Tõmba mingi ereda värviga diagonaal balanceri kettale peale (---), pane auto käima, vajuta pidurit, keera rooli.
Sureta auto välja, vaata kapoti alla. Balanceri keskmine osa ei tohi olla liikunud välimise osa suhtes. Kui on liikunud, (-/-) siis selles ongi asi. Oma Chevyl sain just selle asja vahetamisega sama vea ära.
Teiste teepikkus võib erineda |
22.09.2002 at 16:26 |
|