register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
ukraina
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Nitro probleemid  
Poster Message
Aare
Nitro probleemid
quote:
partel: Aeg teha möödunud 2002.a. hooajast kokkuvõtteid.


2. Lauri 11.2 ja Raadi hooaja võit kogu ebaõnnest hoolimata. Nitroga oli töötab-ei tööta-töötab-ei tööta. Nüüd vähemalt põhjused teada. Kui töötas, läks kõik nii nagu pidi. Eesti rekord 11.2 tuli tagasilda säästva hilise nitroaktiveerimise, hilise süüte ja rikka seguga, nii et 10 sek potentsiaal on mootoril tugev.



Hei

Millest see nitroga jama siis tingitud on? See on nii lihtne süsteem, et valesti ja ei anna
midagi teha? Või meestes viga? Need komplektid on nii lollikindlalt tehtud, et kui mingit
keemiat ei tee ja kuvaldaga kallale ei lähe, siis töötab nagu viis kopikat. Ei saa aru......

Aare
22.09.2002 at 15:50
partel
  
Nitro probleemid
quote:
Aare:
Hei

Millest see nitroga jama siis tingitud on? See on nii lihtne süsteem, et valesti ja ei anna
midagi teha? Või meestes viga? Need komplektid on nii lollikindlalt tehtud, et kui mingit
keemiat ei tee ja kuvaldaga kallale ei lähe, siis töötab nagu viis kopikat. Ei saa aru......

Aare

Kõik pole nii lihtne nagu Hollywoodi filmides. Meestes viga jah - neil polnud raha osta nitrosurve, mootorikütusesurve ja nitrokütusesurve näidikuid, pluss purge solenoidi. Täiesti lubamatu 250'se laksu juures (250 hj auto kohta öeldakse ju "võimas auto", kas pole? :)), aga mis teha.

Esimene sõit töötas, siis aga ei olnud surve enam selline nagu peaks ning trass oli ka vana gaasi täis.

Puht-tehniliselt polnud midagi viga.
22.09.2002 at 17:16
Aare
Nitro probleemid

Tere

Hehh.....polnud raha?

manomeetreid nii gaasile kui vedelikule saab odavalt osta Vana-Narva mnt
poest nimega Kepstom, seal müüakse igasugu vene trääni, täpne gaasi
manomeeter SI-skaalas maksab ca 60 eeku...solenoid maksab kümmekond
dollarit--ja seda auto juures, mis on maksma läinud min 100 000 kui mitte
rohkem? Kogu arve tuleb sealt siis...mingine paar tuhat?

Teine huvitav asi on see, et kasulik on teha seda, mida kasutusõpetus
ei luba-mina panin nimelt kõik (ka koonusvindiga) otsad julmalt santehnilise
keermeteibiga tihedaks - sai nii tihe, et ballooni võib vabalt lahti jätta.
Ilma susises see nagu vanakuri - nii ebatäpset asja pole enne näinud.

Aare

quote:
partel:
quote:
Aare:
Hei

Millest see nitroga jama siis tingitud on? See on nii lihtne süsteem, et valesti ja ei anna
midagi teha? Või meestes viga? Need komplektid on nii lollikindlalt tehtud, et kui mingit
keemiat ei tee ja kuvaldaga kallale ei lähe, siis töötab nagu viis kopikat. Ei saa aru......

Aare

Kõik pole nii lihtne nagu Hollywoodi filmides. Meestes viga jah - neil polnud raha osta nitrosurve, mootorikütusesurve ja nitrokütusesurve näidikuid, pluss purge solenoidi. Täiesti lubamatu 250'se laksu juures (250 hj auto kohta öeldakse ju "võimas auto", kas pole? :)), aga mis teha.

Esimene sõit töötas, siis aga ei olnud surve enam selline nagu peaks ning trass oli ka vana gaasi täis.

Puht-tehniliselt polnud midagi viga.
23.09.2002 at 15:55
peep
 
Moderator
Nitro probleemid
OT: teibiga ei lubata selepärast panna, et kui juhtub teibitükk torudesse sattuma ja seetõttu nitro solenoid lahti jääb, ongi mootor kutu. Loomulikult on see juhuse ja hoolikuse värk aga seadmete tootjad ei saa midagi juhuse hooleks jätta - muidu nad kaevatakse kohtusse a tehakse maatasa sea meerikamaal.
23.09.2002 at 16:00
LaSa
 
Moderator
Nitro probleemid
quote:
Aare:
Teine huvitav asi on see, et kasulik on teha seda, mida kasutusõpetus
ei luba-mina panin nimelt kõik (ka koonusvindiga) otsad julmalt santehnilise
keermeteibiga tihedaks - sai nii tihe, et ballooni võib vabalt lahti jätta.
Ilma susises see nagu vanakuri - nii ebatäpset asja pole enne näinud.

OT, aga millele Sa nitro installisid?
23.09.2002 at 16:07
Indrek
Nitro probleemid
quote:
Aare:
Teine huvitav asi on see, et kasulik on teha seda, mida kasutusõpetus
ei luba-mina panin nimelt kõik (ka koonusvindiga) otsad julmalt santehnilise
keermeteibiga tihedaks - sai nii tihe, et ballooni võib vabalt lahti jätta.
Ilma susises see nagu vanakuri - nii ebatäpset asja pole enne näinud.



Teflonteipi ei tohi Peebu mainitud põhjustel kasutada, küll aga tohib kasutada Teflonpastat, müüjaks on näiteks Würth, nitrosüsteeme tihendatakse vaid sellega.
23.09.2002 at 16:52
corvus
Nitro probleemid
üldiselt vist kumab Aare jutust läbis sihuke pisike arusaamatus (mind muideks ka):
Lauri auto = mega papp ja palju tööd + 3 kuni 4 mehhaanikut ja resultaat = kahtlase väärtuse ja töökindlusega süsteem

et, siis nagu EV's pidev aksioom nende US raudadega vä ? :)

____________________________
Risto; Corvette '79
23.09.2002 at 17:16
Mell
Nitro probleemid
quote:
küll aga tohib kasutada Teflonpastat

võibolla on põhimõte kahel asjal sama,aga ise kasutasin Loctite keermeliimi.toruteibiga ei saa ntx ka bensupoolel majandada,kuna bens teeb asja selliseks püdedaks.
23.09.2002 at 17:23
ats
 
Nitro probleemid
quote:
LaSa:OT, aga millele Sa nitro installisid?
Kui ee.autot ja OMCd uskuda, siis vanem M535
23.09.2002 at 17:31
partel
  
Nitro probleemid
Igaks juhuks mainin, et vabalthingavana taob Camaro 12.3-12.6 / 185 km/h aegu päev otsa.

Nitro osas lihtsalt puudus kogemus 250 hj laksu osas, see tekkis alles paari korraga.

Mis mega pappi puutub, siis ärge uskuge kuulujutte ja mõelge ise, palju läheb maksma terve hooaja kindla peale kestev 700 hj.
23.09.2002 at 17:43
Aare
Nitro probleemid
quote:
peep: OT: teibiga ei lubata selepärast panna, et kui juhtub teibitükk torudesse sattuma ja seetõttu nitro solenoid lahti jääb, ongi mootor kutu. Loomulikult on see juhuse ja hoolikuse värk aga seadmete tootjad ei saa midagi juhuse hooleks jätta - muidu nad kaevatakse kohtusse a tehakse maatasa sea meerikamaal.

Tere

No ilma selleta ei jäänud pidama kuidagit moodi:)

Aga kui korralikult panna, ei juhtu midagi. See nitro nii lihtsalt lahti ei jää,
ju ta ajukiivritele siis kavandatud on. Seal on peal (vähemalt dry manifold)
on mitmekordne failsafe
-kahekordsed solenoidid
-solenoidide ees on sõelad
-segu rikastamiseks olev klapp avaneb siis, kui on täis surve taga - väike susin
ei tee midagi
-kogu krempli töölehakkamiseks peab sisse lülitatud ka olema:)

Kiiresti lahti-kokku panekuks kõige lihtsam variant.

Aare
23.09.2002 at 18:55
Aare
Nitro probleemid
quote:
corvus: üldiselt vist kumab Aare jutust läbis sihuke pisike arusaamatus (mind muideks ka):
Lauri auto = mega papp ja palju tööd + 3 kuni 4 mehhaanikut ja resultaat = kahtlase väärtuse ja töökindlusega süsteem

et, siis nagu EV's pidev aksioom nende US raudadega vä ? :)

Tere

Ei, minu kogemus selle installiga oli pool päeva tööd, millest kõige suurem osa
oli vooliku vedamine salongi põranda all ja kogu pidu. Kurb, kui Pärteli jutu järgi
asi paari manomeetri taha pidama jäi - kui eneseuhkus lubab, siis Pro Gauge jms
asemele saab hea mehhaanik teha asenduse suvalisest gaasitarvikute poest+
survevoolikuid valmistatakse Tallinnas päris mitmes kohas. Bensiinisurve oma
käib lihtsalt - 6 bar gaasimanomeeter (keevitusballoonidelt), 8 mm kolmik, mõned
klambrid ja meeter kütusevoolikut. Tegemine võttis aega 20 minutit.

Mingi aktsioom ei ole - lihtsalt jäi kõrva ja kahju, et pisiasjad jama teevad:(

Aare
23.09.2002 at 19:04
partel
  
Nitro probleemid
Njah, asi siiski ei ole nii lihtne, et aretad mõned kellad külge ja kõik. See oli vaid üks asi.

Ja kokkuvõttes ei jäänud asi midagi pidama, tulid nii 11.2 kui Raadi hooaja võit. Lihtsalt mõned sõidud läksid p...

Nüüd targem.
23.09.2002 at 20:22
Erkki
  
Nitro probleemid
Ma arvan, et ei ole targem.
Minu arust, olen seda ka Laurile öelnud, on viga liiga suures nitro shot'is. Lauri kasutab Edelbrock RPM sarja ja selle raames saab valida erinevaid düüse kasutades 100-st kuni 250 hp-ni. Eelmine aasta kasutas ta 100 shot'i ja süsteem toimis stabiilselt. Nüüd, kus mootoris on maximaalne, 250-ne shot, toimib süsteem oma võimete piiril ja üle selle, st. toimub juhitamatu protsess: korra on segu lahja, siis jälle liiga rikas. Vahest, sõidu alguses on minek megahea, aga stripi lõpus kooleb ära. Vahest on jälle vastupidi, et stardist minnes ajab musta välja ja lõpus võtab jälle "luti suhu". Speedestil "lainetas" terve tee, stardist finishini välja. Arvan, et kui ta kasutaks 150-st või 200-st shot'i, töötaks see oluliselt paremini. Või siis kasutaks 200-500-st kit'i, kus 250-se saab ilusti välja reguleerida ja pole karta, et süsteem toimiks oma võimete/suutmatuse piiril, nagu praegu.
There is nothing magic, only hard work.

Siiski, seisukoht on sügavalt isiklik ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.

Lauri võiks ise ka mõne rea postitada...:)

____________________________
Chevrolet Camaro '71
Pontiac Firebird '71
Chevrolet Chevelle '69, 350 cid
El Camino '68
F150, 2011
Life begins at 1000 Hp...
23.09.2002 at 23:39
partel
  
Nitro probleemid
Eelmine aasta polnud stabiilne midagi.

2001 nightrace läks selle nahka, et pudelisoojendajat polnud, samamoodi poos lõpus. Lihtsalt 100'ne shot on nii väike, et anomaaliad ei paista välja.

250's pole asi, vaid ikkagi rõhus (s.h. pudeli tühjuses), mis oli piiripealne (lõpus kooles ära või lainetas terve tee) või siis trass oli vana saasta täis (alguses must toss).

Kui kõik oli ok, siis toimis see 250 nagu peab.

Lihtsalt tuleb hoolikas olla, et pudel oleks täis, rõhk õige ja korralik purge.
24.09.2002 at 00:27
gretzky
 
Moderator
Nitro probleemid
quote:
Lihtsalt tuleb hoolikas olla, et pudel oleks täis, rõhk õige ja korralik purge.


Nooo näe ongi põhjus käes? 10 points to Aare.

"Vennad Kotkad" asi pole ikka neljas mehhaanikus
ja tonnides.
Vt Sierra tähelendu.
Usun kuis sellil oleks miski ebaedu saatnud poleks keegi nutnud et padi kõva ja tekk torgib, lihtsalt hea mootor on edu alus.

____________________________
Dodge Ram 5.7 hemi '04 - rebuild
Ford Mustang '05
Jeep Grand Cherokee '08
24.09.2002 at 00:50 Last edited 24.09.2002 at 00:57 by gretzky (Moderator)
partel
  
Nitro probleemid
Mootor töötas suurepäraselt ning täpselt nii nagu pidigi. Nitrosüsteem ajas mõnikord sõrad vastu, kuna puudus ülevaade selle olukorrast.

Kui kõik töötas nagu pidi, siis... aegu tead isegi.
24.09.2002 at 01:08
Aare
Nitro probleemid
quote:
partel: Njah, asi siiski ei ole nii lihtne, et aretad mõned kellad külge ja kõik. See oli vaid üks asi.
Ja kokkuvõttes ei jäänud asi midagi pidama, tulid nii 11.2 kui Raadi hooaja võit. Lihtsalt mõned sõidud läksid p...
Nüüd targem.

Tere

Samas -no on ise kogetud ja valusalt, et (sa ise ütlesid, et mingid kellad on puudu) - et
kõrva järgi häälestades võib midagi valesti häälestada - et asjalikud istrumendid on suureks
abiks. Edu teile!

Aare
24.09.2002 at 19:10
Aare
Nitro probleemid
Tere

Mis klassi kuulub see Holley süsteem?

Kui tegu on amatööri süsteemiga, siis tuleb kuskil mälusopist välja kunagine tähelepanek,
et suurtes kogustes ei ole läbi mootori pööretevahemiku nitro/bensiini suhe lineaarne, vaid
keskmistel pööretel peab segu olema lahjem ning siis hakkab uuesti rikkamaks muutuma.
Kahe düüsiga mehhaanilise doseerimise korral on see puudus, et lisasegu on konstantne
ning kui selle kogus omandab olulise osa tarvitatavast segukogusest, hakkab see viga
mõjutama mootori tööd. Samal põhmõttel töötab ka igas karburaatoris peadoseersüsteemi
õhkpidurdus - keskmistel pööretel kiirendadakse mitte segu rikastamise, vaid lahjeneva
segu koguse suurendamisega.

Aare





quote:
Erkki: Ma arvan, et ei ole targem.
Minu arust, olen seda ka Laurile öelnud, on viga liiga suures nitro shot'is. Lauri kasutab Edelbrock RPM sarja ja selle raames saab valida erinevaid düüse kasutades 100-st kuni 250 hp-ni. Eelmine aasta kasutas ta 100 shot'i ja süsteem toimis stabiilselt. Nüüd, kus mootoris on maximaalne, 250-ne shot, toimib süsteem oma võimete piiril ja üle selle, st. toimub juhitamatu protsess: korra on segu lahja, siis jälle liiga rikas. Vahest, sõidu alguses on minek megahea, aga stripi lõpus kooleb ära. Vahest on jälle vastupidi, et stardist minnes ajab musta välja ja lõpus võtab jälle "luti suhu". Speedestil "lainetas" terve tee, stardist finishini välja. Arvan, et kui ta kasutaks 150-st või 200-st shot'i, töötaks see oluliselt paremini. Või siis kasutaks 200-500-st kit'i, kus 250-se saab ilusti välja reguleerida ja pole karta, et süsteem toimiks oma võimete/suutmatuse piiril, nagu praegu.
There is nothing magic, only hard work.

Siiski, seisukoht on sügavalt isiklik ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.

Lauri võiks ise ka mõne rea postitada...:)
29.09.2002 at 17:12
partel
  
Nitro probleemid
Süsteem on Edelbrock, ehk n.ö. massikraam, mitte võistluseksootika.

Komplekti düüsid annavad ettevaatuse mõttes rikast - 11:1 segu.

Nitrot tegelikult keskpööretel ei kasutatagi, Lauril alla 4000-4500 polnud.

Jama oligi selles, et aasta alguses olnud kahekuise venimise tõttu sai kalad alles hooaja lõpuks välja ravitud. Ja mingist täpsest seadistamisest polnud juttugi, peamiselt Tallinna-lähedase testimiskoha puudusel.
01.10.2002 at 16:04
tqhq.ee foorum : Hooldus ja remont : Nitro probleemid  
Log in:
Account recovery
 
muskelautod | kiirendusvõistlused | tehnika | üritused | autoesitlused | foorum | sõnastik | kalkulaatorid
tqhq'st | sisukaart | e-mail
© tqhq.ee 2000 - 2024. Loe meie materjalide linkimisest ja kopeerimisest.